10.Nechcela som....

345 22 2
                                    

Vládla tu nepríjemná atmosféra. Louis a Zoe sa prebodávali pohladmi a ja som stále nič nechápal.

,,Prečo nič nechápem? Stalo sa tu niečo?" spýtal som sa. A pozeral na nich, ako tupec.

,,Áno stalo. Vždy Zoe prichytím v nejpríjemnej situácií. Lezie mi to už na nervy. A.. vy.. dva

ja.. spolu niečo máte?" povedal a uškrnul sa. No asi nič spolu nemáme, keď som ju pred chvílou bozkával.. Božee.....

,,Chodíme spolu." odsekol som a pozrel sa na Zoe. Natiahla sa ku mne a vtlačila mi jemný bozk na líce.

,,Hmm.. čo na to povedať.. Nech vám to výjde.. Prajem vám to.." hovoril s úsmevom.

,,Fajn... keď už nič viac nechceš povedať, mohol by si ísť preč?" spýtala sa ho Zoe. Dvihol na ňu obočie a tváril sa.. pridrbane.

,,Ešte niečo." uškrnul sa a prišiel k nám bližšie. Som zvedavý čo povie..

,,Nóó? Počúvame.." nedočkavo povedala.

,,Sex až po svadbe." povedal a my sme vybuchli sd smiechu. To myslí vážne? Veď on sám už nie je panic.. Tsss....

,,Budeme na to myslieť." smial som sa, ale aj trocha červenal.. Louis sa otočil a šiel preč.. my sme tam ostali sedieť na gauči a nič nerobili. Také trápne ticho.. ehmm..

,,Som hladná..." povedala Zoe a zapozerala sa mi do očí. Roztápal som sa v nim. Vždy, keď sa na mňa pozrela. Postavil som sa a chytil ju za ruku. Tiahol som ju do kuchyne. Sadla si na stôl a pritiahla si ma k sebe.

,,Milujem ťa." šepol som jej do ucha a skusol jej ušný lalôčok. Vzdychla a ja som sa nad tým iba zasmial. Potom som sa na ňu pozrel. Vyzerala tak.. roztomilo. Milujem ju. Vážne ju milujem.

,,Aj ja teba. Milujem ťa." povedala a mňa zahrialo pri srdci. Nahol som sa k nej a vášnivo ju pobozkal. Bozkával som ju neskutočne dlho.. dlho.. dlho..

,,Nechcete si to rozdať na stole?" počul som niečij hlas. Odtrhol som sa od nej a zrak mi padol na kučeravú hlavu.

,,Harry mohol by si držať hubu?" naštvane som povedal.

,,Ste nechutný!" skríkol. Do frasa prečo kričí? Zdrbanec zdrbaný. Zavraždil som ho pohladom a Zoe tiež. Odvrátil od nás zrak a otočil sa na druhú stranu ku chladničke.

,,Nevšímaj si ho.. on je magor." potichu som povedal Zoe a tá len prikývla. Zoskočila zo stola a stísla mi ruku. Ťahala ma k chlasničke de bol Harry. Nechápavo na nás pozrel a potom sa začal venovať svojej večere. Robil si praženicu. Bez slova Zoe vytiahla tiež vajíčka a čakala pokým si Hazza dorobí tie svoje. Chápem, že sa pohádali, ale vyzerá to, ako keby boli rozhádaný na smrť. Ani bú ani bé.. proste jedine, keď sa k sebe ozvali, tak to boli urážky. Ale môžem Harrymu poďakovať, za to, že chodím so Zoe. Keby neprovokoval, tak by som s ňou nebol.

,,Zoe.. Idem na wecko." povedal som a pustil jej ruku.

,,To mi oznamovať fakt nemusíš." usmiala sa a potom nahodila poker face. Milé....

*Zoe*

Ostala som tam sama so Stylesom. Katastrofa. Stále si robil vajíčka a ja som tam stála okolo neho. Iste, že vo vhodnej vzdialenosti. Nemala som nervy tam len na neho pozerať tak som sa rozhodla, že kašlem na Stylesa a spravím si ich teraz. Keď uvidel, že idem odsunul sa od vajíčok a ukázal, aby som šla. Tak som aj spravila. Prišla som k sporáku a ten debil stál za mnou. Prešlapovala som z jedne nohy na druhú. Dala som krok do zadu.. a to som robiť nemala. Zadkom som sa šuchla a jeho kamoša a on hlasno vzdychol. Poriadne hlasno. V tej sekunde si ma ihneď otočil k sebe. Rukami ma pevne držal za plecia. Prisol ma k sporáku a vypol plyn. Roztriasli sa mi kolená. Po chvíli som sa triasla už celá.

