7

681 46 3
                                    

 Všichni zůstanou dobrou minutu stát na místě pozorující záda Amy dokud nezmizí v jednom z mrakodrapů.

„Jdeme dál." Rozkáže Minho.

„Neměli by jsme tam chodit." Ozve se Thomas.

„Snad jí nevěříš." Ohraní se a udělá pár kroku k němu.

„Náhodou, věřím." Ušklíbne se a pustí Teresinu ruku.

Oba vypadají krocani chystající se k boji. Stačí jen jedna nemístná poznámka a jsou v sobě.

„Jestli ty náhodou nejsi spolčený s nimi."

„Kdybych byl, už bys byl mrtvej." Zavrčí Thomas a jemně do něj šťouchne. Ale to už se do rozhovoru vloží Newt.

„To by stačilo." Odmlčí se a postaví se mezi ně. „Nikdo na vás není zvědavý." Odvrátí od obou pohled a pohlédne do prázdné ulice. „Jdeme!" Rozkáže.

„Ale Newte." Řekne Teresa, ale on ji opět přeruší. „Jdeme!" Řekne ještě ostřejším hlasem až by se dalo divit, že je toho schopen.

Všichni až na Thomase, Teresu a Chucka se rozejdou. „Drž se u mě." Thomas pohlédne na Chucka a ten nesměle kývne. Koukne se na Teresu a ta sebejistě pokyne a všichni vyrazí.

Ujdou asi tak tři sta metrů a Minho se arogantně otočí a s rozpřaženými rukama zahlásí. „Vidíte? Nic tu ne..." Nedořekne to protože ho něco strhne k zemi.

Známý rapl se mu začne sápat po krku a nikdo nic neudělá. Ozve se rána. Kulka opustí bezpečí zásobníku a prolítne raplovi hlavou. Proletí skrz a zavrtá se hluboko do písku. Minho se těžce zvedne a utře si ne svojí krev z obličeje.

Všichni se otočí ke zdroji výstřelu, ale nikoho nevidí až potom se z rozbitého okna vynoří Amy. „Není..." Nedořekne to a místo toho opět vystřelí. Další kulka zasáhne rapla. „Zač." Dořekne to.

Z domů se začnou hrnout na ulice další a další raplové. Všichni zaujmou bojové pozice a ti kteří mají pistole začnou střílet. Amy každou střelou zabije jednoho rapla, ale nijak zvlášť to nepomáhalo. Dál se hrnuly, jako kdyby se množily z fleku.

Útok na chvíli opadl a toho Amy využije. Rychle běží ke schodům a bere je po třech. Konečně se dostane dolu a okamžitě ji zasáhne dusný vzduch. Rozhlédne se. Thomas, Teresa a Cuck jsou mimo dosah a nikdo na ně dál nejde. Ostatní stále bojují a nejhůř je na tom Minho. Bezmocně se po zádech plazí co nejdál od pěti raplů, kteří po něm agresivně jdou.

Nejradši by ho tam nechala a navíc by raplům i pomohla, ale nakonec vyndá další zbraň a pětkrát vystřelí. Všichni se zhroutí k zemi a Minho si hlasitě oddechne. Amy mu jde naproti a podá mu ruky. Bez váhání ji přijme a postaví se. „Nemáš zač." Ušklíbne se. „Znovu." Dodá, ale v tom jí něco srazí k zemi. Včas stihne zareagovat a útočného rapla chytne za ramena a drží si ho od sebe dál.

Ozve se rána a Amy se setmí před očima.  

Ano...uvědomuji si, že je hodně krátká, ale pokud to vyjde ještě dneska by měla být ještě jedna. 

PS: Ten obrázek nahoře. Nějak tak jsem si představovala ty "žárovkové příšerky". Zrovna ty mi ve filmu chybí stejně jako ten začátek ty padající kapky. A celkově ta pointa toho filmu mi nedává smysl. -_-

Remember? Kde žijí příběhy. Začni objevovat