33e deel

48 2 0
                                    


We rijden nu al een tijdje. Onderweg hebben we veel bij gekletst en ik weet eindelijk hoe het meisje heet, haar naam is Olly. Grappige naam vind ik, wel mooi.
We hebben elkaars nummers uitgewisseld en Daniel heeft Olly bij haar huis afgezet, je moest de gezichten van haar ouders is zien. Zo blij, ik hoop dat mijn moeder ook blij is om mij te zien.
'' Waar woon je?'' Vraagt Daniel. Ik denk even na, zou ik wel naar huis gaan? Zou mijn moeder me weer willen zien? Ik zucht en antwoord '' Glowstreet 11'' Daniel knikt en we rijden richting de wijk. Even later zijn we aangekomen en sta ik voor de deur. Daniel zit in de auto en rijd pas weg als de deur open gaat. Een vrouw doet de deur open, de vrouw is mijn moeder. Helemaal veranderd en heeft nu kort haar en fel rode lippenstift op. '' Kijk is wie we hier hebben'' Grinnikt ze met een bekakte stem'' '' Hoi'' Zeg ik droog. Ze doet een stap opzij en ik loop naar binnen. '' Waar was je al die tijd?'' Vraagt ze rustig. Ik denk even na, zou ik eerlijk zijn of niet? '' Bij vriendinnen aan het logeren '' Zucht ik dan maar. Ze knikt en loopt de kamer in. Op tafel liggen allemaal lege flessen drank en zakjes van drugs. Ik kijk met grote ogen en kijk dan naar mijn moeder. '' Hoe kun je '' schreeuw ik boos. Ze lacht een beetje en gaat op de bank zitten. Ik gooi een vaas om die ik zie en loop op haar af en schreeuw '' HOE KUN JE VROEG IK'' Ze staat op en duwt me op de grond. '' OPROTTEN JIJ'' gilt ze. Ik krijg tranen en sta op. Ik draai me om en ren de deur uit. Ik ren naar een park dichtbij en ga op een bankje zitten. Waar moet ik nu heen?


LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu