⭐JM-23.Bölüm:'Kardeşim mutsuzken, gözüme bir damla uyku girmiyor.'⭐

12.3K 761 1.1K
                                    


Bölüm ithafı:
-eceyasar350
-bilinmeyen255
-Azralovatic24
-bbbbberil
-yargnbeyza*Benden size kalpcikler*

İthaf etmediklerim. Daha isteyenler vardı hatırlıyorum ama kimlerdi onu tam hatırlamıyorum. Bu satıra yorum yapmalısınız veya mesaj atamalı veya, mesaj panoma yazmalısınız. :D

Bölüm sonuna Petek'i koydum. Uzun ısrarlar sonucu. :D

Yaağ yorumlarınızı yerim sizin ben.*.* Çok tatlış tatlış yorumlar geliyor. Ayrıca 110 Bin? Kız daha geçen 90 bindik. :D Vote yorum harika. Vote nedense 250-300 arası geliyor. Why? :D

Tatlış okuraşklarım. Satır satır o mantı kadar tatlı yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar. *.*

*Düzenlendi*

•••

HATIRLATMA:

(UNUTAN YOKTUR AMA NEYSE.:D)

Derin sinirle ayağa kalktı ama Berkan da hızla ayağa kalkarak Derin'in kolundan tuttu. "Dinle. Balo günü. Petek bir tuhafdı. Lavabo için izin isteyince peşinden gittim. Doğru duymuşum. Dosyaları kaybeden Petek." Derin kolunu Berkan dan kurtararak yüzünü sıvazladı. "Petek bunları tek başına yapmış olamaz." Berkan sesli bir şekilde nefesini dışarıya üfledi. "Yanlız değildi zaten. Ona yardım eden biri vardı." Derin'in kaşları yavaşça çatıldı. "Kim?" Berkan önce bana sonra da Çağrı'ya baktı.

"Serdar. Petek'e yardım eden Serdar."

•••

Çağrı hızla ayağa kalkarak Berkan'ın yakalarından tuttu. "Ne diyorsun lan sen! İftira atıyorsun. Seni gebertirim lan!" gözlerimi kırpıştırarak bakışlarımı tavana diktim. "Yalan söylemiyorum! Petek'e Serdar yardım ediyor!" ellerimi saçlarımın arasından geçirerek gözlerimi Berkan ve Çağrı'ya çevirdim. Çağrı Berkan'ı geriye ittirerek tüm gücüyle yumruk attı. Berkan, dengesini kaybedip geriye doğru düşeceği sırada Çağrı tekrar yakalarından tuttu. Ayağa kalkacağım sırada Derin kolumdan tuttu.

"Olamaz lan! Olamaz! Serdar böyle bir şeyi yapmaz! Doğa'nın kuzeni lan o! Neden böyle bir şey yapsın! Konuşsana!" diyerek bir yumruk daha attı. Azra, Çağrı bağırdığı için buraya gelen çalışanları dışarıya atıp bir şey olmadığına dair bir açıklama yapıyordu. "Yemin ederim doğru söylüyorum. Serdar Petek'i seviyor. Petek de bunu kullanarak Doğa'yı şirketten atmaya çalışıyor." Çağrı'nın gözlerinden adeta ateş çıkıyordu. Dişlerini sıkarak Berkan'a bir yumruk daha attı. Derinden kolumu kurtararak Çağrı'nın kolundan tuttum.

"Yapma Çağrı." Berkan mavi gözlerini bana dikti. Çağrı bana dönünce yüzü yumuşar gibi oldu. Ayağa kalkarak yüzünü sıvazladı. Bakışlarımı Çağrıdan çekerek Berkan'a doğrulttum. Çağrı sadece 2-3 yumruk atmıştı. Ama burnu kanıyordu. Ayağa kalkarak masadan peçete aldım. Gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum. Berkan'ın yanına çömelerek başını kaldırdım ve burnuna peçeteyi tuttum. Diğer eliyle peçeteyi tutarak bana hafifçe gülümsedi. Hafifçe gülümseyerek karşılık verdim.

Doğrularak sırtına duvara dayadı ve mavilerini Çağrı'ya dikti. "Çağrı. Biliyorum bana belki inanmıyorsun. Daha önce söylemedim. Emin olmak istedim. Kesinlikle eminim. Balo günü. Serdar içecek almaya gidiyorum diye gitti. Bir daha gelmedi. Yanlış mıyım? Petek 20 dakika sonra gitti. Aynı anda geldiler." Çağrı Berkan'ın yanına ilerleyeceği sırada Azra elini tutarak ona bakmasını sağladı. "Onun bir suçu yok."

JELİBONLU MUHALLEBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin