Για ποιον λόγο είχα κολλήσει τόσο πολύ; Ούτε εγώ δεν ήξερα.. Μία φορά τον είδα τον άνθρωπο, πως γίνεται να κόλλησα μαζί του; Έτσι απλά;
"Ήρθε ο Ιαν" μου ψυθίρησε η Σωτηρία. "Νομίζεις ότι δεν τον πρόσεξα;" της απάντησα. Γέλασε. Μετά από λίγα δεύτερα τον είδα να μας πλησιάζει. "Έχετε άγχος;" μας ρώτησε, "Βασικά ναι, εσύ;" είπε η Σωτηρία και έγνεψα καταφατικά. "Δεν βαριέσαι" λέει. "Δεν έχω καθόλου. Δεν με νοιάζει καν αν θα περάσω." μας είπε. "Γιατί έτσι;" Ρώτησα. "Δεν σε νοιάζει καθόλου η γνώμη των κριτών;" συνέχισα. "Από την αρχή ήμουν λίγο αρνητικός με τα talent shows και λοιπά.. απλά αποφάσισα να ζήσω την εμπειρία. Χωρίς να με νοιάζει πως θα εξελιχθεί. Τα πιο πολλά είναι στημένα έτσι και αλλιώς." Απάντησε. Ο τόνος της φωνής του φανέρωνε μία μεγάλη σιγουριά. "Συμφωνώ" χαμογέλασα. Χαμογέλασε και αυτός.
Την κουβέντα μας την διέκοψε μια φωνή απο τα μεγάφωνα που άρχισε να μας ταξινομεί. Εν τέλη, θα έβγαινα 8η, η Σωτηρία 11η και ο Ιαν 3ος. Όλα μια χαρά. "Τώρα που μου έφυγε και το άγχος δεν εχω να φοβάμαι τίποτα" σκέφτηκα.
*
Το show άρχισε 21:15 ακριβώς. Καθίσαμε με τα παιδιά και παρακολουθούσαμε τους πρώτους διαγωνιζόμενους. Η αλήθεια ήταν ο οι κριτές ήταν πολυ συμπαθητικοί. Αν πέρναγα θα ήθελα να πάω στην ομάδα του Θοδωρή Μαραντίνη. Αλήθεια τον συμπαθώ παρά πολυ και είναι πιο κοντά και στα μουσικά μου γούστα. Όποτε θα πέρναγα τελεια.
Ήταν πια η σειρά του Ιαν. Περισσότερο είχα αγχωθεί εγω παρά αυτός. Γιατί γαμωτο αγχώνομαι.. Ακόμα δεν τον ξέρω καλα τον άνθρωπο..
Με το που ανέβηκε στην σκηνή, άλλαξε ριζικά η συμπεριφορά του. Παραξενεύτηκα. Τον ρώτησαν οι κριτές τι θα ερμηνεύσει, και απάντησε: το Gorilla. Το σοκ το πάθαμε όλοι όταν τον ρώτησαν γιατί διάλεξε το συγκεκριμένο τραγούδι. Η απάντηση του; "Έτσι". Απάντησε και έκανε έναν περίεργο μορφασμό με τα χείλια του. Τι θράσος! Ο κ. Θεοφάνους φάνηκε οτι δεν τον συμπάθησε απο την αρχή.
Η αλήθεια όμως είναι οτι μόλις άρχισε να τραγουδάει, όλος ο κόσμος ξεχάστηκε. Ακόμα και εγω αφοσιώθηκα στην φωνή του. Πραγματικά είναι τόσο υπέροχη και μαγευτική. Δεν εχω ξανασυναντήσει άνθρωπο με τόσο φοβερή φωνή. Το ειχε το παιχνίδι ο Ιαν και με το παραπάνω.Με το που τελείωσε το τραγούδι μπορούσαμε όλοι να κατανοήσουμε την έκπληξη των κριτών που ειχε σχηματιστεί στο πρόσωπο τους. Ακόμα και ο Θεοφάνους ημουν σίγουρη πως ειχε αλλάξει γνώμη.
Τα σχόλια που ακολούθησαν μονο κακά δεν ήταν. Καθόλη αυτή τη διάρκεια ο Ιαν έκανε αστείες γκριμάτσες με τη γλώσσα του που είχαν πολυ πλάκα. Μα τόσο άνετος πια; Οι κριτές του είπαν πως είναι γεννημένος για το τραγούδι. Το κατείχε. Αλλά του είπαν να συγκρατήσει αυτήν την τρέλα που κουβαλάει γιατί η Ελλάδα δεν θέλει πολυ τα κακά παιδιά. Ακόμα και ο Θεοφάνους του είπε πως υπάρχουν δυο ενδεχόμενα. Η θα έφευγε εκείνη την στιγμή και δεν θα τον ξαναβλεπαν ποτέ, η πολυ απλα θα κέρδιζε το xfactor. Δεν μπορούσα να πιστέψω στα λόγια τους.Με το που ήρθε πίσω σε εμάς ο ιαν, όλοι έπεσαν πάνω του. Ούτε καν μπράβο δεν προλάβαμε να του πούμε. Εγω πολυ απλα άρχισα να ετοιμάζομαι γιατί έφτανε σιγά σιγά η σειρά μου.
Βγήκα στην σκηνή επιτέλους. Τα φώτα ήταν στραμμένα όλα πάνω μου σε σημείο να μην μπορώ να κοιτάξω τον κόσμο. "Πως σε λένε κοπέλα μου;" Με ρώτησε η Κ. Πεγκυ. "Ονομάζομαι Έλενα Παπαδόπουλου." Απάντησα γεμάτη αυτοπεποίθηση. "Και τι θα μας τραγουδήσεις Έλενα;" Με ρώτησε ο Θεοφάνους. "Το Billie Jean του Michael Jackson" απάντησα. "Ένα απο τα αγαπημένα μου" μου είπε ο Θοδωρής. Χάρηκα. Αυτό σήμαινε οτι μπορεί να ημουν και στην ομάδα του. "Όταν εισαι έτοιμη ξεκινάς" μου είπε η Τάμτα. Έγνεψε καταφατικά και άρχισα να τραγουδάω..
"She was more like a beauty queen from a movie scene, I said don't mind but what do you mean I am the one.."
Έβαλα όσο περισσότερο πάθος μπορούσα σε αυτό το τραγούδι. Δεν υπήρχε περίπτωση να έχανα την μόνη ευκαιρία που μου ειχε δοθεί. Έδωσα σχεδόν τον καλύτερο μου εαυτό.
Μόλις τελείωσα το τραγούδι οι κριτές και ο κόσμος άρχισαν να χειροκροτάνε. Χάρηκα τόσο πολυ όταν είδα τον Θοδωρή να σηκώνεται απο την καρέκλα του, και να με προσκυνάει. Γέλασα. "Ελένη μου ήσουν φανταστική! Δεν έχασες σχεδόν καμία νότα. Και μαρεσε παρά πολυ που δεν προσπάθησες να μιμηθείς τον Michael Jackson. Μπράβο κορίτσι μου!" Μου απευθύνθηκε η Πέγκυ. Έσκασα ένα χαμόγελο και έγνεψα ευχαριστώ. " Δεν μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Εγω μαγεύτηκα!" Συνέχισε ο Θοδωρής. "Εύχομαι να σε εχω στην δικιά μου ομάδα, μονο αυτό" μου είπε και χάρηκα ακόμα περισσότερο. "Κοπέλα μου αλήθεια ήσουν πολυ καλή. Απλα ήθελε η σκηνική σου παρουσία λίγο βελτίωση. Αυτό βέβαια είναι πράγμα που δεν φτιάχνεται και απο τα πρώτα λαιβ αλλά χτίζεται στην συνέχεια. Χίλια μπράβο" για καλή μου τύχη μου είπε ο Θεοφάνους. Δεν πίστευα στα λόγια του. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο απο αυτόν. Τέλος μου μίλησε η Τάμτα. "Συμφωνώ και με τους υπόλοιπους Έλενα. Μου άρεσες παρά πολυ και σε κατευχαριστήθηκα!" "Ευχαριστώ πολυ" έγνεψα.
Τώρα εμένα να μου πουν αν θα περνούσα στην δεύτερη φάση. Προς μεγάλη μου τύχη όλοι ναι είπαν. Και ήταν γεγονός. Θα ξαναβρισκομουν την επόμενη Παρασκευή εκεί. Ω ναι. Αφού αποχαιρέτησα τους κριτές επέστρεψα στο δωμάτιο που βρισκόμουν και πριν με τα παιδιά. Η σωτηρία έτρεξε πρώτη πρώτη και με αγκάλιασε. "Ξέρεις ποσό περήφανη είμαι έτσι;" Μου είπε. "Εεε να μην ήξερα.." Απάντησα. Ήρθαν και κάποια παιδιά και μου είπαν μπράβο. Πραγματικά ένιωσα τόσο ωραία. Μονο ένα πράγμα με χάλασε όμως. Ο Ιαν δεν ήταν εκεί.
*
Ένα πράγμα θέλω να μου γράψατε στα σχόλια. Μήπως σας κουράζει που πάει τόσο αργά; Το ψιλό σκέφτηκα αλλά αποφάσισα να σας ρωτήσω τι πιστεύετε. Αν σας άρεσε κάντε λαικ και αφήστε σχόλιο με τις παρατηρήσεις σας. Το τραγούδι που ερμηνευσε η Έλενα το εχω πάνω πάνω για όσους θέλω. Και πάλι ευχαριστώ πολυ για την στήριξη σας 💖
VOUS LISEZ
Xfactor Lovers [#Wattys2016]
FanfictionΗ ιστορία έχει να κάνει με την 20χρονη Έλενα, που ζει στην Αθηνα, και το όνειρο της είναι να ασχοληθεί με την μουσική και ειδικότερα το τραγουδι. Η ευκαιρία της χτυπάει την πόρτα και έτσι αποφασίζει να συμμετασχει στο καινούριο live show του xfactor...