12 Díl - Nejlepší kariéra

1.1K 82 2
                                    

Příjemné čtení
Harry

S úžasnou fotbalovou kariérou? ..
No jo.. já vlastně zapomněl, že nikdo neví tu pravou pravdu, ale všichni mají očarované mozky od pana božského fotbalisty jménem Malik.
To on se ujal toho, aby všichni věděli jen to co on chce a to co se mu hodí.
Fotbalista Malik s číslem 13, ten nejúžasnějsí na světě, jeho skvělá pověst a dokonalý talent je nenahraditelný. Přesně s těmi to slovy, po té co je pronesla každá rádiová stanice, a každý televizní program se Malik vytahoval. Přál jsem mu to. Nejsem nepřející nebo chamtívý, ale on mě jen zneužil, a když zjistil jak moc velké jsem pro něho ohrožení co se týče fotbalu, i osobních věcí ..zničil mě. Poznal jsem ho až moc do detailu. Uměl jsem jeho křivky snad nazpaméť.

Trvalo to mezi námi měsíc, než jsem si já uvědomil, že mezi námi funguje jen sex a ani to né moc dokonale a než on si uvědomil, že by jsem mohl prozradit, že je gay nebo jak falešný a sobecký je to člověk. Díky tomu, že nese jméno uměle spopulárněné úžasný Malík, tak mě dokázal zničit do jednoho dne. Druhý den po našem rozchodu po mě neštěkl ani pes.
Jakoby mě nikdo neznal a jakobych nikdy nebyl fotbalista, který hrál za Národní tým Anglie.

Přesně tohle je ta "úžasná kariéra" jak řekl Stanford. Pro studenty je to trenér, kterého dobře znají. "Čau Stylesy" vylezlo z koho jiného, než z drzého Tomlinsona. Ale mě vůbec nevadilo, že mě tak oslovil. Jakmile jsem to uslyšel a jeho studánky mě příjemně sledovali v mém břiše se rozletěli motylci. To vše se odehrávalo ve mně, ale ja musel říct tomu úžasnému stvoření tu otravnou učitelskou větu. "A blbé poznámky si necháme pro sebe ano!"

Louis
.."Ani se nebudu ptát, jestli můžu dovnitř, když už tu stejně jsem". I přes týden kontroluji školu, i přesto, že ja internatech jsou lidi. Teda z celé školy tu v týdnu přespává asi jen padesát.
Sedl jsem si na červený gauč, na kterém jsem strávil už i jednu noc a hodil tlustý svátek klíčů vedle sebe.
Čekal jsem, že mě Styles pošle pryč, jakoby to učitel udělal, ale on ne. Koukal na mě s úsměvem.

"Přijde mi jakobych tě znal a přitom tě vůbec neznám" koukal jsem na něho jak úplně zhypnotizovaný. Zasmál se a jeho kudrliny mu spadli do obličeje. Jakobych se neovládal a můj mozek..nebo srdce ?..prostě šlo za svým a udělalo to co ho napadlo.
Ve svém batohu nosím dost různých věcí, a tak jsem vytáhl gumičku na vlasy.

Stoupl jsem si za něj a začal prsty pročesávat jeho kudrliny. Vlasy měl dostatečné na malý drdůlek. Opatrně jsem udělal z neposlušných kudrlin drdol, který mu neskutečně slušel.
Obešel jsem ho abych byl čelem k němu a s úsměvem jsem ho pohladil po tváři. Rychle jsem se z mého tranzu propudil, když na můj dotyk uhnul.

WITH LOVE EVE STYLINSON

Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat