Příjemné čtení
HarrySms od Zayna:
Milý můj Harry. Tvoje mamka mi to všechno úplně žere. Vím, že teď jsi pryč, ale až prijedeš tak naklusáš za námi a podepíšeš semnou smlouvu. Máme dohodu, že pro mě uděláš jednu věc, kterou budu chtít jen abych tě nechal a teď za chvíle nastala.. o jakou smlouvu jde ti neřeknu to tě nemusí zajímat. Jestli se něco dozví tvoje máma, tak už ji neuvidíš...tvůj Z.Zahodil jsem mobil na zem a schoval se pod peřinu. Nikdy jsem na takovou dohodu nechtěl přistoupit, ale já musel. On mě psychicky týral. Pronásledoval mě, psal pořád smsky.
Nemohl jsem už dál a přistoupil na to, jen aby mě nechal napokoji. Měl jsem klid a to dlouho, už jsem na tu dohodu zapomněl. Ale ona tu pořád je a k žádnou smlouvu nepodepišu.Moje tělo hořelo. Snad jsem se pominul, ale měl jsem pocit, že svůj život nezvládám. Vyšel jsem ven jen tak neoblekl jsem se a šel, šel. Troubení, světla, bolest.. a byl jsem na zemi. "Louisi.." šeptl jsem.
Styděl jsem se za to co jsem chtěl udělat a tak jsem se musel schovat.
Rychle jsem šel zpátky, i když mi nebylo dobře. "Harry" doběhnul mě Louis a objal. V tu chvíli mi to došlo. Už jen kvůli tomu, že Zayn mě vydírá a Louisem nemůžu nic mít. Jestli nepřistoupím na naši dohodu on se mi pomstí, a proto musím dostat i mámu do bezpečí.Spadl jsem na kolena při myšlence, že by se mu něco stalo. Klekl si ke mně a objímal mě. Moc mi to pomahalo dal mi i mikinu. "Musíš vstát pojď ..kvůli mě..pojd" věnoval mi polibek na tvář a já se blesku rychle zvedl. Kdyby nebylo jeho ..nevím co by semnou právě teď bylo. Bez něj bych nedošel ani do toho blbýho Motelu. Louis otevřel dveře do jednoho pokoje, který vypadal jako každý tu. Dvě postele a nic. Byl volný, takže Louis zamkl, aby se nikdo nedostal. Nevím kde vzal klíče, ale to už mi je jedno.
Lehnul jsem si a on mě přikryl. Sedl si ke mně a hladil mé kudrlinky. Stékali mu slzy a já nevěděl proč.. přitáhl jsem si ho k sobě a zakryl ho peřinou, kterou teď obýval společně semnou.
"Proč pláčeš Loui?" Pohladil jsem ho po tváři. "A proč ty?"fňukl. Nechtěl jsem říct proč a taky neřekl. Přitulil jsem si ho k sobě a slova byly netřeba.Vím vše co se stalo, ale probudil jsem se sám. Byl jsem naštvaný, že není vedle mě, ale zase jsem rád, že myslí na vše a kdyby náhodou přišla třeba uklízečka ráno, která má klíče ode všech pokojů uviděla nás a možná i někdo další a provalilo se to. Sice by se provalilo jen to, že jsme spaly v jedné posteli, ale znáte lidi ty si navymýšlí tolik věcí. Potichu jsem vyplul z pokoje. Oddechl jsem si, když jsem zjistil, že je teprve asi pět hodin ráno a bylo mi jasné, že všichni ještě spí. "Bože" šeptl jsem, když jsem ucítil svůj vlastní pach. Potřebuji sprchy. Potichu jsem vlezl do mého normálního pokoje, který bohužel a nevím proč obývám s mojí kolegyní.
Vzal jsem si hygienu a modlil se, aby sprchy byly aspoň nějak přijatelné. Myslím tím, aby byly čisté. Sice mi to chvilku trvalo, ale byly na konci chodby a rozdělovali se na dáma a pány. Oddechl jsem si. Dalo se to, byly přijatelné. Vlezl jsem do velké koupelny s několika sprchami. Někdo se už sprchoval. Tekla voda a někdo si pobrukoval.
Ahoj te :) je tu nový díl a doufám, že se vám líbí. Budu moc ráda za komenty a votes.
WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz)
FanficHarry Styles,nový učitel na střední škole. Louis Tomlinson problémový student a nadějný fotbalista. "Prosím toužím po tom" ..pozoroval jsem každý jeho pohyb. "Vím, že netoužíš teď ani jindy po ničem jiném než po mě" ..