Příjemné čtení
Louis"Nemám rodiče" cítil jsem se najednou sám, ale bylo tady něco co me strašně uklidňovalo a naplňovalo v tuto chvíli to moje prázdno. Propletl jsem prsty s jeho a koukal mu přímo do očí. Stiskl moji ruku a koutkem se malinko pousmál. "Kde jsou?" Směřoval otázkou na mé rodiče.
"Vzdali se mě, když jsem byl moc malý. Nemám žádnou vzpomínku" zadržoval jsem slzy a měl jsem strašnou chuť pohladit ho po tváři. Nestačili mi dotyky rukou. "Loui myslíš si, že děláš takovýhle blbosti kvůli tomu, že ti něco chybí?"Tahle otázka mě donutila nad tím vším přemýšlet. Rodiče mi vůbec nechybí jsem na ně naštvaný, že se mě vzdali a svoji babičku miluji a neodešel bych od ní. Přece něco v mém životě ne co mi chybí. Možná je to něco co jsem nikdy neměl. Měl jsem to, ale nebylo to pravé. Charlott mi nikdy nedala lásku akorát se pořád všude vychloubala, že chodí s fotbalistou a já se bojím, že jsem se zamiloval. Bojím se, protože jsem se zamiloval špatně, komplikovaně.
"Láska" vyslovil jsem to slovo s tolika myšlenkama. Udělal jsem to co jsem chtěl před pár minutami udělat. Pohladil jsem ho po jeho tváři a kdybych mohl tak ty jeho růžové rty snad sním. Utíkal jsem rychle na další hodinu, když zazvonilo.Dneska jsem z hodin snad ani nic neměl. Musel jsem pořád myslet na něj a vím, že to tak nejde. Proto to učení musím o víkendu dohnat.
O víkendu mám školu jen pro sebe. Všichni jezdí z intráku domů, ale já ne.
Taky proto jsem toho hned v sobotu ráno využil, když jsem si po dobré sprše a snídani šel zaběhat. Pár kilometrů jsem naběhal, ale o mnoho méně než obvykle, ale to proto, že mě nesmírně lákalo hřiště. Navlékl jsem si kopačky a zběsile vběhl na hřiště společně s kopačákem.Zkoušel jsem si kopy na branku od poloviny hřiště, z boku a nějaké ty triky. První trening je v pondělí a i když jsem v kondici nesmím nic pokazit. Náš trenér se k nám nechová úplně jak k miminkám a to je, si myslím dobře, protože jde na nás tvrdě a mi se snažíme. Víme, že tvrdé makání přináší výhru, nádherné pocity a odměny. Jak peněžní tak školní. Nechtěl jsem přestat hrát ani moje nohy ještě neměli dost, ale nepříznivé počasí mě vyhnalo pryč.
"To ne..doprdele" zaklel jsem a ulevil si na dveřích, do kterých jsem kopl.
Zase jsem si zapomněl klíče v mém pokoji. Ještě, že jsem přijal takovou malinkou víkendovou brigádu. Musím každý večer projít školu, jestli je vše v pořádku, takže mám přístup ke klíčům od školy, ve které jsou klíče od našeho ubytování.Odemkl jsem si školu, a protože hřmělo a blýskalo se a jsem tak trošku co se tíče bouřek posera zamkl jsem za sebou a školou jsem doslova rychle proběhl. V ředitelně jsem si vzal klíče a běžel kolem naší třídy směrem ke schodišti abych mohl na ubytovnu.
"Že bych tu včera nezhasl?" Zamračil jsem se. Nešlo mi to do hlavy vše jsem zkontroloval a ono se svítí ve Stylesově kabinetu. Vběhl jsem dovnitř a zamkl, když sem se strašně lekl hromu, který semnou úplně hnul.
"Haló?" Ozvalo se z malé koupelny, která byla součástí kabinetu.
Vytřeštil jsem oči. "Klid Tomlinsone" uklidnil jsem se. "Jsi tu sám a jen se ti to zdálo..si tu sám a teď tu zhasneš a"Stál jsem zády k celé místnosti a odhodlával se otočit se a jít až na druhou stranu zhasnout. "A ty by si mě tu nechal po tmě ?" Mě známý, nádherné melodický hlas promluvil těsně za mnou u mého ucha. Skoro jako kdyby mi to šeptal. "Pane učiteli ?" napjatě jsem se otočil, moje tělo bylo stuhnuté jak moje ruce, když na mě čeká úklid. "V soukromém životě Harry" tentokrát jsem se usmíval já jak sluníčko, ale jeho úsměv tu chyběl. Svoje kudrlinky měl mokré sepnuté v drdolu. Košile s krásným vzorem, která mu dokonale padne byla pohozena na židli a na sobě měl místo ní mikinu, která neukazovala už vůbec nic. Stejně nechápu jak může mít mikinu a dlouhým rukávem a jak může nosit košile s dlouhým rukávem v takovém horku. I když tu mikinu chápu jak začalo pršet ochladilo se, i mě je už velká zima.
"Co tu děláš ?" Zasmál se a koukal na mě jak na zjevení.
Poznámky autora
Ahojte zlatíčka jak se máte ?.. je tu další díl a jestli se vám líbí zanechte koment s vaším názorem a Votes, které mě určitě potěší :)..
WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz)
FanfikceHarry Styles,nový učitel na střední škole. Louis Tomlinson problémový student a nadějný fotbalista. "Prosím toužím po tom" ..pozoroval jsem každý jeho pohyb. "Vím, že netoužíš teď ani jindy po ničem jiném než po mě" ..