Ik zit op de bank met mijn mobiel als de bel gaat, ik leg mijn mobiel aan de kant en loop richting de deur. Als ik bij de deur ben doe ik hem open en zie ik Lukas staan met een bosje bloemen. Hij glimlacht en drukt een kus op mijn wang en zegt dan '' Omdat het mij spijt.'' Ik glimlach en geef hem een kus terug '' Dankje'' Hij glimlacht weer en we lopen naar binnen.
Als we eenmaal binnen zijn gaan we op de bank zitten en starten Netflix op. We kiezen een film uit en ik lig tegen Lukas zijn borst aan. Hij glimlacht en kijkt verder naar de film. Na een tijdje voel ik mijn ogen zwaar worden en sluit ik ze.
Als ik wakker word merk ik dat ik in bed lig. Als ik me omdraai zie ik Lukas naast me liggen. Hij opent zijn ogen en kijkt me lief aan en zegt dan '' Je was in slaap gevallen, daarom heb ik je naar bed gebracht.'' Ik glimlach en sluit mijn ogen weer.
Het is nu de volgende ochtend en we zitten samen op de bank het nieuws te kijken. Lukas zit achter me en ik tussen zijn benen in. Gewoon cute toch? Ik wordt uit mijn gedachten gehaald als ik op het nieuws hoor dat er loverboys actief zijn in de omgeving van Haarlem. Ik kijk Lukas aan en hij geeft een vertrouwde glimlach en zegt '' Ik ben geen loverboy meer, je hebt me veranderd'' Ik knik en kijk weer naar de tv. '' Maar zijn er dus meer loverboys?'' zucht ik dan. Hij knikt voorzichtig en zucht nu ook '' Het zijn slechte mensen en ik was ook slecht, zoals ik al zei , je hebt me veranderd en ik ben echt anders geworden, ik zou je nooit pijn doen je blijft bij mij'' Na die woorden drukt hij zijn lippen op die van mij.
Volg vote & reageer <3
JE LEEST
Loverboy
Teen FictionEen verhaal tussen een Jongen en een meisje. Een loverboy en een normaal schoolmeisje. Hij gaat voor genot/geld, zij voor liefde. Kan zij hem veranderen? Zullen ze samen gelukkig zijn? Of is en blijft het een loverboy. Je leest het in een cliché ver...