9 Díl - Bazén

1.2K 87 6
                                    

PŘEČTĚTE SI POZNÁMKY AUTOTA ! 

Příjemné čtení
Louis

Celou neděli jsem byl naštvaný za nevděk Stylese, ale měl bych ho chápat rozešel se z holkou, se kterou byl zasnoubený a to není psychicky lehký. Jediné co jsem tak trochu nepochopil no spíš vůbec nepochopil, proč byl Styles celou neděli ve svém kabinetu od rána až do večera, když se mohl válet ve své už volné posteli. Já jsem strávil neděli na hřišti. Nečekaně. Měl jsem nutkání a obrovskou chuť jít do onoho kabinetu a propovídat s ním celý den, ale jsem tak tvrdohlavý, že jsem zůstal věrný svému kopačáku. Stejně můj pohled pořád skoro každou chvilku uhýbal a směřoval se na velké okno kabinetu.

Moje kondička byla nad míru úžasná. Dokázal jsem kopat branky a běhat po hřišti jak blázen dokud nepadla tma.
Na míč jsem ani neviděl a v kabinetě kudrnatého Stylese se už nesvítilo. Doufám, že už šel domů. No vlastně nedoufám, ale na druhou stranu kdyby už nebyl doma, bylo by to fakt divný a vyplývalo z toho, že Styles je fakt divnej, protože kdo má přes den rozsvíceno a večer po tmě zhasnuto. Jsem asi moc přeběhanej. Musel jsem se nad svýma myšlenkama vážně smát, cítím se tak dobře a myšlenky mám jak kdybych vykouřil pytel návykové kytičky. Myslím tím mariuhanu. Zkusil jsem ji jednou v životě a nepřišlo mi to něco co bych potřeboval. 

Zahodil jsem svoje myšlenky za hlavu a tím zahájil moji večerní rutinu školníka. V uvozovkách. Stejně musím projít celou školu jen z principu, že jsem něco udělal a zasloužím si střechu nad hlavou, i o víkendu. Nejsem žádný posera, ale pocit, že při hřmění, které se mnou vždy otřese musím procházet jen s baterkou celou školu mě fakt děsí. 
Zamkl jsem za sebou hlavní vchod pro svůj dobrý pocit bezpečí. Dobře možná jsem trochu posera, ale jen co se týče bouřek,klaunů a lekání. "Jak jsem si myslel" šeptl jsem, když podle mého očekávání bylo vše v pořádku. Jediné co mi zbývalo zkontrolovat byl bazén. Ano, i to naše škola má.

Vešel jsem do obrovské haly s obrovským bazénem. Moje nohy mě museli pustit dál, i když strachem nechtěli. Zdálo se mi, že jsem něco viděl. Pomalým krokem jsem se doplazil k bazénu a baterkou posvítil přímo přede mně.
"Už mi z toho hrabe" vypnul jsem baterku a otočil se na odchod. Ty smaragdově zelené oči svítili víc než ta baterka. Jeho smích mě tak vylekal, že jsem skončil v bazénu.
Od leknutí, i šoku jsem se rozplakal. Nemůžu za to, že mi to strach dovolil. Hned co jsem se vylekaně vynořil, jeho paže mě už drželi. Bylo úžasné být v náručí svého učitele. 

Hi!

Mám co vysvětlovat. Já vím. Moc se omlouvám za to, že nebyl ukrutně dlouho nový díl. Doufám,že mě pochopíte. Stal se v mém životě obrat a rána. Týkalo se to rodiny, ale to řešit nebudeme už je to v pořádku. :)).. Jak se vám líbí nový díl ? 

WITH LOVE EVE STYLINSON

Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat