⭐JM-14.Bölüm:'Hayatı akışına bırak ki sabun gibi kaysın.'⭐

15.1K 988 619
                                    


Bölüm ithafı:
-Kbrazkara7
-ayselrusso
-Eda_Ertugrul *Benden size kalpcikler!*

Müziği dediğim yerde açın. Satır satır yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar.

*Düzenlendi*

Hatırlatma•

Azra bana ve Selin'e bakış atıp salonun ortasına doğru yürüdü. Bizde peşinden yürüdük. Tam ortaya gelince tüm gözler bize döndü. "N'oldu?" diye sordu Azra. Babam gülerek bir kolunu Derin'in omzuna. Diğer kolunu da Petek'in omzuna attı. Gülümseyerek bir Derin'e birde Petek'e baktı ve hepimizi şok edecek olan cümleyi söyledi.

"Çok güzel bir haber aldık. Derin ve Petek evleniyormuş."


Şaşkınlıkla ağzım hafifçe aralandı. Gözlerim önce Petek'te bir kaç saniye durdu sonra Derin'e çevirdim gözlerimi. Derin ise tedirgince bana bakıyordu. "Bu doğru mu?" Derin gözlerini benden alıp Azra'ya döndü.

"Azra-" Derin'in sözünü Petek keserek, "Evet canım doğru. Yakında evleniyoruz." dedi ve pis pis sırıttı.
Gözlerimi kaçırıp yere baktım. "Kes sesini! Ben sana sormadım. Derin'e soruyorum. Hem sen ne yüzsüz bir kızsın ya? Derin'in seni sevmediğini anlamayacak kadar salak mısın?"

Sesi sonlara doğru yükselmişti. Çağrı ayağa kalkıp Azra'nın omzuna dokundu. Ama Azra, Çağrı'ya 1 saniye bile bakmadı.

"Azra. Azra. Azra. Bu seni niye bu kadar ilgilendiriyor ki? N'apacaksın? Derin'in turşusunu mu kuracaksın? Derin bir zaman evlenecek. Evleneceği kişi de ben olacağım." Azra bir şey demek için ağzını açtı ama Derin, Petek'in tam karşısında durarak elini göğsüne vurdu.

"Sakın. Sakın Azra'ya diklenme Petek. Yoksa karşında hiç tanımadığın bir Derin bulursun." dedi. Petek ise bir şey demeden yüzüne baktı sadece. Derin geri çekilerek Azra'nın kolundan tuttu. "Sizinde tadınızı kaçırdık. Bunun için Petek adına ve kendi adıma özür diliyorum. İyi akşamlar."

Bana bir bakış atıp dışarıya doğru yürüdü. Azra da peşinden tabi. "İyi akşamlar." dedi Azra. Babam, "İyi akşamlar Azra kızım." sesi tedirgin çıkıyordu. 'Yanlış bir şey mi yaptım der gibi.' Petek gözlerini devirerek çantasını omzuna taktı. Hiçbir şey demeden arkasını dönüp kapıdan çıktı.

"Gerizekalı kız. Hiç sevmiyorum ben bu kızı. Sırf Derin'in hatrına katlanıyorum." dedi Çağrı. "Oğlum yanlış bir şey mi söyledim ben. Petek kızım birden öyle deyince." Çağrı babamın omzuna elini koyarak, "Biliyorum Remzi Amca. Boşver sen takma." dedi.

Gözlerimi kırpıştırdım. Derin söylememiş olabilirdi. Ama reddetmemişti. "Doğa. Gel bavulları hazırlamama yardım et kızım." kafamı sallayarak annemin peşinden yukarıya çıktım. Annem bavulları doldurmaya başlayınca bende kıyafetleri katlayarak ona yardım ettim.

"Derin çok iyi bir çocuk. Petek onu haketmiyor." dedi ve kafasını iki yana salladı. Haketmiyor tabi. O kaşar benim yakışıklı patronum Derinciğimi haketmiyor. 'Derin de değil. Derinciğim. Nereden geliyor bu samimiyet?' İç sesimi es geçip anneme baktım. "Öyle anne. Zaten onlar birbirlerini sevmiyor."

"Nasıl sevmiyor kız?" dedi ve yüzüme baktı. "Şimdi anne bak. Derin babasının ısrarı üzerine Petek'le beraber. Yani onu sevmiyor. Babasını kırmamak için onunla birlikte kapiş?" dedim ve göz kırptım. Kahretsin çok havalıyım. "Ka- ne?" anlamadığını belli edercesine yüzüme baktı. "Anladın mı yani." kafasını sallayıp bavula kıyafetleri koydu.

JELİBONLU MUHALLEBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin