Tijdsprong van 1 week
Het is nu al weer een week later, we hadden een week vrij door vergaderingen van de leraren. Nu moet ik alweer naar school toe.
Ik draai me om en sla mijn wekker uit. Rot wekker. Ik rek me even uit en stap uit bed. Wat voor kleren zou ik aandoen? Ik zucht en kijk in mijn kledingkast. Ja die zwarte jeans met gaten en een wit hemdje met een peace tegen erop. Ook pak ik een rode bomberjack uit de kast die ik erover aan doen. Ik loop richting beneden en zucht. Ik mis mijn moeder, ik mis mijn vader , ik mis Lukas.. Ik sla de gedachtes uit mijn hoofd. Waarom moest mijn vader nou zo nodig op reis gaan? waarom laat hij mij moeder en mij alleen? Mijn moeder is nu ook weg. Ik sta er dus alleen voor. Ik zucht nog een keer en loop naar de keuken. Daar maak ik 2 broodje met jam en kaas klaar en stop het in mijn tas. Ook pak ik een flesje water en stop het ook in mijn tas. Ineens bedenk ik me dat ik nog helemaal niet gedoucht heb. Ik zucht, dat doe ik vanavond wel. Ik maak een doekje nat en wrijf het over mijn gezicht. Ook doe ik deo op dat ik nog in mijn tas had liggen. Ik pak de haarborstel van de tafel en borstel mijn haren. Mascara doe ik wel op school. Ik doe de boeken in mijn tas en pak nog snel een cracker. Dan loop ik naar buiten richting mijn fiets. Ik prop de cracker in mijn mond en doe mijn tas op mijn rug. Op naar school. Joehoe..
Als ik op school aankom zie ik sommige mensen naar me kijken. Ik zie verschillende blikken. ' Ahw, is het uit?' Haha je dacht echt dat je hem kon behouden hé' Dat zijn de blikken die ik zie. Ik zucht en loop naar mijn kluisje. Als ik opzij kijk zie ik een groepje meisjes met Lukas flirten. Ik krijg een raar gevoel in mijn buik. Pff kan hij nou echt niet één keer niet met meiden flirten? ik zie dat hij een meisje bij der kont vast pakt en der zoent. Ik krijg tranen in mijn ogen en draai me om. Ja ik weet het , het is uit. Maar zou jij het leuk vinden als je ex na 1 week al een ander meisje zoent? nee toch? Nou dan. Ik zucht en loop door richting het lokaal waar ik heen moet. Het word nu al een rot dag.
JE LEEST
Loverboy
Teen FictionEen verhaal tussen een Jongen en een meisje. Een loverboy en een normaal schoolmeisje. Hij gaat voor genot/geld, zij voor liefde. Kan zij hem veranderen? Zullen ze samen gelukkig zijn? Of is en blijft het een loverboy. Je leest het in een cliché ver...