Ημουν βυθισμένη στις σκέψεις μου. Που να είναι ο Ιαν άραγε; Μήπως έφυγε; Αλλά τόσο νωρίς; Σκεπτόμενη όλα αυτά τα πράγματα ήρθε και η σειρά της σωτηρίας η οποία με ξεχείλιζε απο άγχος. Είπε το grenade όπως ανέφερα και προηγουμένως. Ήταν πολυ καλή, απλα έκανε ένα λαθάκι στις ψηλές που πιστεύω πως φάνηκε. Εντάξει πάντως δεν νομίζω να την κάψουν για αυτό το πράγμα..
Όλοι οι κριτές έμειναν ευχαριστημένοι, εκτός απο τον Θεοφάνους. "Ήθελε λίγο παραπάνω" είπε. Παρόλα αυτά με σκληρή καρδιά όμως την πέρασε και αυτός. Η σωτηρία όμως ειχε μεγάλο πείσμα και ήθελε να αλλάξει την άποψη του Θεοφάνους για αυτήν.
Αφού τελείωσε και η Σωτηρία, αποφασίσαμε να φύγουμε. Ούτως η άλλως δεν είχαμε τίποτα άλλο να κάνουμε. Καληνυχτισαμε και τα παιδιά και κατευθυνθήκαμε προς την έξοδο. Πραγματικά το σκοτάδι ειχε κυριεύσει τον χώρο. Δεν υπήρχε κανένα φως. Μεσα απο μεγάλη δυσκολία βρήκαμε το αμάξι μας. Τουλάχιστον, το βρήκαμε πάντως. Μπήκαμε μεσα και άρχισα να οδηγάω. Το επόμενο πράγμα που αντίκρισα ενώ έβγαινα απο το στούντιο, με έκανε να παγώσω.
Αυτός ήταν. Ναι, ο Ιαν. Εμφανίστηκε επιτέλους και μάλιστα όχι μόνος. Προχωρούσε μάλλον στο αμάξι έχοντας το χέρι του στον ώμο μιας άλλης κοπέλας. Ημουν σίγουρη πως κάτι έπαιζε. Γύρισε και μας χαιρέτισε. Δεν τον πείραξε καθόλου που τον είδαμε η κάτι τέτοιο. Ούτε κατα διάνοια.
"Ο Ιαν είναι ρε;" Με ρώτησε η Σωτηρία μιας και δεν μπορούσε να δει καλα στο σκοτάδι. "Μάλλον ναι, αλλά τι μας νοιάζει.." Είπα φανερά αδιάφορα. Ψέμματα. Όλο ψέμματα. Γαμωτο γιατί να εχω κολλήσει τόσο; Επαναλαμβάνω αυτή την ερώτηση στον εαυτό μου συνέχεια εδώ και μέρες. Τον άνθρωπο δεν τον εχω γνωρίσει καλα. Πως γίνεται να συμβαίνει όλο αυτό; Έχει ζωή. Σιγά μην περιμένει εμένα για να του την αλλάξω. Δικαίωμα του είναι να έχει και κοπέλα, να κάνει οτι θέλει. Απλα τώρα ημουν πια σίγουρη πως έπρεπε να πάψω να ασχολούμαι. Η σωτηρία με ρώτησε αν ήθελε να παμε να φάμε κάτι. Αρνήθηκα. Η διάθεση μου εξαφανίστηκε στα απροσδόκητα. Ήθελα να πάω σπίτι.
"Καληνύχτα. Θα σε πάρω αυριο τηλέφωνο" μου είπε η Σωτηρία. Την χαιρέτισα και εγω και κατευθύνθηκα προς το σπίτι μου. Η νύχτα ήταν ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα αλλά και σκατα. Δεν ήξερα αν θα έπρεπε να ημουν χαρούμενη η λυπημένη.
Έπεσα στο κρεβάτι αμέσως. Άναψα το air condition και χαλάρωσα. Προσπάθησα να κοιμηθώ αλλά δεν μπορούσα. Ως φυσικό, μεσα μου ήθελα τόσο πολυ να κοιμηθώ αλλά οι σκέψεις μου δυστυχώς δεν με άφηναν ήσυχη. Μαρεσει. Εχω φάει κόλλημα. Όσο και να θέλω να ξεκολλήσω απλα δεν μπορώ. Κολλάω ακόμα περισσότερο. Μάλλον αυτό ήταν που λένε "έρωτας με την πρώτη μάτια". Τώρα το συνηδειτοποιησα πλήρως.
*
Σας άρεσε; Τι πιστεύετε οτι θα γίνει; Ποια την αυτή η κοπέλα που ειχε αγκαλιάσει ο Ιαν; Θα σταματήσει να αισθάνεται έτσι η Έλενα; Γράψτε απο κάτω τις υποθέσεις σας 😂 ευχαριστώ για την υποστηρίξη 💗
KAMU SEDANG MEMBACA
Xfactor Lovers [#Wattys2016]
Fiksi PenggemarΗ ιστορία έχει να κάνει με την 20χρονη Έλενα, που ζει στην Αθηνα, και το όνειρο της είναι να ασχοληθεί με την μουσική και ειδικότερα το τραγουδι. Η ευκαιρία της χτυπάει την πόρτα και έτσι αποφασίζει να συμμετασχει στο καινούριο live show του xfactor...