7.Ďalší Trapas...

346 20 0
                                    

Tákže tu je neeew part :) ...  Žiadna sláva.. ale, čo už..   :/  Fakt, fakt, fakt, fakt, fakt, fakt, fakt a FAKT prosím komenty. Rada by som vedala váš názor na príbeh :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

,,Kto to bol?" spýtala som sa. Nespúšťal zo mňa oči.

,,Volal mi Niall. Chcel by prísť za nami.. no a ja s Louisom sme mu nepovedali, že kam ideme.. tak môže prísť, alebo ho mám nejako predsvečiť, aby nešiel?" Niall? To je.. hmm.. ten sexy blondiak? Asi áno. Nie je to najlepší nápad. Teraz som zvedavá, ako by zareagoval, kebyže mu Harry povie, že sú u Louisovej sesternice.

,,A je aspoň milý?" pôvabne som sa usmiala.

,,On je skôr večne hladný." povedal a ja som sa začudovala.

,,Hladný? Veď je chudý, ako špajla." dvihla som obočie a pobavene pozerala na Harryho.

,,Nooo... ale požere toho kopu." povedal vážne a a hádzal si s telefónom.  ,,Môže prísť?" dodal.

,,Ja neviem." nadvihla som plecia a hneď ich aj sputila. Prestal si hádzať s mobilom a začal doň niečo ťukať.

,,Dobre. Zavolám mu, že nie." uprel na mňa pohlad. Kývla som rukou.

,,Alebo, počkaj. Nech príde. Dúfam, že nanarobí problémi." rozhodla som sa nakoniec. Veď je to rozkošný chlapec. Aspoň tak ho vždy opisuje Demi 'Zlatý ako mačiatko'.

,,Rýchlo meníš názory. Vieš o tom?" nadvihol jedno obočie a nasadil priblblý úsmev.

,,Volaj a neotravuj." škaredo som na neho pozrela a šťuchla ho do ramena. On prišiel bližšie.

,,Hmm.. zase sa hneváš." povedal a natiahol ruky k môjmu bruchu. Začal ma štekliť. Ako vie, že som šteklivá? 

,,Wááá... áááááááááá p-p-prestááň!" vrieskala som po ňom a pritom sa smiala, ako postihnutá kačka. Som asi ten najšteklivejší človek na svete. Nie asi, ale určite.

,,Takže naša zlá Zoe je šteklivá." smial sa zo mňa a neprestával ma šekliť. Vkuse som jačala a smiala sa na celé hrdlo.

,,N-n-nie som." pokúšala som sa nesmiať, aby mi uveril, ale bolo, už neskoro na to, aby som ho predsvečila.

,,Jasnéé. Verím ti." povedal pobavene.

,,P-prosíím!" zvieskla som. Nedalo sa to vydržať. Prečo práve JA musím byť šteklivá?

,,Tak dobre.." na moje počudovanie ma nechal a odstúpil odo mňa. Stále bol vysmiaty od ucha k uchu.

,,Ďakujem." povedala som ironicky.

,,Máš zač." uškrnul sa.

,,Mohol by si už zavolať tomu..." znova som zabudla jeho meno.

,,Niall." usmiala som sa, ale on nie. Pozeral na mňa so zdvyhnutým obočím a miernym prekvapením, že neviem jeho meno.

,,Čo je? Nemôžem si pamätať všetky mená." drzo som odpovedala a vošla do svojej izby. Harry ma následoval.

,,Bože Zoe!" zakričal za mnou. Otočila som sa a pobavene na neho pozerala.

,,Nerieš.. voláááj." šťuchla som ho do brucha, ale s ním to nič nespravilo.

Maybe Love !Kde žijí příběhy. Začni objevovat