Příjemné čtení
LouisVím jak lidem vadí ignorace a učitelům snad nejvíc, i když učitelé by se měli podle řádu poslouchat. Hned co jsem vyšel ze třídy zamířil jsem do třetího patra kde máme odpočinkovou zónu. "Typická střední"
šeptl jsem si sám pro sebe, když můj pohled viděl celou odpočinkovou zónu v pravém smyslu střední školy.
Hned u vchodu do velké, vážně obrovská místnost plná sedaček, sedících pytlů sedí skupinka holek. A růžně takové skupinky buď třídy nebo lidi, kteří jsou zaměřeny na stejný sport no a tam kam jdu já, dozadu k týmu. "Kámo" radoval se Sam.
To je jeden z mých fotbalových bratrů.Kdybych mohl vyjádřit svoji radost stejně jak holky začal bych pištět, ale u kluka by to asi vypadalo blbě. "Brácho" objal jsem ho a pozdravil se společně s celým týmem. Tak moc mi tohle chybělo, i když jsem si prazdiny užil jak nejvíc jsem mohl snad, ale tohle tam prostě scházelo. Užité prázdiny jsem myslel ve smyslu fotbal. Vidělal jsem si o prázdinách na brigádě peníze a tak jsem si za ně pronajal fotbalové hřiště na celé prázdiny. Nebylo to moc drahé teda na fotbalové hřiště, ale to kvůli tomu, že bydlím v malém městě a tam o to hřiště nemá snad nikdo jiný než já zájem.
"Tak co p..." začal jsem mluvit na kluky než mě přerušil Kevin to je kluk, který nám dělá maskota. Je to jako takový syn celého týmu. Je asi o dva roky mladší než my a je strašně roztomily a tak mu říkáme mimi je to jako miminko,ale zkráceně. "Mimi co je ?" Sedl si k nám a koukal celou dobu na mě pobaveným pohledem. "Prý zas bavíš celou třídu Loui" zasmál se Kevin a já to nebral moc vážně. Každý se směje mým drzostem a rozesmát třídu o to mi ani nejde, i když mě baví vidět lidi jak se smějí, ale mě to spíš mrzí chtěl bych se změnit, ale neumím to. "Hele lidi já si jdu koupit pití" řekl jsem a stejně moji nudnou informaci zaregistroval asi jen Kevin.
Přehodil jsem si batoh přes jedno rameno a vyšel zpět do druhého patra kde nově je umístněný kousek od naší třídy. Hodil jsem do automatu dvacku a zmáčkl jsem tlačítko pití, které jsem chtěl. Vyndal jsem si ho z automatu a sedl si k moje místo ve třídě kde zůstalo pár lidí, kteří nešli do odpočívací místnosti. Nechodí tam každý. Naše škola nefunguje v tom smyslu, že chodíme do různých tříd na hodiny, ale my zůstáváme ve třídě celý den a učitelé chodí za námi.
Nasadil jsem si sluchátka a do uší jsem si pustil moji oblíbenou hudbu. "Hej" lekl jsem se, když mi někdo vytrhl sluchátka z uší. "Tomlinsone do mého kabinetu hned" normálné kdyby mi tohle řekl učitel hned první den tak na něho koukám scela pobaveně no byl to Styles a tam mé ku podivu spíš rozhodil. Nevěděl jsem co říct. Vždy mám nějaký argument, ale tady ho na něj vážně nemám. Mám ráno v pocit, že já do toho kabinetu chci jít.
"Hned" sikl a jeho perfektní nohy do donesli do kabinetu kam jsem musel zamířit hlavně já. Nechal jsem si všechny věci ve třídě a jediný problém byl, že kabinety se nějak přesunuli a jsou jinde než v loni.
"Louisi" vykoukl Styles ze dveří, které byly naproti naší třídě a já za ním pricupital jak štěně."Pojď" řekl příjemným,melodickým hlasem a pozval mě do kabinetu, který byl jen jeho. Jakmile zabouchl dveře krásný melodicky hlas se změnil na naštvaný a dravý. Bez dovolení jsem se usadil do totálně pohodlného, červeného gauče, který zdobil malinkatou místnost.
"Co to mělo znamenat ?" koukal se na mě rozčileně a zběsile si mě prohlížel.
Narovnal jsem se v zádech abych nevypadal tak nevychovaně.
Bože.. všude me znají ve škole jako toho nejlepšího fotbalistu a šikovného kluka. Jsem to všechno, ale že mi hrozný vyloučení to nikdo neví. Všem jsem nasliboval snad nemožnou věc.
Ja se prostě asi nebudu nikdy umět slušně chovat.Vyhrabal jsem se z koženého gauč a a bez řeči se prošel po místnosti až ke dveřím. "Louisi kam jdeš ?" Koukal na mě nevěřícně po tom co usedl na místo, které jsem zahříval před pár okamžiky já. "Omlouvám se" hodil jsem na něho provinilý pohled, i když vím, že tuto situaci nezachrání.
Poznámky autora
Ahojte zlatíčka ☺☺ tak je tu další díl. Doufám,že se vám líbí dnešní díl a budu moc ráda za vaše názory, komenty a Votes :))
Holky kdyby jste byly tak hodné a sdíleli někde na fb nebo kamarádkám, které jsou LS můj příběh přece jen začátky jsou složitější :) moc děkuju :*
WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz)
FanfictionHarry Styles,nový učitel na střední škole. Louis Tomlinson problémový student a nadějný fotbalista. "Prosím toužím po tom" ..pozoroval jsem každý jeho pohyb. "Vím, že netoužíš teď ani jindy po ničem jiném než po mě" ..