,,H-Harry.. prosím... nechaj ma." zašepkala som. On svoje ruky presunul na moje boky a pritiahol sa ku mne.

,,Neublížim ti." šepol mi do ucha a ja som sa až rachvela. Čo mi chce spraviť? Začal sa nebezpečne približovať tvárou k tej mojej. Zavrtila som sa. No do riti! Nedošlo mi, že sa zasa šuchnem o jeho rozkrok. Zase vzdychol.

,,Harry... prosím.." povedala som. Pozerala som na jeho pery. Všimol si to.

,,Ptosím nechaj ma to dokončiť." povedal zúfalo. Čo dokončiť? Celá sa trasiem. Mám z neho strach. Cítila som jeho dych na tvári. Zavrela som oči. Nechcem sa na to pozerať. Už nech je to za mnou. Alebo..... chcem to aj ja? NIE! Nechcem! Mám Nialla! Ucítila som jemný bozk na mojom krku. Musela som vzdychnúť. Styles sa iba zasmial. Zvedavo som pootvorila oči. Až som sa zlakla. Bol iba pár centimetrov od mojích pier. Toto nespraví! Nemôže! Alebo áno? Čo vlastne chcem? ,,Povedz, že ma máš rada." povedal. Prečo to mám povedať do pekla?! On nie je v poriadku!

,,Harry pusti ma." povedala som polohlasne.

,,Povedz to.. a potom ťa pustím.." preglgol. Tak fajn... keď chce počuť iba toto..

,,Mám ťa rada Harry." ťažko som povedala. V tej chvíli som ucítila jemný dotyk jeho pier na tých mojich. Začala som zhlboka dýchať. Potom sa na ne prisal a začal ma bozkávať. Povedala som si, že nebudem spolupracovať, ale proste to nešlo. Musela som. Jazykom mi prešiel po dolnej pere a potom do nej jemne kusol. Vzdychla som mu do úst. Začal si pýtať vstup do vnútra mojích úst. Pootvorila som ich a on jazykom skúmal moje vnútro. Keď sa naše jazyky dotkli a začali sa prepliatať, prešla mnou elektrika. Bolo to iné, ako s Niallom. Úplne iné. Svoje ruky som mu preplietla za krkom. Úplne som zabudla na to, že chodím s Niallom. On si ma k sebe ešte viac pritisol a hladkal moje boky.

,,Z.A.B.I.J.T.E.    M.A. ! Už nechcem žiť! Už nikdy viac!" začal niekto zjapať. Zase. Bože on vie kedy má príjsť. On to má normálne, že presne naplánované. Odtrhla som sa od Harryho. Za nami stál kto iný, ako Louis.

,,Do pekla... j-ja nechcela som... prepáč.... nemalo sa to stať." pozerala som pri tom do zeme. Hanbila som sa, ako pes. Najviac, ako sa len dalo.

,,A.. s kým vlastne chodíš?! Ak s Niallom, tak si ho práve posviedla a ak s Harrym, tak si vlastne tiež podviedla Nialla a k tomu máš poriadnu guráž. Chodenie s Harrym nie je žiadna slasť." povedal Louis. Tváril sa vážne.

,,Hey Tommo! S kade vieš? Čo si s ním chodil?" počula som ďalší hlas. Panebože, len nech to není on.

,,Niall.......?" spýtala som sa. Dvihla som zrak.. Bol tam...

,,Videl som všetko.. počul som všetko.. a nič nechápem." povedal smutne. Bolo vidieť, že trpí. Bolí ma to aj za neho.

,,Nechcela som..." šepla som a rozutekala sa hore schodmi. Počula som iba ako na mňa Louis kriči, aby som vrátila. Ignorovala som ho. Z oči sa mi spustil taký leják, že by z neho mohla byť záplava. Vošla som do izby a buchla dverami. Následne ich aj zamkla. Bola som taká.. naštvaná... sklamaná... smutná...! Musela som sa poriadne vyplakať.

No... pridala som dneska dve časti, lebo som včera nestíhala napísať.  Fakt si prosím komenty :) Spravte mi radosť :))))) please :)))

VOTES & COMMENTS

Maybe Love !Kde žijí příběhy. Začni objevovat