3. Bölüm

352 21 12
                                    

Medyaya koyduğum video Loving You A Thousand Times adlı dizide Heechul'ün olduğu sahnelerden bir derlemedir  ve 0:57 -1:00 arasındaki sarhoş olduğu kısım hikayenin bu bölümüne çok uymaktadır :p Keyifli okumalar!

  1 AY SONRA

''İyi olduğuna emin misin? Bu kadar içmeni gerektirecek ne oldu ki?''
''Sus seni lider bozuntusu! Gayet de iyiyim ben efendim. Müsadenizle, benim Heebum'un düğününe yetişmem lazım, malum eniştem bir palyaço!''
''Otur yerine! Olay çıkartma durduk yere! Zaten netizenler Kangin'in ikinci araba kazasından sonra çok kızdılar, ayyaş idoller diye adımızı mı çıkartacaksınız siz?''
''O kedi buraya gelecek, anlıyor musun Jungsoo!?''
''Anlamıyorum ama tuvalete gitmem lazım. Lütfen ben dönene kadar bir kediyle falan öpüşme ya da olay çıkartma. Anlaştık mı?''
''ANLAŞTIK KOMUTANIM!''
''... Neyse gitim ben!''

''Bana bir bardak içki daha getirin! Tüm barı içicem bu- hık akşam- hık!''
''Sizce de fazla olmadı mı bayım? Lütfen artık içmeyi bırakın...''
''Parasıyla değil mi kardeşim, sen getir işte.''
''Gureum! Bu müşteriyle sen ilgilenir misin, benim mesaim bitmek üzere!''
''Geliyorum!''
''Gureum mı?- hık!''
''Geldim!... Heechul-ssi? Bu halin ne böyle?''
''Biz tanışıyor muyuz güzel bayan?!!! Çünkü tanışsaydık bu güzelliği asla unutmazdım... Aigoo şu surata bir bak, çok tatlısın!''
''Elini çeker misin suratımdan, nefes alamıyorum!''
''Pek de şirin bir burnun var, tam sıkılmalık!''
''Sanırım cidden fazla kaçırmışsın! Kimse yok mu yanında?''
''Bizim salak Jungsoo vardı ama işemeye gitti it herif!''
''Jungsoo mu?''
''Omo! Yanakların mı kızardı? Gureum Jungsoo'yu seviyor! Gureum Jungsoo'yu seviyor! -hık!''
''Bir de bayılman eksikti zaten...''
''Kim beni seviyor?''
''Leeteuk? Yani Park Jungsoo-ssi!''
''Tanışıyor muyuz?''
''Gerek var mı? Sizi bütün dünya tanıyor!''
''Ayy yok canım, ne alakası var.''
''Şey yani, ben bir ELF'im de... Heechul-ssi ile bir ay öncesinde karşılaşmıştım ve şimdi de siz!? Sanırım hayallerim birer birer gerçekleşiyor! Yoksa yakın zamanda ölecek miyim ben?''
''Kendini tokatlamayı bırak da şu şapşalı tokatla. Ya da boş ver ayılmasın. Ayılırsa taşıması daha zor olur.''
''Evet, tabi.''
''Bu arada Heechul ile nasıl tanıştınız?''
''İnternette tanışmıştık aslında ama biraz uzun bir hikaye de denebilir.''
''Uuu o kadar gizli demek, hala benden sakladıkları şeyler olduğuna inanamıyorum! Madem sevgili yaptın söylesene be adam! Ben de neden içtiğini anlamaya çalışıyordum... İyi de ben anlamadım şimdi, sen bir ELF isen neden onu reddettin de kendini içkiye verdi?''
''Ben onu reddetmedim ki?''
''Sevgilisini görmek için çalıştığı bara geldi ve içkiyi fazla kaçırdı o halde!''
''Hayır hayır, biz sevgili değiliz!''
''Reddetmediğini söylememiş miydin?''
''Reddetmedim evet. Ama o hiç sormadı ki...''
''Yani çıkmıyorsunuz?''
''Hayır sadece bir ELF'im ve Heechul ile geçen ay tesadüfen karşılaştık.''
''Ahh anlıyorum... Dur hazır beni bulmuşken bir fotoğraf çekinelim senle!''
''Cidden mi? Anlayışınız için sağ olun, ben de sormaya çekinmiştim ehehe.''
(yazar notu: ne kadar da anlayışlı bir lider, Leeteuk gibi olun)
''Kyaa çok teşekkür ederim!''
''Ne demek, görevimiz! Ehehe. Bu arada bu adam ne ara bu kadar ağırlaştı? Kaldırmama yardım edebilir misin? Biliyorum işinden alı koydum seni ama...''
''Hiç sorun değil.'' (y.n.: Manyak mısın oğlum ne demek alı koydum? Biri bana 'Heechul'ü kaldırmama yardım edebilir misin?' diyecek ve bunu diyen de Leeteuk olacak? Affedersiniz ama sırtımda taşırım!)

LEETEUK'IN GÖZÜNDEN

''Bu arada adın ne?''
''Gureum.''
''Tanıştığıma memnun oldum Gureum-ssi. Tabi atmosfer pek hoş olmadı ama...''
''Emin ol bir ELF için nerede olduğunun hiç önemi olmaz. Önemi olan sizle tanışabilmek.''
sonrasında ikimiz de güldük.
Biz gülerken Heechul kendine gelir gibi oldu ve ''Bu gürültü de ne ya?'' diyerek çırpınmaya başladı. Ben onu zapt etmeye çalışırken ellerimden kurtulup Gureum'a sarıldı.
''Gureum-ssi! Bugün çok daha güzelsin biliyor musun?''
Tamam buraya kadar her şey normal- DERKEN NEEEE!? Heechul kızın göğüslerini mi elliyor! Bu bir ELF için ölüm fermanı gibi bir şey, kız inşallah bayılmaz...
''NAPIYORSUN SEN!?''
O az önce Heechul'a tokat mı attı? Evet hem de baya sert bir şekilde... Aferin ya onurlu kızmış.
''Bu kadarını ben bile beklemiyordum Gureum-ssi, üzgünüm.''
''Sizin bir suçunuz yok ama şuna baksanıza sanki sevgilimmiş gibi... Aish! ELF de olsam hala bir kızım ve o da bir erkek...''
''Haklısın. Heechul gel buraya!'' Heechul'ün omuzlarını kavrayıp kendime çektim.
''Daha fazla ELF tacizciliği yok tamam mı oğluşum. Aferin uslu çocuk.''
Gureum'ın yüzünde hala kızgın ama bir o kadar da şaşkın bir ifade vardı.
''Gureum-ssi! Gitme! Beni bu salakla yalnız bırakmasana! Bu kafayı kadınlarla bozdu! Gece bu beni si-'' diye atıldı Heechul.
''Ne diyorsun sen?! Terbiyeni takın biraz, karşında bir bayan var!''
''Arkamda sen olacağına önümde bir kadın olsun daha iyi!''
''Bana diyene bak hele! Azdın mı sen?!''
''Azdıysam da azdım ne var yani? 33 yaşında adamım, yapamaz mıyım?!''
''Pişman olacağın şeyler söylemeyi kes, Gureum hala gitmedi...'' kulağına fısıldasam da o bağırarak her şeyi ifşa ediyordu zaten.
''Gitmesin zaten! Ona git diyen oldu mu?! Bu gece benle uyur musun noona?!''
''Noona mı!? Sen kaç yaşındasın ki?!''
''27... Ama neden noona dedi hiç anlamadım.''
''Kafa iyice gitmiş bunun, neyse ben şunu eve bırakayım bari... Sen burada çalışıyorsun değil mi?''
''Evet. Cuma, cumartesi, pazar ve eğer eleman yoksa pazartesi günleri buradayım.''
''O halde tekrar görüşürüz senle! Kendine iyi bak Gureum-ssi!''
Biz giderken o da yanakları kızarmış bir şekilde el sallıyordu.

Bir ELF'in Yaz Gecesi RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin