Multi Medya:Pınar ve Arya.
Bölüm şarkısı:Ariana Grande-Into You
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Günlerden Pazartesi'ydi.Lanet olasıca Pazartesi..Bu günden nefret ediyorum.Bir sürü nedeni var,boşverin.
"Arya?Sana diyorum kanka.".Pınar'in sesiyle ona döndüm.Elindeki katalog'a bakıp Mürdüm rengindeki mat ruju gösterdim."Sana bu renk cok yakışır." Kurdugum cümleyle suratı aydınlandı.Ona bakıp bu durumuna sırıttım.Kapı sesini duyunca ayağa fırladım ve kapıya koştum.Kapıyı yavaşca actıgımda üzerimde bir rahatlama hissettim.Doğu gelmişti.Artık bana normal geliyordu.Hafif bir sırıtışla onun yüzüne baktım.Bana selam vermeden hemen Pınar'a dogru yürüdü.Pınar'a birseyler söyledi ama uzakta oldugum icin duyamadım.Pınar bana baktı ve Dogu'ya sinirle birseyler söyledi.Doğu minnettar bakışlarıyla yanıma geldi ve elimi tutup beni dışarı çıkarttı."Sanada merhaba Doğucum." Ona gülümseyerek baktım.Oda bana baktı.Öyle kaldık işte..Arabaya bindik , tek kelime etmeden beni ormanlik bir alana götürdü."Neden buraya geldik,konuşsana Doğu manyağı!" Sinirle solumaya başladığımda Doğu bana döndü."Arya,seni cok özledim.Sesini duymayı , yumuşak dudaklarını hissetmeyi,rujunun tadına bakmayı.." özlemle konuşurken benim kafam karışmıştı."Sen daha dün burda degilmiydin?" Sorumla kendine gelmis olacakki gülmeye başladı."O kadar sey söyledim bir onamı takıldın?" Mutlu sesiyle bana soru sorarken bende zorda olsa sırıtıp kafami 'evet' anlamında salladım.Önüne dönerek gaza bastı ve bizi baska bir yere götürdü."Şimdi nereye gidiyoruz ve neden gidiyoruz?Burası iyiydi.Off Doğu evde kola'm vardı benim daha içememiştim hem hadi eve gidelim." Dedim anın verdiği utançla.Doğu"Hayatımda senin gibi mal bir kız olduğu icin Dünya'dan özür dilemeye gidiyorum." Dedi.Kafamı ona cevirip "Ya saçmalamaaaa." Diyip kızdım.Daha dün bu beni zorla öpmüştü.Şimdi neyin peşindeydi?"Şaka şaka.Gecen bana tarihi yerleri gezmeyi sevdigini söylemiştin.Bende seni eski İnka Cumhuriyetinin başkentine götürüyorum." Dedi.İnka'mi?O ne lan?
¤¤¤¤¤¤
Merhaba arkadaşlarrr.Hepinizi coook özledim.Nedenini bilmiyorum,sormayın.Kısa bir bölüm oldu farkındayım.Bunun icin lütfen beni suclamayın.Lise tercihleri yapılacak ve en iyi liseyi bulmak için çabalıyorum vr az vaktim kaldı.Tatile girdik sanırım çogu kişi rahatladı.Benim gibi :D.Her neyse,artık cok sık bölüm gelecek.Hikayem icin ugrasiyorum ama pek bir vote göremiyorum.Bundan sonra bende diget yazarlar gibi sınır koyacagim?Umarım kizmassiniz :))Buraya kadar okuyanlara cok teşekkür ediyorum.Hepinizin cok güzel günleri olsun,sevgiyle kalın !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET
AcakAnne'sinin ona yaptıklarını ve hayatini babasi oldukten sonra zehire cevirdigini hatirlayip, agladi Arya. Bir eliyle bavulunu surerken, diger eliyle gozyaslsrini siliyordu. Kasli ve soguk bir vucuda carptigini anladi ve durdu. Kafasini kaldirip bakt...