,,Tak to v žiadnom prípade!" skríkla som a dala krok do zadu. Harry ku mne znova prišiel bližšie a natiahol ruky k môjmu tričku. On ma nepočul, alebo čo?!
,,Nóó.. nebudeš spať v mokrých veciach.. veď by si prechladla." povedal. Môžem si spať ako ja chcem a nie ako chce on.
,,To je moje zdravie, nie tvoje. Tak sa do neho nestaraj." odfrkla som. Harry sa usmial a ukázal na moje tričko. ,,Čo je?" dvihla som obočie.
,,Daj. ho. dole." povedal. Jednou rukou chytil moje tričko a zaťahal za neho.
,,Toho. sa. nedočkáš." zobrala som mu ruku a dala ju preč. Ja pred ním nebudem nahá!
,,Vidím, že ťa nepredsvečím.. tak si aspoň daj dole dres a tepláky. V chatke je úžastne hrubý a teplý paplón. Nebude ti zima." povedal a uškrnul sa.
,,Počkať.. ty si povedal paplón? A nie paplóny?" neveriacky som dvihla obočie. Harry pretočil očami.
,,Áno...." odvetil. To sa mi len snáď sníva. ,,Neboj sa.. nebudem na tebe nalepený.. a.. dáš si dole tie veci, alebo nie?" dodal a usmial sa. Chvílu bolo ticho, lebo som rozmýšlala čo spraviť. Keď si to nechám na sebe, budem sto percentne chorá a keď si to vyzlečiem, tak budem pred Harrym iba v spodnom prádle. Bože daj mi silu!
,,Neznášam sa za to! .. Dám si ich dole, ale nebudeš sa na mňa pozerať. Je ti to jasné?" pohrozila som mu prstom. S víťazoslávnym úsmevom prikývol. ,,A ty akože budeš spať nahý?" dvihla som obočie a kusla si do pery.
,,Vadí ti to?" no nié! Čo siii... Som s toho celá happy. OMG! Na tvári som mala poker face.
,,Úprimne? Áno.. vadí mi to. Budeš so mnou pod jednou perinou, nahý a v jednej posteli. A ja budem iba v podprsenke a nohavičkách ty mudrlant." pokrúrila som hlavou nad jeho debilitou.
,,Už len tá predstava ma vzrušuje." povedal a žmurkol na mňa. Kriste pane.. pomóc!
,,Č-č-čo ťa?! Ja idem domov." len tak to zo mňa vyletelo. Otočila som sa tým smerom, ako sme prišli. Keď som sa pustila do kroku, Harry ma chytil za zápästie.
,,Bože.. Robil som si len srandu." povedal a otočil si ma k sebe. Usmieval sa od ucha k uchu.
,,Tak to nebolo vtipné." odsekla som a vytrhla svoju ruku z tej jeho. On sa tam rozosmial.
,,Ale bolo. Mala si vidieť ten tvoj výraz." tak asi ako som sa mala tváriť? Keď vám povie chlapec s ktorým ani nechodíte, že ho vzrušuje už len predstava.. tak čo sa bude diať, keď to bude naozaj? Prr.. Husiu kožu som mala až na zadku. ,,Hmm.. fajn, už by sme mali zaliesť do postele. Je neskoro." dodal. Kývla som hlavou na súhlas.
*Harry*
Yeaaaah! Posarilo sa to! Prišla tu so mnou! A čo je ešte lepšie, budem ju vidieť iba v spodnom prádle. Bože, ďakujem ti! Musím sa priznať, že toto som fakt v pláne nemal. Chcel som, aby sme boli opäť priatelmi a preto som ju tu zaviedol. Keď som včera našiel toto miesto, vedel som, že sa jej bude páčiť. Som na tom najkrajšom mieste s najkrajším dievčaťom na planéte. To je ako splnený sen.
,,Tak ja sa idem do chatky, tam sa vyzlečiem, zaleziem pod perinu a keď budem hotový, zakričím na teba, aby si prišla za mnou." povedal som jej. Zoe ma celý čas vraždila pohladom. Mne ide o jej zdravie.. No fajn, tak možno aj o niečo iné, ale to je teraz fuk. Či nie?
,,Okey. Už padaj, je mi celkom chladno." prikázala mi. Usmial som sa na ňu a odkráčal k chatke. Vyšiel som hore rebríkom.. chatka bola.. taká útulná. Nebola moc malá, ale ani velká. V strede chatky, bola manželská postel, na ktorej dneska budeme spať. A to bolo všetko. Čo by ste čakali od drevenej chatky na strome.. som rád, že je tu aspoň tá postel. Aj keď neviem, ako ju sem dali, keď dvierka od chatky sú úzke.
ČTEŠ
Maybe Love !
FanfictionZoe je Louisova sesternica. Neznáša Harryho Stylesa. Vídajú sa s Louisom raz za tri roky. No on to chce zmeniť po tom, čo Zoe s ním bola na svadbe. Louis sa rozhodne, že za ňou pôjde do Canady. Ale nepríde sám ...