25e deel

92 1 0
                                    


'' Wat is er?'' Vraagt Mevr. Benjamins. '' Ze is gehuurd '' Antwoord de man. Benjamins knikt en wenkt naar de stoel. Ik ga daar zitten en de man loopt weer naar buiten. '' Hij is nu degene aan het zoeken die je wilt huren.'' Zegt Benjamins. Ik knik en wacht tot hij terug komt. 

Even later komt hij terug met dezelfde jongen die mij aansprak vanochtend, Logisch. Ik gok hem rond de 15 of 16. Hij is niet lelijk, oke Jen , niet dat denken, hij is een huurder. Ik word uit mijn gedachten gehaald als ik mijn naam hoor. '' uh Sorry wat zei u?'' Vraag ik beleefd. '' Of je met hem mee wou gaan.'' Antwoord mevrouw Benjamins. Ik knik en sta op. De jongen wenkt me en we lopen richting de uitgang, als we bij de uitgang zijn lopen we naar zijn auto toe. '' Mag ik vragen hoe je heet'' Vraag ik beleefd aan de jongen. '' Daniel'' Antwoord de jongen met een glimlach. '' Ik Jen'' Zeg ik hem. Hij knikt en zegt '' Dat wist ik al.'' '' Oh hoe dan?'' Vraag ik Daniel. '' Ik moest je naar schrijven in een contract, anders kon ik je niet huren, joun naam is me dus verteld'' Antwoord hij me. Ik knik en we stappen in zijn auto. '' Hoe oud ben je '' Vraag ik aan Daniel. '' 16 '' Antwoord hij me. '' Ik 14'' Zeg ik. '' Dat wist ik ook al'' Grinnikt hij me. '' Stalker'' grinnik ik terug. Hij negeert het en rijd ervan door. 

Na ongeveer een half uurtje rijden zijn we aangekomen bij een grote villa. '' Kom binnen'' Zegt hij. Ik knik en loop achter hem aan naar binnen toe. '' Waarom heb je me eigenlijk gehuurd?'' Vraag ik na een tijdje. Hij schraapt zijn keel en antwoord'' Ik heb je nodig voor een weddenschap.'' Ik kijk omlaag en vraag'' Wat voor weddenschap precies?'' Hij kijkt me aan en zegt'' Leg ik straks uit we gaan eerst eten.'' Ik knik en Daniel loopt richting de keuken. 

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu