Kaşlarımı çattım. Bu istemeden kötü hissetmeme yol açmıştı ama bunu umursamadım ve ona hızlı bir cevap gönderdim. Beni beğenmiyor olabilirdi ve bunu kesinlikle dert etmezdim. Onunla ilgilenmiyordum, sadece arkadaştık.
Ben: zaten ben de sana bakmam
Ben: iğrenç
Ben: mavi gözlü kızlar ilgi alanıma girmiyor hem
Ben: ayrıca kaşında bir böcek besliyorsun
Öfkeli birkaç emoji yolladı.
Eliot Denmaire: o bir piercing!
Eliot Denmaire: tanrım
Eliot Denmaire: hadi gel bugün ufak bir parti vermememiz için hiçbir sebep kalmadı
Gözlerim irileşti.
Eliot Denmaire: hazır ailen de burada değilken belki beni cezalandırmak için şu küloduma yapacağın şeyi kabul edebilirim ;)
Ah, bir kez daha göz devirdim. Bu kız vazgeçmek nedir sahiden de bilmiyordu.
Ben: eliot
Ben: ELIOT
Eliot Denmaire: adımı ben de severim ama bu kadar tekrar etmene gerek yok gerçekten
Alışveriş arabasını kasaya sürüklerken ona mesaj yazdım. Kendime bir paket de Hershey's çikolata aldım ve ödemeyi halledip poşetleri zorlukla taşıyarak karşı kaldırıma yürümeye başladım.
Ben: ah söz verdin parti yok
Ben: arkanızdaki pisliği toplamakla uğraşamam ve edebiyat finali yaklaşıyor
Ben: ders çalışmalıyım
Ben: ders notum bile hazır değil
Eliot Denmaire: pekala güzelim şöyle bir fikrim var
Eliot Denmaire: bugün bir parti yapalım ve karşılığında sana tertemiz bir edebiyat notu vereyim
Eliot Denmaire: bilgin olsun diye söylüyorum ara dönem sınavından A+ almıştım
Bu kızın edebi kişiliğinin gelişmiş olduğuna inanmak imkansız gibi bir şeydi.
Ben: bahse varım kumar oynamakta da iyisindir
Ben: pff tamam
Ben: ama tek bir bokunuzu yerde görürsem aldığım krem peynirleri üzerinizde karıştırırım
Bu sözleri nereden uyduruyordum bir fikrim yoktu.
Eliot Denmaire: yüce isa yemek seksinde sahiden de iyi fikirlerin var
Ben: özellikle senin üzerinde!
Ben: iki torbayla eve yürüyorum
Ben: likörlü kahve de aldım
Ben: ve bundan başka alkol olmayacak
Eliot Denmaire: anlaşıldı patron! X
Ben: öpücüğün beni kurbağaya çevirmez değil mi
Eliot Denmaire: seni komik şey
Eliot Denmaire: gevezelik etme de gel artık
Zar zor ilerlerken evin girişine ulaşmama sadece birkaç minik adım kalmıştı. Neyse ki Manhasset'ta her şey ayağımın altındaydı. Kapıyı tıklattığımda birkaç saniye sonra Eliot beni karşıladı.
"Yolda can vermek üzereydim!" diye sitem ettim. "Kollarımda iri kaslar meydana gelirse şaşırmayın."
Cedric içeriden seslendi. "Senin gibi çelimsiz bir kızdan öyle kaslar çıkmaz, süt." Salona vardığımda ukala bir tavırla güldüm ve masadaki baharatlı Pringles'tan bir tanesini ağzıma atarken ona cevap verdim.
"Ah ama hatırlatırım kız oğlan, onlardan sende de yok."
Eliot omzuma kolunu dolayarak ortalığı ısıtmak istercesine seslendi. "Pekala, çizkek vakti!" Kiraz kokulu nemlendiricisini algıladığımda gülümsedim ve kolları arasından ayrılarak birkaç adım geriledim. Otoriter bir tavırla Cedric ve Lily'e döndüm.
"Evet ancak mutfağıma sadece Eliot girebilir. Siz biraz sütlü kahve içip scrabble oynayın."
Eliot omuz silktim "Ne yaparsınız, onun için ayrıcalıklıyım."
"Gel şuraya da malzemeleri dizmemde yardımcı ol, şekersiz kurabiye!" diye seslenerek mutfak tezgahına poşetleri bıraktım.
"Pastane dilinde konuşmaktan vazgeç!" Mutfağa girdiğinde poşetin içindeki malzemeleri benimle beraber tezgaha dizmeye başladı.
"Pekala," diyerek çekmeceden rondo makinasını çıkarıp ucunu prize taktım. "Önce graham krakerleriyle tereyağını rondodan geçireceğiz. İyi izle çünkü bu yediğin en lezzetli yaban mersinli çizkek olacak." Bir yandan bisküvileri ellerimle parçalarken kıkırdadım.
Eliot omuz silkti. "Buna emin de-
Açtığım krem peyniri parmaklayarak hızla Eliot'ın burnuna yapıştırdım. Kahkaha atarken Eliot kaşlarını çattı.
"Hey, burnuma krem peynir mi sürdün sen?!"
Gülmeyi kesmeyi başardığımda klipsli tart kalıbımı tezgaha bıraktım. "Bana söz verip tutmadığın ve yetmezmiş gibi beni de planına ikna etmeyi başardığın içindi. Temizleyebilirim." Eliot'a doğru bir adım atarak aramızdaki birkaç milimi kapattığımda gözleri gözlerimi bulmak istercesine şaşı halini aldı. Bir yandan gülerken yaklaşıp burnundaki krem peyniri yaladım.
"Burnumu yaladın, yumurta."
Kıkırdadım. "Yakın arkadaşlar bunun içindir. Peçete musluk tezgahının üzerinde," bisküvileri tart kalıbına boşaltırken ardımı işaret ettim.
"Külodumu dolduracağın zaman da temizleyebilirsin." Eliot tahrik edici olmak istercesine enseme doğru fısıldadı. Huylandığım için hafifçe titredim ve göz devirdim.
"Bunu duymamış gibi yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍰 Çantada Çizkeklik ⚢
Short StoryDikkat! •Günlük hayattan gereksiz konuşmalar ve klişeleşmiş olaylar içerir. •Size kesinlikle bir şey kazandırmayacaktır. •Çerez niyetine yemeniz önerilir. ✏✏✏✏✏ Eliot Denmaire için Bianca Ward'ı tavlamak çantada çizkeklikti. Öyle ki bunun için yapm...