Κάθισα λίγο ακόμα στο δωμάτιο του Ιαν και ύστερα κατευθύνθηκα στο δωμάτιο μου που βρισκόταν η Χριστιαννα μαζί με την Τανια. "Να σαι επιτελους. Τόσες ώρες πέρασαν!" Μου είπε η Χριστιαννα καθώς έμπαινα μεσα στο δωμάτιο. "Τανια, να φανταστώ πως ήρθες εδώ γιατι ειναι ο Ανδρέας με την Σωτηρια ετσι;" Είπα στην Τανια. "Ε ναι τι να κανω.." Είπε αναστενάζοντας. "Για πες εσείς πως περασατε τώρα;" Με ρώτησε η Χριστιαννα. Απορώ αν ειχε ακούσει τίποτα απο τα προηγούμενα.. "Εσυ πως περνάς όταν κοιμάσαι; Υποθέτω ωραία." Της είπα γελώντας. Νταξει τα παράλεγα και εγω αλλα σιγά.. "Δεν παίχτηκε τίποτα άλλο;" Συνέχισε η Τανια. "Ρε μην λέτε βλακείες.. λίγες μέρες τα έχουμε.." Τους είπα ενοχλημένη. "Καλα βρε μην κανείς ετσι.." Είπε η Τανια. "Σορρυ κορίτσια.." Τους είπα.
Μετα απο λίγο άλλαξα ρούχα, έβαλα ενα boho σορτσάκι με το ραντακι που φορούσα, και κάτι μαύρα ψηλοτάκουνα. Κομπλέ. Βάφτηκα και λίγο γιατι θα με έβλεπαν στην τηλεόραση. Αυτό ήταν.
Κατεβήκαμε κάτω και πήγαμε στο studio των γυρισμάτων. Καθίσαμε πίσω απο τις κάμερες και περιμέναμε την σειρά μας. Το group μας θα έβγαινε τελευταιο. Μμ τελεια..
Ενώ διαγωνιζονταν όλοι οι υπόλοιποι παρατηρούσα την στάση του κάθε κριτή απέναντι στους διαγωνιζόμενους. Ο Θεοφάνους δεν ήταν και πολυ στις καλές του σήμερα..
Τα παιδια πέρασαν. Η Σωτηρια κιόλας με τεράστια διαφορά. Χάρηκα παρα πολυ. Τώρα εμένε να περάσουμε και εμείς. Ήρθε λοιπόν και η σειρά μας..
"You make me feel like, I've been locked out of heaven for too long" άρχισα να τραγουδάω. Γενικά δεν τραγούδαγα και πολυ γιατι είμασταν γύρω στα 5-6 άτομα.
Μόλις τελειωςαμε και εμείς επιτελους ήταν η ωρα που θα μαθαίναμε αν θα περναγαμε στην επόμενη φάση. Αυτό που περιμέναμε τόση ωρα. Θα μπορούσα να πω πως όλοι ήμασταν πολυ καλοί και βάλαμε τα δυνατά μας. Τώρα όμως ήταν η μεγάλη στιγμή. Ένας κόμπος εμφανίστηκε στο στομάχι μου καθώς άρχισε να μιλάει η Πέγκυ Ζήνα.
"Καταρχήν μπράβο σας παιδια ήσασταν όλοι σας πολυ καλοί, και το κομμάτι ήταν πολυ καλα προβαρισμενο" μας είπε.
Κοίταξα τον Ιαν ο οποίος βρισκόταν διπλα μου και μου χαμογέλασε.
Μετα απο μια μικρή παύση μας απευθύνθηκε ο Θεοφάνους.
"Ιαν κάνε ενα βήμα μπροστά." Είπε και ο Ιαν υπάκουσε.
"Ήσουν πολυ καλός σήμερα και περνάς στην επόμενη φάση." Συνέχισε.
Προσπάθησα να κρύψω την χαρα μου, αλλα το χαμόγελο μου με πρόδωσε. Ημουν σίγουρη για αυτόν.
