12.Nočný tréning...

307 20 3
                                    

Zlosť ma neopúšťala. Ani neviem na koho, alebo načo, či prečo som nahnevaný.  Louis pri mne len tak sedel, bez slova, ani nemúkol... nič..

,,Už si pokojný?" prerušil hrobové ticho Louis. Dvihol som na neho zrak a prebodol ho pohladom.

,,Vizerám, žeby som bol?" dvihol som obočie.

,,Tak fajn, keď sa ukludníš, tak príď za mnou.. musím ti niečo vysvetliť." povedal a postavil sa. Kam ide?

,,Tak mi to povedz teraz." namietol som. Louis sa vrátil naspäť ku mne a znova si prisadol. Zhlboka sa nadýchol.

,,Ale musíš mi slúbiť, že ma nezabiješ." povedal na jeden dych. Hlavou mi preletelo vela myšlienok, čo by mi také dôležité chcel poveď.

,,Ach... dobre.. Slubujem, že ťa nezabijem." usmial som sa. Louis sa nahol k môjmu uchu a začal mi doň šepkať.

,,Si zamilovaný brácho." šepol a odtiahol sa. Dostal som ešte väčšie nervy, ako som mal... hmmm... Serem na šluby.

,,Zabijem ťa!" zasyčal som.

,,To nemôžeš." kusol si do pery a dal ruky do obranného gesta.

,,Že nie?" dvihol som obočie. Viem, že som to pred pár sekundami slúbil, ale... zabijem ho!

,,Harry... vieš čo? Zamysli sa nad tým. Hovoríš o nej, ako o nejakej top sexy modelke.. každý deň ju musíš vidieť, ako si povedal a dneska si ju pobozkal! Halóóó! Kde si bol keď Boh rozdával rozum?" mával mi rukou pred ksichtom.

,,Kde som bol? Vedla teba." usmial som sa. On nahodil poker face.

,,Vtipné." povedal ironicky. ,,Ja som to myslel vážne... zamysli sa nad tým Harry. A nesprávaj sa ako malé decko." postavil sa a odišiel z izby. Stále som sedel na posteli. Že ja sa správam ako malé decko? Nech sa pozrie na seba. Pfff... Opäť som začal myslieť nato, čo povedal Louis. Ja, Harry Edward Styles že som zam... zam... zamilovaný?! Hlúposť. To čo k nej cítim musí byť iba... ja neviem.. nejaké puto a nie láska. Neverím tomu. Nemôže to byť takto.  Chvílu som tam ešte sedel s tvárou v dlaniach a nad všetkým možným som rozmýšlal. Potom som sa postavil a šiel k dverám. Musím ísť na čerstvý vzduch.. Otvoril som dvere a šiel do svojej izby.

,,Louis, čo tu do pekla robíš?" nechápavo som hladel na neho.

,,Len pokoj Romeo, kde máš Júliu?" zamial sa. Ten mutant jednorožca a postihnutého škrečka si koledu o poriadnu päsťovku medzi oči.

,,Neprovokuj." povedal som zlostne a otrávene. Dva v jednom.

,,Čakal som na teba." povedal. Keď mi tu chce hovoriť o tom aký som "zamilovaný" nech sa strči do riti.

,,Louis........." začal som rozprávať, ale prerušil ma.

,,Pomôžem ti." povedal rýchlo. S čím mi chce pomôcť? Hm?

,,Čo? Konkrétne." venoval som mu dlhý pohlad. On sa do široka usmial.

,,So Zoe. Pomôžem ti ju získať, ale musíš spolupracovať." FTW?!  ( :D )

,,Ty nie si normálny. Akože, ako mi chceš pomôcť? Nikdy ma nebude chcieť. A navyše má Nialla." povedal som smutne. Už som nemal nervy. Teraz ich vystriedal velký žial. Neskutočne mi na nej záleží.

,,Bude. To sa stebou stavím, že budete spolu. Tebe nijaké dievča neodolá. Najprv musíme napraviť tie tréningy. Niallovi niečo poviem.. ešte neviem čo, ale niečo vymyslím a ty ešte dneska ju budeš trénovať. Vie že si nemôže dovoliť vynechať ani jeden, jediný tréning. Takže sa môžeš začať chystať na večer. Aj keď už večer je.. skôr na noc, ale to vyznie celkom zvláštne. Takže sa choď obliecť a ja to idem vybaviť." povedal a hodil do mňa dres, ktorý som mal na posteli. Polovičku s toho čo hovoril som poriadne nevnímal, lebo som mal takú radosť, že ju uvidím.. budem s ňou..

Maybe Love !Kde žijí příběhy. Začni objevovat