35e deel

39 0 0
                                    

'' Hey, word je wakker? '' fluistert Daniel. Ik open langzaam mijn ogen en strek me uit. '' Het eten is klaar'' Zegt Daniel. '' Yess'' Antwoord ik hem en sta snel op. Daniel loopt naar de keuken en pakt 2 borden en 2 glazen cola. We gaan samen aan tafel zitten en scheppen op. '' ehm ik weet denk ik wel iets wat we kunnen doen'' Zegt Daniel ineens. Ik kijk hem verrast aan en haal mijn schouders op. '' We kunnen een pleeggezin vinden waar je terecht kan.'' Zegt hij rustig. Ik kijk hem nu vragend aan en kijk dan naar mijn bord. '' Mijn oom die werkt bij de jeugdzorg en we kunnen wel wat regelen met de papieren enzo'' Zegt hij dan. Ik knik en eet verder. Als we het eten ophebben ruimt Daniel alles op en zet ik de tv aan. '' Daniel! Wat gaan we kijken?'' Roep ik naar de keuken. Daniel komt aangelopen met wat schuim op zijn kleren en pakt de afstandbediening. Ik grinnik en zeg '' Mooie outfit nieuwe mode?''. Hij kijkt me vragend aan en ziet dan ook het schuim, snel haalt hij alles eraf. Daniel zet netflix op en geeft mij weer de afstandbediening. '' Kies jij maar even ik ga weer verder'' Glimlacht Daniel. '' Okay'' antwoord ik en kies snel een film uit.

We hebben de hele avond film gekeken en rond 10 uur ga ik naar mijn slaapkamer, die Daniel vanavond mij heeft aangewezen. Ik kleed me snel om in een oude jogging broek en shirt van Daniel en kruip mijn bed in. Hopen dat er morgen meer duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. 


2 delen op 1 dag :D 

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu