Lukas duwt me nog steeds naar voren. Ook heeft hij nog steeds zijn hand voor mijn mond. Ineens zet ik mijn verstand op nul en bijt ik in zijn hand. Hij drukt me tegen een muur en geeft me een klap op mijn gezicht. Ik geef een kleine gil en kijk omlaag '' Jij doet wat ik zeg meisje, anders krijg je grote problemen!'' Schreeuwt hij. Ik kijk nog steeds omlaag. '' Kijk me aan!'' Schreeuwt hij terwijl hij mijn kin omhoog drukt. Ik kijk hem nu recht in zijn ogen aan en vraag bang'' W-wat doe ik hier?'' Hij negeert mijn vraag en duwt me verder. Op een gegeven moment zijn we bij een kamer op het einde van de gang aangekomen. Lukas doet de deur open en duwt me naar binnen. '' De regels liggen op bed doei Jen. '' Zegt hij emotieloos. Na die woorden draait hij zich om en loopt de kamer uit. Ik laat me op mijn bed vallen en barst in tranen uit. Waarom moest ik nou hem geloven? Waarom liegt hij tegen mij. Hij zei verdomme dat hij was veranderd! Dat hij van me houd! Maar nee hoor hij is én blijft een loverboy. Mijn mascara is uitgelopen en ik lig betraand op bed. Ik hou van hem, nee ik haat hem. Hij is een loverboy. Hij liegt. Ik vertrouwde hem. Ik zat fout. Nee hij zat fout. Ik word gek ik kan het niet meer! Ik ben zo fucking dom geweest. Ik haat hem én mezelf nu. Ik merk dat mijn ogen zwaar worden en ik val in slaap.
Ik word wakker van een harde luide bel. Ik schrik op en kijk of ik mijn mobiel kan vinden. oja, die moest ik thuis laten. Ik gooi de deken van me af en kleed me aan. Ik ben helemaal vergeten de regels te lezen Shit! Ik pak het boekje van de grond die ondertussen van bed was gevallen en open het boekje.
Regel 1. Luister altijd naar Mevr. Benjamins.
Regel 2. Volg het dagschema.
Regel 3. Niet luisteren? Zware straf.
Dat waren de regels. Nu komt het dagschema:
08:00 Opstaan
08:30 Ontbijten
09:00 Werken tot 12:00
12:00 Lunch
12:30 Werken tot 17:30
17:30 Avondeten
18:15 Werken tot 21:00
21:00 Slapen
Ik slik een keer en klap het boekje dicht. Wie is Mevrouw Benjamins? En wat moeten we doen met werken? Ik snap het echt niet meer. Ik kijk op een klok die aan de muur hangt en schrik. Het is bijna half negen! Snel gooit ik het boekje op bed en loop de kamer uit, opzoek naar de eetzaal ofzoiets.
JE LEEST
Loverboy
Teen FictionEen verhaal tussen een Jongen en een meisje. Een loverboy en een normaal schoolmeisje. Hij gaat voor genot/geld, zij voor liefde. Kan zij hem veranderen? Zullen ze samen gelukkig zijn? Of is en blijft het een loverboy. Je leest het in een cliché ver...