Κεφαλαιο 1ο

1K 61 16
                                    

Πάντα ήθελα να ακολουθήσω το όνειρο μου, την μουσική. Από μικρή ονειρευόμουν οτι θα γινόμουν μια πολυ διάσημη τραγουδίστρια και οτι όλοι θα με λάτρευαν. Ξεκίνησα μαθήματα φωνητικής στην Τρίτη δημοτικού και μου άρεσαν παρά πολυ. Δεύτερη μεγάλη μου αγάπη ήταν η κιθάρα. Άπο έκτη δημοτικού έπαιζα και την είχα λατρέψει. Ετσι λοιπόν, αποφάσισα να γίνω δασκάλα κιθάρας, χωρίς να παρατήσω τα μαθήματα της φωνητικής. Και ναι, απ' οτι καταλάβατε η ζωή μου ήταν με μια μονο λέξη: η μουσική. Μονο για αυτήν ζούσα.

Γενικώς από πάντα άκουγα όλα τα είδη της μουσικής αλλά έχοντας μια μεγάλη αδυναμία στην ροκ. Όπως nirvana, red hot chili peppers, και γενικώς τέτοια συγκροτήματα.

Δεν ανέφερα προηγουμένως οτι μένω στην Αθήνα σε ένα διαμερισματακι. Γενικά είμαι καστανομάλλα, με γκριζοπράσινα μάτια. Δεν είμαι πολυ ψηλή, γύρω στο 1.65 και σχετικά είμαι λεπτή.

Το σπίτι που μεγάλωσα είναι στο Ναύπλιο, το οποίο αγαπώ. Όμως τώρα με τις σπουδές έπρεπε να αλλάξω πόλη και για μεγάλη μου τύχη διορίστηκα στην Αθήνα.

Τέλος πάντων ας μην σας ζαλίζω τόσο πολυ με τα δικά μου, δεν χρειάζεται.. Απλα είμαι πολυ ενθουσιασμένη γιατί δέχτηκα ένα τηλεφώνημα σήμερα το πρωί από την φίλη μου την Σωτηρία. Ας σας περιγράψω σε τι φάση βρισκόμουν.

*

Ξύπνησα γύρω στις 11 η ώρα. Ήταν Τριτη. Μια φυσιολογική μέρα ήταν και τότε δεν πίστευα οτι θα έκανα κάτι πρωτότυπο.. Έβαλα να πιω λίγο καφέ ώστε να ξυπνήσω. Γενικώς εγω δεν μπορώ να λειτουργήσω χωρίς να πιω καφέ. Τέλος πάντων άνοιξα την τηλεόραση και έβαλα κάτι παιδικά που είχε. Σαν παιδί και εγω. Μα όλα τα υπόλοιπα σκέτες μπούρδες είναι.. Βάζουν εκπομπές που τις έβλεπαν οι γονείς μου μικροί και περιμένουν να αποκτήσουν τηλεθέαση..

Τέλος πάντων μετα από λίγο με πήρε τηλέφωνο και η Σωτηρία. "Καλημέρα, εχω απίστευτα νέα" είπε σε έναν πολυ χαρούμενο τόνο. "Καλημέρα. Τι έγινε;" Απόρησα. "Αρχίζουν οντισιόν για το xfactor!! Πρέπει να πάμε οπωσδήποτε!" Μου είπε. Η σωτηρία λάτρευε την μουσική όπως και εγω και κάναμε μαζί μαθήματα φωνητικής. Ίσως αυτή να γίνει η ευκαιρία μας να αναδείξουμε το ταλέντο μας. "Ρε συ δεν ξέρω.. Εννοώ, καταλαβαίνεις οτι τα περισσότερα τέτοια shows είναι τελείως στημένα και δεν θέλω να χαλάσουμε τις καρδιές μας" της απάντησα. " Έλα ρε συ.. Και στημένα να είναι σιγά μην μας νοιάξει.. Άσε να περάσουμε ωραία θα είναι μια καινούργια εμπειρία για εμάς" δίκιο είχε. Θα το ρίσκαρα. Ούτως η άλλως η μουσική είναι η ζωή μου. Έπρεπε να πάρω στα χέρια μου αυτήν την ευκαιρία. "Εντάξει είμαι μέσα" της είπα. "Σαγαπωωω!" Άρχισε να τσιρίζει στο αυτί μου. Χαμογέλασα με την αντίδραση της. "Πήγαινε στο Ίντερνετ και δήλωσε συμμετοχή. Την Παρασκευή είναι η audition μας" συνέχισε. "Τι; Τόσο νωρίς; Ποτέ θα προλάβω να ετοιμάσω κομμάτι;" Την ρώτησα ανήσυχη. "Ναι ισχύει αλλά είμαστε από τις τελευταίες που δηλώνουμε όποτε κάνε γρήγορα για να μας πάρουν. Μπορείς να πεις ένα που το ξέρεις καλα. " τα λόγια της με έκαναν να ησυχάσω. "Ωραία, να σου πω πάμε για καφεδάκι το απόγευμα; " την ρώτησα. "Αμε βρήκα κιόλας μια πολυ γαματη καφετέρια στο κέντρο, πάμε εκεί αν θες". "Ωραία τελεια, τα λέμε τότε" την αποχαιρέτησα.

Αφού έκλεισα το τηλέφωνο άνοιξα αμέσως τον υπολογιστή και πήγα συμπληρώσω την φόρμα συμμετοχής. Έβαλα τα απαραίτητα στοιχεία που μου ζητούσε και πάτησα το κουμπί: Συυμμετοχη. Ήμουν τόσο χαρούμενη. Ήταν επίσημο πλέον οτι θα συμμετάσχω στο xFactor. Ανυπομονούσα τόσο πολυ αλλά ταυτόχρονα είχα και λίγες ανασφάλειες. Αν δεν τους αρέσω; Αν κομπλάρω πάνω στην σκηνή; Ήταν στιγμή όμως να σταματήσω τα πολλά λόγια και να πάω να προβάρω κανένα κομμάτι για εκεί. Έτσι και έκανα.

###
Γεια σας! Ελπίζω να σας άρεσε η ιστορία μέχρι στιγμής. Θα ημουν πολυ χαρούμενη εάν μου αφήνατε κάποια σχόλια για να ξέρω πως σας φαίνεται. Σας ενημερώνω οτι εχω ήδη δηλωςει αυτή την ιστορία στα wattys 2016 όποτε δείξτε λίγη κατανοηςη αν θέλετε. Ευχαριστώ που διαβάζετε μέχρι στιγμής τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο 😋❤️

Xfactor Lovers [#Wattys2016]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang