19e deel

90 1 0
                                    

De school is uit, ik loop naar mijn kluisje en pak mijn jas en overige boeken eruit. Ik draai me om en loop naar buiten. Oh, wat leuk , het regent. Als je nog niet wist, dat was sarcasme. Ik loop naar mijn fiets en doe mijn sleutel in het slot. Ik wil weg fietsen als ik ineens een sissend geluid hoor. Moet je raden, mijn band is leeg. Haat God me ofzo?! Ik zucht en loop met mijn fiets aan de hand het schoolplein af. Ik zie Lukas tegen een meisje schreeuwen en der bij der armen vastpakken. Ik kijk geschrokken toe. Lukas ziet me kijken en duwt het meisje in de auto. Hij kijkt me met een boze/verdrietige blik aan. Ook Lukas stapt achterin bij het meisje in. Ze rijden snel weg. Wat gebeurde daar nou? Ik zucht en loop verder naar huis.

Als ik thuis aankom ril ik van de kou. Ik gooi mijn fiets tegen de muur en doe de deur open. Ik gooi mijn tas op de tafel en loop direct naar boven. Als ik boven ben kleed ik me uit en stap ik de douche in. 

Even later kom ik uit de douche en trek ik wat makkelijks aan , een joggingbroek en een t-shirt van de Primark. Ook doe ik mijn haar is een losse knop. Als ik dat allemaal gedaan heb loop ik naar beneden en pak ik een pizza uit de vriezer. Ik stop het in de oven en zet de oven aan. Ik loop naar de bank en laat me daarop vallen. Ineens maakt mijn mobiel een geluid. Ik pak mijn mobiel erbij en zie dat ik een berichtje heb van Lukas, die had me toch geblokkeerd?

Lukas: Als je dacht dat het misshandeling was van vanmiddag, is dat niet waar. 

Jen: Wat was het dan?

Lukas: Het was me zusje en mijn vader reed.

Jen: oh oké

Lukas: Kan je praten zo?

Jen: Ik denk het..

Lukas: ik kom nu naar je huis toe.

Jen: Uhm oké

Als ik zie dat Lukas offline is leg ik mijn mobiel op tafel en zet de tv aan. 

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu