Otworzyłam oczy. Miałam jakąś maskę na twarzy i leżałam na jakiejś desce medycznej (nie wiem jak to się nazywa xd), którą nieśli ratownicy medyczni. Podbiegł do nas Janek i wziął mnie za rękę.
-Klara. Wszystko będzie dobrze.-
Kaszlnęłam i z trudem wyszeptałam.
-Nie zostawiaj mnie Janek.-
-Oczywiście. -
Włożyli mnie do karetki, a ja zamknęłam oczy.
\_\_____\\\\\____\\\\____\\_____\\\____\_
Janek POV
Wpadłem do szpitala jak opętany. Podbiegłem do rejestracji.
-Dzień dobry. Przed chwilą przyhechała tu pacjentka z problemem ,z oddychaniem.-
-Nazwisko? -
-Klara Zawadzka. -
-Tak jest u nas. A pan jest?-
-Narzeczonym. -
Skłamałem bo nie wiedziałem czy w przeciwnym razie mnie wpuści do Klary.
-Jest w zabiegowym. Sala 17 ale proszę tam nie wchodzić tylko poczekać przed.-
Nie dziękując pobiegłem pod wskazaną salę. Usiadłem na pustym krześle pod salą i schowałem głowę . Nagle obok usiadł ktoś. Podniosłem głowę. Była to osiemnastoletnia dziewczyna. Miała kręcone czarne włosy i jasne oczy. Miała we włosach plecioną opaskę. Ubrana była w krótkie szorty z metalowymi elementami i krótką koszulkę z koronki. Na jej ręce łatwo można było zauważyć kilka tatułaży.
-Nie załamuj się. Wszystko będzie dobrze.-
Spojrzałem na nią z nadzieją.
-Musi być. -
-Jestem Ewelina. A ty?-
Podała mi rękę.
-Janek.-
Uścisnąłem jej rękę.
-Co się stało jeśli mogę zapytać? -
-Moja dziewczyna Klara zasłabła. Ona dość ma bardzo rozwiniętą astmę. Tak się o nią boję. -
Wzdgieła się i uśmiechnęła dość sztucznie.
-Na pewno będzie dobrze. Nie martw się. -
-A ty co tu robisz?-
-Moja siostra tu leży. Miała operację nogi. -
-Współczuję. -
-No.-
Nagle z sali wyjechała na łóżku nadal nie przytomna Klara. Odrazu wstałem i podeszłem do niej. Zaraz wyłonił się lekarz i pielęgniarka, która pchała łóżko.
-Co z nią panie doktorze?-
Zapytałem na tyle spokojnie na ile było mnie stać.
-Podaliśmy jej specjalne leki powiększające drogi oddechowe. Jeśli to nie pomoże czeka ją operacja. Musimy czekać. A teraz przepraszam. -
Ominął mnie i poszedł w głąb szpitala. Pielęgniarki zawiozły Klarę do jednej z sali. Usiadłem obok niej na jednym ze stołków obok łóżka. Ujęłem jej dłoń i ścianąłem lecz nie zareagowała.
★★★★★★★★★★★★★★★★
Hejo. Polubiliście nową postać, Ewelinę? Podoba się? To komentujcie, dawajcie gwiazdki i obserwujcie mnie.
Piosenka rozdziału:Big Time Rush-"Boyfriend"
Ta piosenka bardzo przypomnia mi dzieciństwo bo jak miałam 10 lat to zakochałam się w tej piosence jak i w całym zespole Big Time Rush. I tak w tajemnicy:tak zostało do dziś. :) (a już stara jestem) ♡♥ bez kitu znam ich każdą piosenkę na pamięć.
Pozdrowionka Motylki♡♥
♪Butterfly♪