Κεφαλαιο 6ο

375 39 11
                                    

Η ώρα ήταν 12 το πρωί. Ξύπνησα απο τον ενοχλητικό ήχο κλήσης του τηλεφώνου μου. "Ποιος να 'ναι τώρα" σκέφτηκα.. Ο αριθμός δεν ήταν γνωστός.. Το σήκωσα. "Έλενα εσυ εισαι;" Μια γνώριμη φωνή μίλησε. Ιαν; Δεν μπορεί. "Εμ ναι. Ιαν εσυ εισαι;" Ρώτησα. "Ναι εγω είμαι απλα ήθελα να σου πω μπράβο για χθες γιατί μετα έφυγα και δεν πρόλαβα. Ήσουν πολυ καλή" μου είπε. Χαμογέλασα για κάποιον περίεργο λόγο. "Ευχαριστώ. Και εσυ έσκισες." Του είπα φανερά ντροπαλά. Ξαφνικά είχα ξεχάσει οτι ειχε προηγηθεί. Γέλασε. "Θα τα πούμε την άλλη Παρασκευή όποτε. Εκτός αν έρθεις στο μαγαζί." Μου είπε. "Δεν ξέρω, θα δω." Είπα. "Και δεν μου λες πως βρήκες το τηλέφωνο μου;" Τον ρώτησα γεμάτη περιέργεια. "Μωρε νομίζεις οτι είναι δύσκολο να εντοπίσεις κάποιον στις μέρες μας;" Απάντησε. Έκανε μια παύση και συνέχισε. "Τέλος πάντων θα τα πούμε όμορφη" μου είπε. "Μπάι" και του το έκλεισα.

Όμορφη; Γιατί με είπε πάλι έτσι; Αφού έχει κοπέλα. Η μήπως έτσι φάνηκε; Πάντως μονο απο την συμπεριφορά του δείχνει ελεύθερος. Αυτό σίγουρα ήταν ένα μικρό φλερτ.

Σηκώθηκα λίγο αργότερα απο το κρεβάτι και έφαγα πρωινό. Βαριόμουν και αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την Τάνια, που είχα γνωρίσει στο X factor για να πάμε για ψώνια στο κέντρο. Κάλεσα και την Σωτηρία.

-

Γυρίσαμε σχεδόν όλα τα μαγαζιά, ήταν και περίοδος εκπτώσεων, όποτε βολευτήκαμε. Εγω ψώνισα στα h&m, στα Bershka, και στα pull&bear.
Έτυχε να περάσουμε απέξω απο το μαγαζί του Ιαν αλλά δεν ήταν εκεί..Ύστερα αποφασίσαμε να πάρουμε τηλέφωνο και τον Αντρέα για να πάμε για καφέ.

"Έλα Ανδρέα, έχουμε κατέβει κέντρο, με την Έλενα και τη Σωτηρια. Θες να έρθεις για κανένα καφεδάκι; " μίλησε η Τάνια στο τηλέφωνο. "Παιδιά σε ποια καφετέρια πάμε;" Μας ρώτησε. Τι να της πεις τώρα. "Πάμε στου Ιαν;" Ρώτησε η χαζή σωτηρία. Την κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα. Μα γιατί επιτελους; "Ανδρέα έλα στο the clumsies, στην καφετέρια του Ιαν" είπε ύστερα απο λίγο η Τάνια. "Ναι ναι, φιλία" και το έκλεισε. "Δεν το ήξερα οτι ο Ιαν έχει καφετέρια.." Μας είπε. "Εντάξει καλε δεν είναι δικιά του κιόλας απλα δουλεύει ως μπάρμαν" της απάντησε η Σωτηρια. Εγω τις κοίταζα χωρίς να μιλάω, μέχρι να φτάσουμε στο the clumsies.

