Κεφαλαιο 10ο

322 40 25
                                    

*ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ*
Τα ονόματα απο το bootcamp που θα αναφέρω παρακάτω είναι και λίγο άκυρα. Απλα δεν μπορώ να θυμηθώ ΟΛΟΥΣ τους παίκτες απο το bootcamp και καταλαβαίνετε.. Enjoy😊

-

Όπως λέω πάντα, δεν μαρεσει καθόλου να πολυλογώ. Ας μιλήσω για τα δωμάτια. Δεν υπήρχε αυτό που ζούσα ήταν τεράστια, και πολυ όμορφα διακοσμημένα.

Έμενα στον 3ο όροφο στο 132ο δωμάτιο μαζί με την Χριστιαννα. Δεν με χάλασε καθόλου.

Αφού τακτοποιηθηκαμε στο δωμάτιο κατεβήκαμε στο σαλόνι αφού μας φώναξαν για να μας μιλήσουν οι κριτές.

"Λοιπόν παιδιά, σε μια ωρα αρχίζετε πρόβες. Θα παραβρεθείτε με διάφορους δασκάλους φωνητικής ώστε να σας συμβουλεύουν και να μετατρέψουν σε καλύτερη την ερμηνεία σας με τις παρατηρήσεις που θα σας δώσουν. " είπε ο Θεοφάνους όταν μαζευτήκαμε όλοι. "Θα σας ενημερώσουμε σύντομα σε ποιες ομάδες θα βρεθείτε για να τραγουδήσετε στο bootcamp" είπε η Τάμτα. "Μεχρι να σας φωνάξουμε καλύτερα να βρίσκεστε στα δωμάτια σας, και γενικώς μεσα στο ξενοδοχείο ώστε να μην σας ψάχνουμε. " συνέχισε. ".. Και απο οτι καταλαβαίνετε το βράδυ θα μπορείτε να κάνετε οτι θέλετε μετα τις πρόβες." Μας έκλεισε το μάτι ο Θοδωρής. Ποσο τον πάω αυτόν τον τύπο δεν λέγεται, αλήθεια!!

Επιστρέψαμε στα δωμάτια μας λοιπόν. Τουλάχιστον εγω με την Χριστιανα γιατι θέλαμε να τακτοποιηθουμε. Καθώς μπαίναμε στο δωμάτιο είδαμε την σωτηρία και την Τανια να βγαίνουν απο το ακριβώς απέναντι.

"Ιιι είμαστε γειτόνισσες" εκανα σαν κοριτσάκι. "Ναιιιι" είπε η Τανια.
"Να κάνουμε τίποτα το βραδάκι" είπε η σωτηρία. "Σιγά μην το αφήσουμε έτσι" είπε η Χριστιαννα.
Έτσι μπήκαμε και στα δωμάτια μας και καθίσαμε εκεί μεχρι να μας φωνάξουν για την πρώτη πρόβα.

Ημουν τοσο μα τοσο ενθουσιασμένη με αυτά που γινόντουσαν που είχα βγάλει τον Ιαν απο το μυαλό μου για λίγο. Ευτυχώς δηλαδή.. Δεν λέει 24 ώρες το 24ωρο να τον σκέφτομαι. Ώσπου με πήρε τηλέφωνο, ενώ ημουν ξαπλωμένη. Η Χριστιαννα ειχε φύγει, και ήταν απέναντι στα κορίτσια.

"Ναι;" Απάντησα με έναν γλυκό τόνο στην φωνή μου. "Γιατι τέτοιες γλυκές;" Γέλασε. "Ε δεν ξέρω έτσι βγήκε" γέλασα και εγω. "Τι κανείς το βράδυ;" Με ρώτησε. "Θα πάμε με τα κορίτσια καμία βόλτα. Θες να έρθεις με τα παιδια;" Τον ρώτησα. "Οκέι. Θα τους το πω" απάντησε. Χαμογέλασα. " Θα τα πούμε κάτω σε λίγο γιατι πρέπει να ετοιμαστώ" του είπα. "Φιλία".

Σηκώθηκα επιτελους απο το κρεβάτι και ντύθηκα. Έβαλα ενα μαύρο ραντακι και ενα ψιλόμεσο τζιν, και φυσικά τα Stan smith μου. Μετα απο λίγο ήρθε η Χριστιαννα και κατεβήκαμε με τα κορίτσια στην ρεσεψιόν, όπου θα μας περίμεναν οι κριτές. Και μάλλον εμάς περίμεναν.. Μιας και με το που ήρθαμε όλοι γύρισαν προς το μέρος μας.

"Λοιπόν, θα σας πούμε με ποια άτομα θα τραγουδήσετε στο bootcamp. Οτι όνομα φωνάζουμε, πάει να καθίσει με την ομάδα του για να μην μπερδευτούμε. Εντάξει;" Μας είπε η Πέγκυ.
Αχ μπορώ να πω πως είχα άγχος. Αρκετό μάλιστα. Ο Ιαν πάλι δεν φαινόταν αγχωμένος. Όπως πάντα. Πως το καταφέρνει αυτός ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνω..

Ας μην μακρολογω, είμαι στην ομάδα μαζί με τον Αλεξανδρο(πιτσανη), τον Παναγιώτη(παλλη), την Τανια, τον Γιάννη, και τον Ιαν. Ναι ναι είμαστε μαζί. Γενικά ημουν πολυ ευχαριστημένη. Η σωτηρία ήταν με τη Χριστιαννα, τον Ανδρέα, τη Σοφια, τον Bradley, και την Ελενη. Πάω στοίχημα πως μονο και μονο που ο Ανδρέας ήταν στην ίδια ομάδα δεν την πείραξε καθόλου. Α ρε σωτηρία..

"Το ήξερα οτι θα είμασταν στην ίδια ομάδα" μου είπε ο Ιαν ενώ καθίσαμε πιο πέρα. "Ναι; Πως και έτσι;" Απόρησα. "Αφού έχουμε παρόμοιες μουσικές προτιμήσεις, ήταν γραφτό." Μου απάντησε. Χαμογέλασα. "Καλα τα έλεγε.

-

Αυτά για σήμερα 💘 εχω όρεξη όποτε μπορεί να ξαναμπεί κεφάλαιο σε λίγο. Γράψτε μου τα σχόλια σας και τα λέμε 😊

Xfactor Lovers [#Wattys2016]Onde histórias criam vida. Descubra agora