34e deel

42 2 0
                                    


Ik zit hier nu al een tijdje met tranen in mijn ogen. Ik weet echt totaal niet waar ik heen moet! Na een paar uur te hebben gezeten ga ik maar eens liggen , kijken of ik kan slapen want ik ben heel moe. Een tijdje later worden mijn ogen zwaar en gaan ze dicht eindelijk val ik in slaap.

Ik hoor wat gerommel en gelach en doe langzaam mijn ogen open. Om me heen zie ik allemaal kinderen van ongeveer 6 jaar geloof ik. '' Hahah zij slaapt in speeltuin!'' Gilt er één. '' Zij misschien geen huis hebben?'' Roept weer een ander. Ik glimlach naar hun en sta op. Ik loop de speeltuin uit en de kinderen gaan gewoon weer verder spelen. Ik loop richting een winkelcentrum en loop er wat rond. Ineens hoor ik mijn naam en draai me om. Ik zie daar Daniel staan met een lege tas. Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel en zeg'' Ik ben zo blij dat ik jou tegen kom hé''. Hij grinnikt en kijkt me vragend aan. '' Mijn moeder is 100 keer zo erg geworden, ik ben weggelopen '' Zucht ik dan. Nu kijkt hij me geschrokken aan en geeft nog een knuffel. '' Kom mee boodschappen doen, gaan we daarna wel naar mijn huis en fixen we wel wat'' Antwoord ie. Ik knik en we lopen richting de supermarkt.

Na wat boodschappen gedaan te hebben zitten we eindelijk in zijn auto en rijden we naar zijn huis toe. Als we binnen zijn plof ik op zijn bank neer en grinnik '' Dit zit wat beter dan een houten bankje in een speeltuin''. Hij lacht en ploft naast me neer. '' Oké hoe gaan we dit nu doen'' zucht hij dan. Ik haal mijn schouders omhoog en bekijk zijn woonkamer. Hij kijkt me aan en zegt '' Je kan wel hier blijven voor een tijdje dan kan ik wel wat fixen voor je''. '' Ja is prima'' antwoord ik hem. Hij knikt en staat op. '' Ik ga even avond eten maken, lust je lasagne? '' Vraagt hij me. '' Ooooojaaa zeker wel'' Zeg ik lachend. Hij grinnikt en loopt de keuken in. Ondertussen ga ik liggen en worden mijn ogen weer zwaar. Langzaam val ik in een hele diepe slaap. 

Hallooo na meer dan een maand eindelijk weer een deel! En wauw ik wist nog dat ik blij was met de 100 reads. Maar ik kijk na een tijdje weer en het zijn er nu gewoon 1.8k !! Thankyouu. Ik ga proberen meer te posten maar niet heeeel vaak. doegg

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu