Het is paar minuten later wanneer de bel gaat. Ik sta op en loop richting de deur. Als ik de deur open doe zie ik Lukas staan. '' Kom binnen'' zeg ik zacht. Hij knikt en loopt naar binnen. Samen lopen we naar de woonkamer en gaan we allebei op de bank zitten. '' Sorry'' Is het eerste wat Lukas zegt. Ik knik alleen maar en kijk naar mijn voeten die ineens heel interessant zijn geworden. '' Sorry oké, ik was dronken.. ik kon er niks aan doen, ik wil je geen pijn doen Jen , geloof me nou is.'' Zucht Lukas. '' Ik zat ook fout, ik had nooit zo moeten reageren'' Zeg ik zacht. Hij kijkt me aan en zegt dan '' Jawel, ik verdiende het.'' Ik kijk hem nu ook aan. '' Je hebt me gebroken Lukas, mijn hart in wel duizend stukjes.'' Zeg ik tegen hem. '' Ik wil je terug, het spijt me, ik wil je niet breken Jen, ik wil je geen pijn doen'' Zucht hij. Ik knik en kijk weer naar mijn voeten. '' Kan je het mij vergeven?'' Vraagt Lukas voorzichtig. '' Ik weet het niet, waarschijnlijk wel vergeven, maar niet vergeten.'' Zucht ik nu. Hij knikt en kijkt naar buiten. Hij kijkt me weer aan en zegt dan '' Ik ga je nooit meer pijn doen, ik zul je hart nooit meer laten breken''. Ik kijk hem aan en glimlach klein. '' Ik vergeef het je Lukas'' Zeg ik uiteindelijk. Hij glimlacht en geeft me een knuffel. '' Is het nu weer goed tussen ons?'' Vraag ik zachtjes. Hij knikt en pakt mijn mobiel en zet zichzelf weer in mijn contacten als Hero<3. Ik doe hetzelfde bij hem maar dan Beertje<3.
Na lang praten gaat Lukas uiteindelijk naar huis. '' Ik kom vanavond terug, zullen we dan een film kijken?'' Ik knik en geef hem een kus op zijn wang. ''Tot straks prinses'' zegt Lukas lief. '' Tot straks Lukas'' Zeg ik.
JE LEEST
Loverboy
Teen FictionEen verhaal tussen een Jongen en een meisje. Een loverboy en een normaal schoolmeisje. Hij gaat voor genot/geld, zij voor liefde. Kan zij hem veranderen? Zullen ze samen gelukkig zijn? Of is en blijft het een loverboy. Je leest het in een cliché ver...