Příjemné čtení
Louis"Otevři oči " chtěl jsem, ale bál jsem se, že jsem pořád ve vodě a jen se mi ty hlasy zdají. Že otevřu oči a jediné co kolem mě bude bude voda..a voda. No ono ne. Otevřel jsem oči a nade mnou Styles, jeho paže mě drželi pevně v náručí. Cítil jsem se jako utopená oběť v náručí anděla. Jeho kudrlinky už nebyly tak zkroucené a už mu ani nelezli do očí. Byly mokré, rovné a o něco delší než obvykle.
"Omlouvám se" byly poslední slova než mě donesl do kabinetu. Položil mě na ostře červenou malou pohovku."musím zpátky zapomněl jsem tam.." zimou mi klepali zuby o sebe. "zapomněl jsem tam klíče od všeho" moje mokré oblečení zanechávalo mokré skvrny po červené kožence.
Styles zašel do malinké skromné koupelny, kterou škola poskytovala jen vybraným učitelům tělocviku. Položil na židli trenky a s úsměvem odešel pro klíče. Teda aspoň myslím. Vysvlékl jsem se do naha a odložil mokré oblečení do sprchy. Neměl jsem žádnou obavu, že vejde Styles a uvidí mě nahého, nevadilo by mi to. Byla mi neuvěřitelná zima. Lehl jsem si na pohovku a čekal na Stylese. Když vešel, opatrně za sebou zavřel dveře, asi si myslel,že jsem usnul. Zimnice mi to, ale nedovolila.
"Bože promiň" přiskočil ke mně a vážně jsem se musel nad jeho soustředěným obličejem pousmát.
Vytáhl z malé skříňky aspoň tři deky a přikryl mě jimi. "Děkuji pane učiteli" Styles si sedl naproti mě na židli a stačil si povšimnout, že trenky mám nejspíš na sobě. Jeho uchechtnutí jsem si přirovnal nejspíš k pomyšlení, že mám jeho trenky na sobě. "Loui.." jeho výraz mluvil za to, že jeho skromný úsměv asi nebyl směřován na jeho trenky, které obepínají moji chloubu. "v soukromém životě jsem pro tebe Harry" podal mi ruku a já si teprve až teď všiml kolik tetování má na rukou a hrudi. Bílé triko, které má na sobě je promočené na durch a přilepené na jeho dokonalé tělo. Konečně jsem viděl všechny svaly, všechny křivky jeho těla a bojím se, že postupem času mi jen pohled stačit nebude.
"Loui?.." odkašlal si Style..Harry a já se probudil ze zamyšlení. Snad jsem se ani nehlídal a ruce jsem ani neovládal, mysl si dělala co chce sama a já se nebránil. Prstem jsem sjel po stříbrném křížku, který se mu houpal na krku a zvýrazňoval jeho vystouplé klíční kosti. Nehlídaně můj prst jel dolů a mé oči nevynechali snad ani jedno malinečké tetování. "máš tetování" jeho pohled jsem cítil všude,ale nemohl jsem se odtrhnout od jeho tetování. Bylo v nich ukryto tolik příběhů. V každém jednom byl význam a to mě tak přitahovalo. Jen jedno jsem nepochopil, spíš jsem chtěl vědět proč ho má a moje zvědavost neví kde má hranice.
"Proč toto?" ukázal jsem na malou notu, která ležela mezi miliony jiných malinkatých tetování."Věnuji se i muzice" projel si vlasy svou velkou rukou a já se zahrabal zpátky do tří vrstev dek, pod kterýma bylo přijatelné teplo. Moje oči okamžitě po zbystření kytary vyžadovali písničku.
Jeho dokonalý chraplavý hlas a písnička složená jím mě bezpodmínečně uložili do říše snů.Dobré ráno! .. Stálo na papírku vedle talíře s koblihami a sklenicí džusu. Zakroutil jsem nevěřícně hlavou, když na židli stála moje aktovka s věcmi na dnešní hodiny a čisté věci na oblečení a bylo to tentokrát moje oblečení. Napil jsem se a trochu se zaculil nad kyselostí džusu a při tom jsem si zkontroloval čas. 7:30 ...První hodina dneska začíná v osm, takže si nemusím konečně lámat hlavu, že nestíhám a po dlouhé době stíhám vše. Díky Harrymu. Z malého pytlíčku jsem vytáhl moje věci na ranní hygienu a po té ji provedl v roztomile malé koupelničce.
To jsem celý já, tolik času a stejně se srazím na chodbě, těsně před dveřmi do třídy se Stylesem, který nás má teď z matiky. "Děkuji" pošeptal jsem mu věrně do ouška a nemohl jsem si odpustit, i když na risk, že nás někdo uvidí pusu, která mu to vše oplatila. Sice skromná a na tvář, ale sladší pusu jsem snad nikomu ještě nedal. Vlezl jsem do třídy a sedl si na své místo.Ahojte zlatíčka!! :)) tak co říkáte na Harryho ? ..myslíte, že se o Louise pečlivě postaral po tom co ho vykoupal v bazénu :D... Budu moc ráda, když za necháte koment a potěšíte mě malým vote. :3
WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz)
FanficHarry Styles,nový učitel na střední škole. Louis Tomlinson problémový student a nadějný fotbalista. "Prosím toužím po tom" ..pozoroval jsem každý jeho pohyb. "Vím, že netoužíš teď ani jindy po ničem jiném než po mě" ..