Maybe Love !

2.3K 36 1
                                    

Fúkalo ako o život, keď som sa vracala domov zo školy. Chodím na strednú a mám 17 rokov. Volám sa Zoe Wolfe a bývam v Canade. Áno...áno...... otrasne sa tu žije. Najradšej by som z tejto prekliatej Canady vypadla, ale keďže mi to môj celým srdcom "milovaný" otecko nedovolí tak tu musím ostať naďalej hniť. ,,Zoe? Neodfúklo ťa?" spýtal sa ma, keď som došla domov. Fakt ma to nasralo. On sa ani neobťažoval po mňa prísť. ,,Prosím? To akože vážne? Fakt by ťa zabilo postaviť sa zo svojej riti, naštartovať auto a prísť ma počkať ku škole?" pozerela som neho so zdvihnutým obočím. ,,Takto sa so mnou baviť nebudeš mladá dáma." To akože vážne? Budem sa s ním baviť ako chcem a nie, ako mi on rozkáže. ,,To sa ešte uvidí." ironicky som sa usmiala.  Čumel na mňa s nahnevaným výrazom na tvári. Nič neodpovedal iba pokrútil hlavou a šiel naspäť do obývačky. ,,Trrrrn....trrrrrn....trrrrn........." vyzváňal mi mobil. Strčila som ruku do vrecka a vytiahla som ho. Na obrazovke svietilo Beckyno meno. Becky je moja najlepšia kamarátka. Zodvihla som hovor. ,,Ahóóój" tak mi zapišťala do ucha, že som skoro ohluchla. ,,Čau" chladne som odpovedala. ,,V-vieš čo? One Direction majú nový klip." hovorila to celá natešená. Bože čo každý vidí na One Direction a hlavne na Stylesovi ? Podla mňa je to kretén s obrovským K! Minulý týždeň som bola v Londýne na svadbe mojej sestričky Chloe. Bolo tam fakt úžastne. Zabávala som sa tam. Spoločnosť mi robil môj bratranec Louis. Mám ho celkom rada, hoci ho vidím raz za 3 roky. Becky som nepovadala, že Louis je môj bratranec. Proste nechcem aby to vedela. Aj tak Louího neberiem ako moju rodinu. A on si ani nespomenie, že má nejakú sesternicu v Canade. Takto mi to vyhovuje. On si žije svoj život a ja svoj. ,,Ouuu....faaakt? Ja som taká šťastná." povedala som s úplnou iróniou v hlase. ,,Ja viééém." povedala a ja som sa zarazila. ,,Čo fakt?" dodala. ,,Ó Bože. Nepoznáš iróniu?" prilblo som sa usmiala. Jej proste niekedy strašne pomaly dochádzajú niektoré veci. ,,A keby si videla aký sú tam sexy. Najviac sexy je tam Harry... Zoe počúvaš ma vôbec ?" Jasné že ju počúvam, len sa mi to nechce komentovať. Hnusia sa mi čím ďalej, tým viac. ,,Ale áno. Len som rozmýšlala nad niečim" povedala som. ,,Nad čím? Nad Timothym alebo nad Harryho sexy telom?" Z jej hlasu som vedela, že je vysmiata od ucha k uchu. ,,Myslím, že nad Harrym. Vieš .... Bežne nad ním rozmýšlam....a to jeho brutálne sexy telooo.... och." Z telefónu sa ozýval iba Beckym nákazlivý smiech. ,,Vedela som to!" skríkla a ja som sa zasmiala tiež. ,,Ale teraz vážne. Kde máš Timothyho?" Keď sa to opýtala tak som si predstavila jeho nádhernú tvár.....vlasy......oči..... Dosť snívania. ,,Becky vieš velmi dobre, že ja ho nechcem. To že ma pobozkal nič neznamená. Bol to iba taký malý úlet. Boli sme obaja opitý na mol. A ty si práve musela natáčať, keď ma pobozkal. Veď si na to ani nepamätám." skončila som a Becky stíchla. Nevedela som čo mám ďalej povedať. Bolo to dosť trápne ticho. ,,Jasné...jasné... Nikdy si do neho nebola buchnutá a ani nebudeš... Už ma prestaň klamať prosím ťa." Dobre tak možno sa mi trošku páči, ale má priatelku a ja to nie som. Nechcem mu skaziť vzťah. ,,Neklamem. Nechcem ho a zmeň tému lebo zruším hovor." Už som bola nazlostená. Vkuse ma s ním otravuje. Tim toto, Tim tamto.... Som z toho už unavená. ,,OK. ale svoj názor nezmením." povedala a ja som zrušila hovor. Nemám chuť počúvať čo trepe. ,,Waaaaaa! Harry prosím vezmi sa ma za ženu! Budem ti verná prisahám! Nikdy ťa neopustím!" Po celom dome kričala moja 14-ročná sestra. Pozerala sa jeho fotku, kde je bez trička. ,,Demetria drž hubu!" Zakričala som na ňu. Ako sa niekomu môže páčiť Styles? Nechápem to. Sukničkár jeden namyslený. Je mi z neho zle. Demi nič neodpovedala. Dala som zo seba dole tašku a bežala som do izby. Otvorila som dvere a vošla dnu. Na nešťastie mám izbu so sestrou. Všetky steny sú polepené plagátmi One Direction. Prevláda tu Harry. Aj nad svojou hlavou ho mám. Vždy, keď sa pozriem na strop a uvidím tam jeho, až ma strasie. Fuj. Sadla som si na postel a zobrala notebook. Prihlásila som sa na Twitter. Po chvílke blúdenia som na niečo narazila. Čo nevidím? Ja ho zabijem! @Louis_Tomlinson  Remember ? @Zoe_Wolfe . Bola tam fotka mňa a jeho na svadbe ako sme tancovali. Čo ak to uvidí Becky? Určite to uvidí. Čo spravím? Do pekla! Ako jej to vysvetlím? Tá ma zadusí za to, že som jej zatajila, že Louis je môj bratranec.

Maybe Love !Kde žijí příběhy. Začni objevovat