Příjemné čtení
Louis"Ticho!" musel Styles zařvat hned první minuty naší první hodiny aby všichni stichli a usedli. Musel jsem to uznat za vhodné, protože i na mě už tam hluk byl veliký. Hluk jistili hlavně holky, které se smály a radovali se, že sedí všechny vedle sebe přes celou třídu a kluci, kteří se jako velký páni jak si myslí, že asi jsou si sdělovali co mají nového, co zažili o prázdinách a jakou holku kde ohli. No Stylesovo zvýšení hlasu asi nestačilo. Myslel jsem, že on jako moc nezkušený radši nechá třídu napokoji, ale mě se líbí, že je tak ostrý. "Sednout!" musel zvýšit ještě víc hlas a sevřenou rukou bouchl do stolu. Vsadil bych se, že se mu při nárazu rukou do stolu napnuli svaly v rukou. Zkousl jsem si ret a nespustil z něho oči.
Zapůsobil. V tomto ohledu, přesněji v respektování to mají učitelé lehké. Každý tady vý, že jestli se nebude chovat rozumně a bude vyrušovat vyhodí ho v této školy. Jak říká ředitel. Stovky, možná i tisíce čekají na tuto školu a právě my jsme byly ti nejlepší.
Kamarády tu nemám. Mám tu jenom moje bratry a tím myslím kluky z týmu. Víme o sobě snad všechno, věříme si akorát se strašně bojím jak budou reagovat na to, že jsem měl před prazdinama nádhernou holku a teď se mi pomyšlení na sex s ní ta myšlenka hnusí.Když ve třídě šla slyšet i bzučící mucha Styles si vzal plastové pero, kterým psal na interaktivní tabuly. Ano už to máme taky, příjde mi to docela super je to vlastně obrovský monitor od počítače. No hned jako první vzpomínku si odnese z dnešní hodiny smích celé třídy, když mu nešlo psát na tabuli díky pokaženému peru. "Ha,ha to je moc vtipný jste jak mimina " bouchl znovu do stolu a já mírně nadskočil leknutím. Však toho si Styles všiml a koutky mu hned na tváři vytvořili malý ušklebek, který mu hned zmizel po pohledu na třídu.
"Zavřete pusu všichni" koukl se na mě s pohledem, že to platí pro všechny, takže mi milý úsměv nepomůže.
"Jsem Harry Styles neznamená, když jsem mladý tak, že jsem nezkušený"
Sedl si na kraj stolu, který patřil jemu. "Budu vás mít z matiky a taky učím tělocvik a výchovu ke zdravý, ale z toho vás mít já nebudu." dozvěděli jsme se o panu Stylesovi aspoň něco málo. První hodinu si vedl vážné úžasně. Probral s náma naše známky, co komu jde a co nejde a co budeme probírat letos. Připadal jsem si trošku jak kdybych byl zpátky v první třídě. Styles nás vyvolával každého po každém a museli jsme říct svoje jméno a něco co děláme nebo nějaký sport, kterým se tu učíme.Každý řekl to co Styles požadoval . Holky se nečekaně jako vždy rozkecali o blbostech, kterým se říká makeup.
Oni snad nemluví o ničem jiným než o klukách, makeupu, oblečení a drby obecně. Jako poslední jsem byl já.
"Jsem Louis Tomlinson " řekl jsem bez jakého kolov pocitu. Polkl jsem skoro na sucho. Potřeboval jsem se napít, ale máme zakázáno v hodinách pít.
"Dobře.. Louisi.. a co děláš? " zeptal se a já si nemohl odpustit svoji drzou odpověď. "Sedím v poslední řadě u okna ve třídě. V lavici na židli a koukám na vás a vy děláte co ?" po několikáté za hodinu a třída začala z plným plic smát. "To.." chtěl mi něco říct učitel, ale začalo zvonit. Třída byla v blesku rychle vykliděná a já se vydal za všemi do víru chodeb."Tomlinsone vrať se" zavolal si mě Styles a já schválně dělal, že jsem ho přeslechl.
●●●Poznámky autora ●●●
Ahojte zlatíčka ♡ doufám, že se vám tento díl líbil a budu moc ráda za každé Votes a komenty, které mě vždy strašně moc potěší a popoženou k lepšímu výsledku. :) byla bych moc vděčná kdyby jste můj příběh třeba sdíleli :) nebo tak ..
WITH LOVE EVE STYLINSON ♡♡
ČTEŠ
Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz)
FanfictionHarry Styles,nový učitel na střední škole. Louis Tomlinson problémový student a nadějný fotbalista. "Prosím toužím po tom" ..pozoroval jsem každý jeho pohyb. "Vím, že netoužíš teď ani jindy po ničem jiném než po mě" ..