23 Díl - Jeho gesto

1.3K 82 23
                                    

Příjemné čtení

Louis

Tak nějak jsem si vlastně neuvědomil co se děje. Zajímá mě jen, kde kruci seženu teď letenku. Prohledal jsem internet, ale z Paříže do Londýna nic neletí a navíc bych musel řešit ještě jak se dostat z Londýna do Doncesteru. Navíc bych na letenku neměl ani peníze. Peníze!.. šáhl jsem do mé velké sportovní tašky, ve které mám vše, kromě peněženky. Zapomněl jsem, že jsem si ji vytáhl a dal do šuplíku.
"Kurva!!"
Zaklel jsem až příliš nahlas. Musel jsem utíkat zpátky na ubytovnu. Cítil jsem se jak zloděj. Potichu, aby mě nikdo neviděl. Vzal jsem ji z šuplíku nechal klíč od pokoje na posteli spolubydlícího a utekl. Znovu. "Louisi?" Křikl někdo za mnou. Ohlédl jsem se, i když mi bylo jasné koho to je hlas.

Děkuji sám sobě za tak dobrou kondičku. Na poslední chvíli mě napadlo, že jediná cesta pro mé finanční stránce, i časové je autobus.
Zjistil jsem si cestu na hlavní nádraží a běžel tam. Bohužel po chvilce jsem si všiml, že Styles běží za mnou. "Louisi!"
Doběhl jsem na nádraží, ale bylo mi jasné, že než seženu lístenku tak Harry je tu.
"Ne..ne..ne" byl jsem bezradný. Opřel jsem se o namrzlou, posprejovanou zeď a sjel dolů. "Loui" doběhl sem Harry a teprve si zapnul bundu.

"Loui..kam jdeš?" Nevydržel jsem to. Stékaly mi slzy po tváři. Nemohl jsem se muj kouknout do oči, když vypadám jak troska.
"Mu-musím pryč.." vzlykal jsem.
To je můj autobus! Problesklo mi hlavou, když na jednom autobuse svítil nápis:  Londýn-Doncester-... a další malé města. Vyběhl jsem za ním. Skoro se rozjížděl a naskočil do něho. Nečekal jsem to, ale Harry naskočil spolu semnou.
"Můžu si u vás koupit lístek" zeptal jsem se řidiče a on přikývl. Harry mě kousek odstrčil a lístenky koupil on. Byly drahé..

Sedl jsem si úplně dozadu k oknu a za nedlouho seděl vedle mě i Harry. Vzal mou bundu společně s jeho a dal je na poličky.
"Teď mi už můžeš říct co se děje" řekl a já se schoval do dlaní. Tak moc to bolí, pocit samoty. Když víte, že už nikdy, nikdy ji neuvidím. Jsem sám..
"Babička.. um-umřela" vydal jsem ze sebe. Tak moc mi jeho gesto pomohlo. Vzal mou hlavu a přitiskl ji na svou hruď. Byl jsem najednou v bezpečí, teple teď jsem sám nebyl.

Harry

Poté co usnul na mé hrudi. Měl jsem hodně času o všem přemýšlet. Zamiloval jsem se. Rozplývám se nad ním. Bude mít problémy se Zaynem, i já a to dost velké, protože Zayn se nemůže pořád vyrovnat s tím, že už s ním nejsem. Obrovská překážka je tu moje kariéra. Nemůžu jen tak zahodit práci. Vše se dá vyřešit. Počkáme až Louis vystuduje a budeme volný. Já budu mít furt stejnou práci a Louis bude vystudovaný. Musíme si jen dávat pozor ať nikdo nic nepozná.

Ale já tu o tom tak přemýšlím a při tom ani nevím. Jestli mě Louis chce.
Vždyť mi ani neřekl, že je gay. Jen jsem si ti odvodil z toho jak se někdy kouká na kluky. Na mě. Já na něho. Bože Stylesi. "Konečná zastávka Doncester"
Ohlásil autobusový rozhlas po několika hodinách jízdy.
"Ehm..loui" drbl jsem do Louise, který se po chvíli vzbudil a dezorientovaně se rozhlížel.
"Kde jsme ?" zeptal se. Utřel jsem si z čela kapičku potu. Né kvůli tomu, že tu je přetopeno, ale kvůli jeho otázce.

Bojím se, že bude vyšilovat, brečet. Bolí to, když pláče. Musí to být strašně těžké, o někoho přijít. Při tom to byla jeho poslední osoba z rodiny.
Já mu budu oporou. Ano.

Ahojte ♡
Ano ja vím. Nepřidala jsem díl strašně dlouho a nechci rozebírat proč. Moc se omlouvám. :)
Máme tu další dil a se raduji.
Doufám, že jsem vás(čtenaře) neztratila kvůli nepřidavani dílů, i když si myslím, že spousta z vas odešlo. Ani se nedivím vím jak je nepříjemné čekat na další díl a když to trvá dlouho je to otrávné.
😁😁 tak jak se vám líbí tento dí?

WITH LOVE EVE STYLINSON

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 21, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat