Bölüm➂ | 1.0 : limon rendesi

566 49 4
                                    

Eve girer girmez çantamı koltuğa fırlattım ve etraftaki sessizliği bozması için müzik setini çalıştırdım. Kendimi fazla Edebiyat kusacakmış gibi hissediyordum. Bu yüzden gidip ılık bir duş aldıktan sonra kendime muzlu süt hazırladım ve rahat koltuğa uzandım. Sütümden bir yudum alarak telefonumu açtım.
Ben: çalıştırdığın için teşekkür ederim
Ben: ve yaptığın portakallı tart harikaydı :)
Ben: ayrıca ailen gerçekten eğlenceli insanlarmış
Cevabı beklerken televizyonu açtım. The Simpsons oynuyordu ki bu zaman geçirmek için birebirdi.
Eliot Denmaire: önemli değil yumurta, beğenmene sevindim
Eliot Denmaire: notları tekrar ederken anlamadığın bir yer olursa bana danışabilirsin
Eliot Denmaire: ve onlar da seni sevdi ;)
Ben: ah yine şu ifadeyi yapıyorsun
Eliot Denmaire: pes etmem bilirsin
Ben: evet
Ben: bu arada parmağın iyi mi
Ben: bir sonraki sefere limon rendelerken daha dikkatli olmalısın
Eliot Denmaire: beni düşünme
Eliot Denmaire: acı eşiğim yüksektir
Ben: evet bunu kaşındakini gördüğümde anlamam gerekirdi
Ben: yine de dikkatli ol
Ben: ve bir dahaki sefere bana nasıl iyi bir tart yapılır öğreteceksin
Ben: doğrusu pastane açsak fena olmazdı
Eliot Denmaire: haha
Ah, yine o gülüşü yapıyordu ama zaten aramızın pek iyi gittiği söylenmezdi.
Eliot Denmaire: Yavaş ol patron
Ben: haklısın
Ben: önce edebiyattan geçmem gerekiyor
Yerimde hafifçe esneyerek telefonumu masaya koyduğumda birden titreyiverdi. Üstte beliren bildirime göz attım.
*1 Bildirim: Okunmamış bir e-postanız var!*
"Ah... hesabından çıkış yapmayı unutmuş olmalıyım," diye söylenerek bildirime tıkladığımda bir e-posta açıldı.
Kimden: Yolanda Lee Hempson
Kime: Eliot Denmaire
Bu işi bu hafta sonuna kadar doğru düzgün halletmezsen gruptan çıkarılırsın. Miranda sana gerçekten öfkeli.
"Görmezden gel. Burnunu sokma, Bianca..." Bakmamalıydım. Bu beni ilgilendirmezdi ama okumadan geçememiştim. Çıkmak için e-postayı yana kaydırdım.
*E-posta silindi.*
Ah lanet olsun! E-posta kullanmayı unutmuş olmalıydım. Önüme çıkan okunmamış e-postaları görünce şaşkınlığım iki katına çıktı.
"Tanrı aşkına," diye iç geçirdim. "Bu mesajlar da neyin nesi? E-posta atmak fazla 1990'lar değil mi?"
Tam o esnada telefonum çalmaya başladı.
*Gelen arama: Eliot Denmaire*
İçimde kötü bir his vardı ve bu yüzden telefonunu açasım gelmedi. Ekranda beklediğim yazıyı gördüm.
*1 cevapsız arama*
Tekrar e-postalara bakmaya başladım. Yaptığım hiç de iyi bir şey değildi ama neyin ters gittiğini öğrenecekmiş gibi hissediyordum. Rastgele bir tanesini açtım.
Kimden: Michael Pearl
Kime: Eliot Denmaire
O kızla arkadaş olmaman gerekiyordu. Yapman gereken belliydi, Eliot. Sen ise bununla kalmadın ve gidip onunla arkadaştan öte oldun. Tebrikler!
"Ama burada benden bahsediliyor!" diye sitem ettim. Bu artık demin olduğu kadar suç gibi hissettirmemeye başlamıştı. E-postalardan bir diğerine dokundum.
Kimden: Lily Ciara Wills
Kime: Eliot Denmaire
O iyi birine benziyor. Belki de bundan vazgeçersin. Bu zorbalık. Miranda saçmalıyor.
Sahiden neler dönüyordu? Herkes benden bahsediyordu! Gönderilenlere girerek Eliot'ın son e-postasına tıkladım.
Kimden: Eliot Denmaire
Kime: Lily Ciara Wills, Michael Pearl
İşime karışmayın, tamam mı? Bu şey benim için çantada çizkeklik. Daha fazla e-postamı doldurmaktan vazgeçin. Rahatsız edicisiniz!
"Bu da ne demek?" diye söyleniverdim yazıyı okur okumaz ve tekrar gelenlerden bir e-postaya girdim.
Kimden: Cedric Wills
Kime: Eliot Denmaire
Ondan hoşlanmadım. Senin yüzünden müzik zevkim köreldi, Eliot. Üstelik evinde patlamış mısır yoktu! Hangi insan evinde patlamış mısır bulundurmaz? O tam bir ucube.
"Seni ahmak! Bu ne boktan-
Kapı çaldığında susmak zorunda kaldım ve telefonumu elime alarak yavaşça ayaklandım. Kapıyı açtığımda karşılaştığım şey bir kutudan başka hiçbir seydi.

Harika, şimdi de paspasımın üzerinde tehditvari bir kutu buluyorum! Birileri benimle gerçekten dalga geçiyor olmalıydı.

Kutuyu açtığımda önüme yeşil ve üzerinde dört yapraklı yonca deseni bulunan iç çamaşırımla karşılaşmayı beklemiyordum. Hemen yanındaysa pembe bir post-it bulunuyordu.
Selam şekerim,
Bunu aldığım için özür dilerim. Sanırım kız arkadaşımın sadık biri olmayı öğrenmesi gerekiyor. Güzel külot ama istediğimiz bu değildi; bir video kaydıydı. Ne yazık ki o grup içindeki onurunu kaybetti.
-M
Ve bunu yollayan kişinin Miranda Wilmer olduğuna bahse girerdim.
Telefonum tekrar çalmaya başladığında ekrana baktım.
*Gelen arama: Eliot Denmaire*
Ona cevap vermek yerine kutuyu dışarı fırlattım ve kapıyı sertçe kapattım.
*1 cevapsız arama*
Telefonumu elime alarak beklemeden mesaj kutuma girdim.
Ben: neyin peşindesin bilmiyorum
Ben: ama beni bir daha arama
Numarasının üzerine bastım ve seçeneklere girdim.
*Eliot Denmaire kişisi engellendi.*

🍰 Çantada Çizkeklik ⚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin