Κεφαλαιο 16ο

347 27 17
                                    

Το βράδυ δεν θα κάναμε τίποτα το σπουδαίο. Βασικα δεν είχα και πολυ όρεξη. Αργότερα πήγα στο δωμάτιο μαζί με την Χριστιαννα. Αυριο θα φεύγαμε και έπρεπε να ετοιμάσουμε πράγματα και όλα τα σχετικά. Τι καλα.

"..και που λες μου είπε οτι δεν χρειάζεται να το κανω αυτό και οτι όλα ειναι κομπλέ" άκουγα την Χριστιαννα να μου διηγείται μια ιστορία για μια φίλη της καθώς έφτιαχνα τα πράγματα μου. "Παμε για κανένα ποτακι το βράδυ;" Με ρώτησε. "Ρε συ δεν ξερω, ειμαι λίγο αδιάθετη.." Της απάντησα. "Ελα και εσυ, δεν θα το γιορτάσουμε που περάσαμε;" Με ρώτησε. Δίκιο ειχε τώρα που το ξανασκεφτομουν. "Άντε καλα να παμε, αλλα μην το ξενυχτισουμε πολυ εε" της ειπα. "Ελα τώρα μην γίνεσαι τοσο ξενερωτη" μου απάντησε. Κατάλαβα.. Παλι θα κοιμάμαι στο λεωφορείο.

Γενικά φτιάξαμε τα πράγματα μας και γενικά μας πήρε όλο το απόγευμα.
"Πάω λίγο στις άλλες" ειπα στην Χριστιαννα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Ήθελα να τις ρωτήσω για το αν θα έρχονταν μαζί μας.

"Ναι μωρε γενικά καλα ήταν, απλα ο Θεοφάνους μου έσπασε πολυ τα νεύρα σήμερα!" Είπε η Τανια. Όντως και εμενα, αλλα ας μην το κάνουμε θέμα. "Γενικά ναι, αλλα εσένα σε έχει αδυναμία, μην αγχώνεσαι" της ειπα. "Θα κάνετε τίποτα για βράδυ;" Μας ρώτησε η Σωτηρια. Δεν ειχε μιλήσει καθόλου μεχρι στιγμής. "Ναι, βασικα ήρθα να σας πω οτι θα παμε για ποτακι με την Χριστιαννα και λέγαμε να παμε όλες μαζί" τους ειπα. "Εμ βασικα.. Θα πάω βόλτα με τον Ανδρέα." Είπε η Σωτηρια. "Τι;" Ειπα μαζί με την Χριστιαννα και κοιτάξαμε έντονα την Σωτηρια. "Ε ναι.. Με ρώτησε αν θέλω να βγπυμε και.." Την διέκοψα και την αγκάλιασα. Άτσα η Σωτηρια!

Βγήκα απο το δωμάτιο και κατευθύνθηκα στου Ανδρέα και του Ιαν.
"Ελεναρα συγχαρητήρια!!" Πρώτου προλάβει καν να μου ανοίξει την πόρτα ο Ανδρέας με αγκάλιασε. Ήταν ξαφνικό όλο αυτό αλλα χάρηκα. "Επίσης. Γιατι τοσο κέφι Αντρικο;" Τον ρώτησα, θέλοντας να μάθω την απάντηση του. "Ναι Αντρικο για πες της" συνέχισε ο Ιαν ο οποίος ακουγοταν απο το μπάνιο. "Θα βγω με τη Σωτηρια" μου είπε. "Αλήθεια; Τελεια καλα να περάσετε" του απάντησα παίζοντας το έκπληκτη. Τότε βγήκε ο Ιαν απο το μπάνιο. "Επ" μου είπε και μου έδωσε ενα φιλί. "Θα βγούμε μετα με τα παιδια ετσι;" Τον ρώτησα. "Ναι, δεν εχω πρόβλημα.." Απάντησε. "Οκέι τα λέμε σε μισή ωρα στην είσοδο," του ειπα και έφυγα.

Πω βαριέμαι.. Μακάρι να καθόμουν στο δωμάτιο. Οπως εχω ξαναπεί δεν τρελαίνομαι και τοσο με τα bars και όλα αυτά.. Ειναι χαζό να κάθεσαι με ενα ποτό όρθιος και να μην κανείς τίποτα.. Άλλο στα club.. Εκεί μαρεσει παρα πολυ. Εγω γενικά ειμαι του χορού. Και νομίζω το έχετε καταλάβει ήδη..

Τέλος πάντων πήγα στο δωμάτιο να ετοιμαστώ. Έβαλα ενα αερατο μαύρο φόρεμα που άφηνε ανοιχτή όλη την πλάτη, και τις πλατφόρμες μου. Βάφτηκα λίγο, και ημουν έτοιμη.
Κατεβήκαμε με την Χριστιαννα που παρεπιπτόντως ήταν μια κούκλα. Στην είσοδο μας περίμενε ο Ιαν, η Τανια, ο Παναγιώτης, ο Bradley, ο Αλέξανδρος και ο Αντώνης.
"Βασικα θα έλεγα οτι εισαι πανέμορφη, αλλα και οι δυο ξέρουμε οτι ειναι πολυ κλισέ. Οποτε βγάλε μόνη σου συμπεράσματα." Μου είπε ο Ιαν και γελάσα. Ειχε πολυ δίκιο όμως. Περπατήσαμε με τα παιδια σε ενα κοντινό μπαράκι. Η ωρα ειχε πάει σχεδόν 12:00.

Εκεί έπαιζε χαλαρή ροκ μουσική. Ευτυχώς έπεσα στο στυλ μου. Γενικα η ροκ μουσική ειναι η μεγάλη μου αγάπη. Παρήγγειλα ενα Fruit Punch, ως συνήθως. Δεν μου αρέσει τοσο το αλκοόλ, μονο ελάχιστα ποτά, με ιδιαίτερο το fruit punch.

Καθόμασταν με τα παιδια και λέγαμε διαφορά. Κάναμε πολυ καλή παρέα, και είχα λιώσει στα γέλια απο αυτά που συζητάγαμε. Είχαν πιει και λίγο παραπάνω οποτε καταλαβαίνετε.. Ο Bradley ειχε τοσο κέφι που σηκώθηκε και άρχισε να χορεύει μόνος του.
Καλα τώρα για τον Ιαν τι να πω ακριβώς; Ημουν σίγουρη οτι ήταν μεθυσμένος. Ειχε πιει τόσα πολλά σφηνάκια που δεν ξερω και εγω ποσα ήταν.
"Μωράκι μου εσυ" μου είπε ο Ιαν και με τράβηξε για να με φιλήσει. Τραβήχτηκα. "Ιαν μαζέψου, είμαστε σε κόσμο." Του απάντησα. "Μμμ ελα μωρε τι σε νοιάζει τώρα;" Με ρώτησε γελώντας. Αχ ρε Ιαν γιατι να επινες; "Ιαν. Όχι. Δεν θα το ξαναπώ" του απάντησα. "Η Νικολ δεν θα έκανε ετσι." Είπε και απομακρύνθηκε. Ποια στο καλό ειναι αυτή τώρα; "Ποια ειναι αυτή και τι δουλειά έχει στην συζήτηση μας;" Τον ρώτησα σοβαρά. "Άσε ρε Έλενα.." Σηκώθηκε και πήγε στην μπαργούμαν. Ο ληγουρης! Δεν θα το αφήσω ετσι. Τι μια μου αναφέρει οτι η Νικολ ειναι καλύτερη απο εμενα και την άλλη την πέφτει στην μπαργούμαν. Αυριο θα γίνει χαμός.
Πως την κοιτάζε ετσι, δεν λέγεται. Οι υπόλοιποι σίγουρα κατάλαβαν οτι κάτι έτρεχε αλλα δεν έλεγαν τίποτα. Εκτός απο τον Παναγιώτη που καθόμουν διπλα του. "Τι έπαθες αυτός;" Με ρώτησε απορημένος. "Εγω φεύγω γιατι πόνεσε το κεφάλι μου. Καληνύχτα" του είπα και χαιρέτησα τα παιδια αγνοώντας την ερώτηση του. Αα ρε τον Ιαν..

-
Ακούω εντυπώσεις 😍 γενικα θέλω να σας πω πως αφου τώρα θα αρχίσουν τα σχολεία ενδέχεται να μην ανεβάζω ξαι τοσο συχνά.. Ανάλογα και με την διάθεση μου κιόλας. Θα τα πούμε πολυ σύντομα, αφήστε το ⭐️ και το σχόλιο σας απο κάτω και τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο 🤘
#ianstratisfans

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Sep 03, 2016 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Xfactor Lovers [#Wattys2016]Место, где живут истории. Откройте их для себя