Καθίσαμε σε ένα τραπέζι και ήρθε και ο Ανδρέας. "Καλώς το Λιονταρακι"  η Σωτηρια , καθώς καθόταν στην καρέκλα δίπλα μας. "Τότε παρατήρησα έναν σερβιτόρο να μας πλησιάζει. Πάντως δεν ήταν ο Ιαν. Δεν ξέρω αν αυτό ήταν καλό η κακό. "Καλημέρα, τι θα πάρετε;" Είπαμε τις παραγγελίες μας. Εγω πήρα ένα παγωμένο τσάι στην γεύση ροδάκινο, την προτιμούσα απο το λεμόνι. Και γενικώς η ωρα κύλησε ομαλά.

Ύστερα απο λίγο τσουπ! Να τος και ο Ιαν με τις παραγγελίες μας. Φορούσε απλα καθημερινά ρούχα και μια πόδια που την ζητούσε η δουλειά, απο οτι κατάλαβα. Ξαφνιάστηκε λίγο που μας είδε αλλά χάρηκε που ήρθαμε και έτσι το συζήτησε με το αφεντικό του και αφού δεν ειχε κόσμο έκατσε μαζί μας.
Περάσαμε τελεια οι πέντε μας. Μπορώ να πω οτι κάνουμε φοβερή παρέα και το διασκέδασα πολυ. Έτσι αποφασίσαμε να βγούμε και το βράδυ σε κανένα μπαράκι. Να πιούμε λίγο να το γιορτάσουμε που περάσαμε όλοι στο xfactor. Γιατί όχι;
Ελπίζω μονο να μην φέρει και την φίλη του ο Ιαν γιατί θα γίνει χαμός.

Πήγα σπίτι και έβαλα πάλι να δω supernatural. Βαριόμουν ως συνήθως και αυτή η σειρά μου κρατάει μεγάλη συντροφιά. Παράλληλα αποφάσισα να μπω και στον λογαριασμό μου στο Facebook για να δω πως πάνε τα πράγματα. Είχα να μπω πολυ καιρό είναι η αλήθεια. Αυτό που είδα με σοκάρισε. Το νούμερο των μηνυμάτων  μου δεν πίστευα ποτέ οτι θα έφτανε τόσο υψηλό. Διάβασα κάποια απο αυτά και ήταν απο φάνς. Γουαου! Δεν μπορώ να το πιστέψω. Μετα απο αυτό έγινα τόσο χαρούμενη. Ήταν μια γνώριμη εμπειρία για εμένα που άρχιζε τώρα. Ανυπομονούσε. Αποφάσισα να κανω ένα scroll down στην αρχική μου. Στους προτεινόμενους φίλους μου έβγαλε το προφίλ του Ιαν. Χμ.. Να τον κανω αίτημα η όχι; Βασικά αποφάσισα λίγο να κοιτάξω τις δημοσιεύσεις του. Το χρονολόγιο του ειχε γεμίσει ροκ κομμάτια. Το κεφάλι μου δηλαδή. Δεν τον είχα για τόσο hardcore. Πάντως μαρεσε γιατί και κάποια απο αυτά τα άκουγα και εγω. Τον είδα και δε φωτογραφίες χωρίς γυαλιά. Το ίδιο όμορφος ήταν.

Του έκανα αίτημα μετα απο λίγο. Ναι, δεν άντεξα. Έκλεισα το κινητό και συνέχισα να παρακολουθώ το επεισόδιο που είχα βάλει. Ώσπου άκουσα ένα "μπιπ". Άνοιξα το κινητό μου. Μου ειχε στείλει μήνυμα.

*

Ψιτ θέλω την βοήθεια σας 😂 Δεν έβλεπα απο την αρχή xfactor και γι αυτό δεν ξέρω τι προηγείται μετα απο τις auditions. Εσείς που το βλέπατε απο την αρχή μπορείτε να μου απαντήσετε; Οι καλύτεροι είστε 💖😊

Xfactor Lovers [#Wattys2016]Where stories live. Discover now