"Ευχαριστώ πολυ" είπε λίγο αδιάφορα και έφυγε απο το δωμάτιο.
"Όλοι οι υπόλοιποι περάσατε, εκτός απο τον Γιαννη. Γιάννη ευχαριστούμε πολυ για την συμμετοχή" απάντησε ο Θεοφάνους χωρίς να φαίνεται οτι τον νοιάζει καν. Ποσο σκληρός άνθρωπος..
Αλλα τώρα έπρεπε να επικεντρωθώ στο οτι πέρασα!!!! Δεν είχα προλάβει να βγω απο το δωμάτιο όταν άρχισα να αγκαλιάζω τα παιδια, τον Παναγιώτη, την Τανια και τον Αλέξανδρο. Έχουμε δεθεί πολυ.
Κοίταξα λίγο γύρω μου και αντίκρισα την Ευαγγελία Αραβανή να παίρνει συνέντευξη στα παιδια που δεν πέρασαν. Δυστυχώς..
Ξαφνικά ένιωσα κάποιον να με αγκαλιάζει απο πίσω. Αμέσως κατάλαβα ποιος ήταν. Ποιος άλλος δηλαδή; Γύρισα για να τον αντικρίσω και αγκαλιαστήκαμε κανονικά. "Ειμαι πολυ περήφανος για εσένα." Μου είπε καθώς με σήκωνε και με έκανε σβούρα. "Μπράβο και σε εσένα, ημουν σίγουρη" του είπα αφου βγήκα απο την αγκαλιά του. Δεν προλάβε να πει κάτι ώσπου.."Τι γίνεται εδώ παιδια; Μάλλον χαρήκατε πολυ βλέπω" μας διέκοψε η Ευαγγελια Αραβανή και στράφηκαν πάνω μας οι κάμερες. "Ναι, ήμαστε πολυ καλοί φίλοι" απάντησε ο Ιαν με ενα ειρωνικό γελάκι, και τον κάρφωσα το βλέμμα μου πάνω του. "Ο κλασικός Ιαν.. Πως νιώθετε που περάσατε παιδια;" Συνέχισε η Ευαγγελία. Μακάρι να έφευγε εδώ και τώρα πριν γίνουμε ακόμα πιο ρεζίλι.
"Υπέροχα, ήμαστε έτοιμοι για την επόμενη φάση" απάντησα όλο χαρα και μετα η Ευαγγελία απευθύνθηκε στον Παναγιώτη και τον Bradley μιας και τους πρότειναν να κάνουν ντουέτο. Πολυ τέλειος συνδυασμός πάντως, πιστεύω το κοινό θα τους αγαπήσει.Μετα απο λίγο τράβηξα τον Ιαν έξω. "Καλύτερα να συμπεριφερόμαστε σαν να μην συμβαίνει τίποτα μπροστά στις κάμερες" του είπα. "Το ξερω, αλλα δεν νομίζω να υπονοησαν τίποτα, ούτως η άλλως μονο σε αγκάλιασα" μου είπε. "Αν συμβεί κάτι θα πούμε οτι ήμαστε κολλητοί εντάξει;" Συνέχισα. "Οκέι" απάντησε.
Ευτυχώς ανακουφίστηκα..-
Χίλια συγνώμη που δεν είχα δημοσιεύσει κεφάλαιο εδώ και καιρό, απλα είχα κάποιες δυσκολίες και ημουν και άρρωστη αυτές τις μέρες. Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο, πατήστε ⭐️ εάν σας άρεσε και αφήστε σχόλιο και τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο 💘
ESTÁS LEYENDO
Xfactor Lovers [#Wattys2016]
FanficΗ ιστορία έχει να κάνει με την 20χρονη Έλενα, που ζει στην Αθηνα, και το όνειρο της είναι να ασχοληθεί με την μουσική και ειδικότερα το τραγουδι. Η ευκαιρία της χτυπάει την πόρτα και έτσι αποφασίζει να συμμετασχει στο καινούριο live show του xfactor...