7 Díl - Lásko ?

1.3K 89 7
                                    

Příjemné čtení
Louis

"Co tu děláš ?" Zeptal se a koukal na mě jak na zjevení."Jsem tu na intráku a na víkendy nejezdím domů, každý večer tu ale musím projít školu a všechno zkontrolovat no a já jsem byl hrát fotbal na hřišti a zmokl jsem, zapomněl si klíče v pokoji a tady v ředitelně jsou taky klíče od ubytování tak jsem si pro ně zašel" dokončil jsem svůj dlouhý proslov a nadechl jsem se. "No a ty si tady" koukali jsme na sebe jak na obrazy. "V té mikině .." přerušil mě a to jsem ho chtěl pochválit. "Ja vím je to hrozný "
Zasmál se takovým smutným tónem.
Zrovna takovýhle nádherný chlap a má tak malé sebevědomí ?. To mi k němu nejde on s jeho vzhledem by měl chodit po ulici s nosem nahoru.
"Moc ti to sluší" začal se culit a moje mysl šílela.

"A ty tady co jako děláš ?" Nahodil jsem svůj zvědavý kukuč, který vždy příjme lidi mi říct vše. Naštěstí nejsem žádná drbna a moji kamarádi ví, že mi můžou říct cokoliv a já je nepodvedu. V tomto ohledu jsem na sebe pyšný, držet slovo už dokáže málo kdo. Sedli jsme si naproti sobě na gauč už několikrát mě známý.
"Tento víkend se mi nechtělo chodit domů" vysvětlil. Chtěl jsem trošku zavtipkovat,ale spíš jsem se zklamal, když mi dal odpověď. "Určitě tam na tebe čeká nějaká kočka a ty sedíš tady"
Zasmál jsem se a on mi věnoval okouzlující úsměv nazpět. "Čeká" zasmál se a mě usměv narozdíl od Harryho klesl.

Asi si všiml mého né moc nadšeného výrazu, moc mě potěšil, když se snažil mě uklidnit. Spíš jen vysvětlil proč nešel domů. "Mám doma problémy. Několikrát jsem říkal mé bývalé holce ať odejde a ona prostě nic a nejsem takový násilník abych ji vyhodil"
Moc mě potěšil těmi to slovy. Čím dál víc se mi začíná líbit. Chytrý,milý, nehynouce krásný a nenásilný. Jediný problém.. je hetero. "Hold se mi holky prostě přestali nelíbit" čekal na moji reakci na to, že se mu líbí kluci. Ano zarazilo mě to, ale v dobrém slova smyslu. Stejně se nemůžu zamilovat do učitele to je blbost, ale když mám obavu, že je pozdě. Samozřejmě nic nedám na jevo. "Mám napad" musel jsem se při mém nápadu zasmát.

"Dneska budeš spát doma pojď" popadl jsem ho za ruku a proletěli jsme školou snad rychleji než vzdušná čára. V běhu jsem kupodivu stihl vše zkontrolovat. Zhasnuto, zamčeno. "Máš tu auto že ?" naše pohledy měli šanci vidět jen jedno auto, které stálo na školním parkovišti, takže mi bylo jasné koho je, ale stejně jsem ai to radši ověřil. Vypadal bych možná hůř než blázen kdybych šel k autu, i kterém Harry ani nemá páru koho je a začal na něho volat ať si pohne nebo mi hodí klíče. "Jo" zasmál se a nejistým pohledem na mě koukal. "Budu řídit" řidičák mám skoro čerstvě udělaný je to asi měsíc co ho mám a vážně toho naježděno nemám hodně. Možná tak jeden výlet co jsem podnikl s babičkou a nákupy, na které jsme jezdili.

Auto jsme měli půjčené na to abych se mohl a babičkou někam projet od jejího dobrého kamaráda, je to vlastně takový můj děda, kterého bych rád poznal, prý to byl úžasný člověk.
"Doprava" Harry mi že sebe dělal luxusní živou navigaci aby jsme se dostali k němu. "Londýn je velký" povzdechl jsem sj při další zatáčce.
"Tady" ukázal na roztomilý malý jednopatrový domeček. V pár oknech se svítilo, ale dovnitř nešlo vidět díky zataženým žaluziím. "To co se stane neber vážně.. je to pomoc" Harryho napjatost a docela starost co bude dál by se dala sledovat celý den a smích by u toho nechyběl.

"Dej mi klíče" vyhrabal je z kapes a odemkl sám. "Jde to blbě..hned to..bude tak" otevřel dveře, které mu dali docela zabrat z domu šla slyšel potichu hrající hudba a cítit vůně vína. "Buď přirozený" zašeptal jsem mu do ucha a silou zabouchl dveře aby ta holka věděla, že někdo vešel dovnitř. "Co?" Nechápavě mi nazpět Harry zašeptal do ucha a já se jen usmál. Vzal jsem ho za ruku a zatáhl asi do obýváku. Strčil jsem ho tak, že dopadl na gauč. S tím jsem měl malinko problém, protože né že je o hlavu vyšší, ale i v celku větší a tak nějak svalnatější.

"Lásko?" Zakřičela ta holka.

WITH LOVE EVE STYLINSON

Mr.Teacher (Larry Stylinson Cz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat