1e deel

266 3 1
                                    


¨Welke les hebben we nu ?¨ vraag ik aan Lisa.¨ Engels Jen¨ zegt Lisa terug.We lopen samen door de gangen van school onderweg naar lokaal 302 voor Engels.Omdat ik op mijn mobiel zit te kijken let ik niet goed op waar ik loop, ' bam' ik bots tegen een jongen op.De jongen reageert lief:¨ Hee, gaat het?¨.Ik reageer verlegen erop terug:¨ uhm ja, sorry..¨Hij reageert er aardig op terug:¨ haha, geeft niet.¨Hij draait zich om en loop verder, hetzelfde als Lisa en ik.

Even later zijn we in het lokaal aangekomen en leggen we onze boeken op tafel.De docent begint te praten, maar ik let niet op.Ik denk steeds aan die jongen die ik tegen kwam in de gangen.¨ hoe oud is hij, hoe heet hij?¨ dat is wat ik me afvraag.Lisa stoot mij aan en vraagt:¨ waar denk je aan?¨De docent reageert boos :¨ Lisa mond houden, 1e waarschuwing¨Lisa kijkt de docent boos aan en zegt:¨ ik vroeg alleen wat¨De docent schreeuwt: ¨ hou die brutale mond voor je, strafwerk.¨Lisa is al stil.

Na Engels is het pauze en we lopen richting de aula.Ik zie de jongen weer! hij zit met een paar vrienden achterin de aula.Ik zie dat hij me aankijkt, met zijn mooie glimlach!Hij gaat weer praten met zijn vrienden, maar kijkt mij elke keer aan.Na de pauze hebben we Lo -gym-.

We pakken onze spullen en fietsen richting de gymvelden dichtbij school.Als we eenmaal in de kleedkamers zijn kleden we ons om.Op dat moment zie ik dat de jongen die ik eerder vandaag zag er ook was!Hij loopt naar me toe wanneer ik alleen ben en vraagt:¨Heeyy, Hoe heet jij?¨Ik antwoord verlegen:¨ Jen..¨Hij antwoord heel lief:¨ leuke naam , mijn naam is Lucas¨¨ joun naam is ook leuk ¨ Antwoord ik verlegen.¨ haha dankje, hoe oud ben jij?¨ vraagt hij nieuwsgierig.¨ ik ben 13, jij?¨ zeg ik.Hij antwoord: ¨ ik ben 15¨Ik glimlach.Dan gaat de bel en begint de les, hij zegt nog snel:¨ kom na de gymles even achter het gebouw¨Dan loopt hij weg.

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu