Canlarım!! Yeni hikayem yayımda!! Koşun, koşun!
Yine bol kahkahalı, bol manyaklık, delilik, ve tabiiki birazcık üzüntü, güzel arkadaşlıklar ve bolca aşk içeren hikayeme sizleri bekliyorum!! Bazen gülmekten nefes alamayacaksınız. Bazen ekrana hayran hayran bakarak, 'Bu gerçek olamaz' diyeceksiniz.
Karakterlere bağımlı olabilirsiniz. Bazen nefret edebilirsiniz. Kalbiniz ve gözlerinizi pırıl pırıl edecek dialoglar okuyup mutlu olacaksınız. Ayrı- daha saymayayım. Sizi bekliyorum ben.
Profilimde bulabilirsiniz!! Adı 'O Kalp Kırılacak!'
Tabiiki tüm hikayelerime aynı şeyi copy paste yapacağım! Sıfıwoflsowl. Neyse.
Medyaya da koydum tanıtımını kısaca şöyle;
—
"Hatırlıyor musun? Bir gün bana sormuştun." kafamı Berkay'a çevirdim. "Ne sormuştum?" diye sordum kaşlarımı çatarak. O ise bana döndü ve kocaman gülümsedi. "Niye kimseye güvenmiyorsun diye sormuştun. Bende sana, 'Ecem dışında kimseye güvenmiyorum' demiştim." kafamı salladım devam etmesi için. Bu konuşmanın sonu nereye bağlanacaktı merakla bekliyordum. "Çünkü herkes sadece çıkarları uğruna yanımda oluyor. İstediklerini elde edincede kalbimi kırıp hiçbir şey olmamış gibi çekip gidiyorlar." bir şey demeden önüme döndüm. "Ama sana güveniyorum." jet hızında gözlerim gözlerini buldu bunu demesiyle. Kalbim deli gibi çarpmaya başlamıştı. O ise daha çok gülümsedi.
"Sen iyi bir insansın Simay. Yanımda olduğun için teşekkür ederim."
Hiçbir şey diyemedim. Ne diyecektim ki. Ben aslında düşündüğün kadar iyi biri değilim, benimde o insanlardan bir farkım yok mu diyecektim?
—
Diğer yazdığım mizah türü hikayelerimden bi tık daha farklı ama özünden bir şey kaybetmedi! Sıfır sıkıntı!
Diğer hikayelerim, 'İki Deli' , 'Bir Dans Daha?' 'ya da hepinizi bekliyorum.
jM 1M'a doğruu!!
Hepinizi seviyorum!
Hayırlı ramazanlar! 🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JELİBONLU MUHALLEBİM
Humor"Bir şey fark ettim de." dedi ve jelibon dolu kaseyi kendi önüne çekti. 'Ne fark ettin' demek istesemde gözlerim çektiği kase de takılı kalmıştı. Onlar benim jelibonlarımdı. "Sen ve ben." bunu demesiyle gözlerim jet hızında gözlerini buldu. "Ben ve...