Κεφαλαιο 3ο

409 49 26
                                    

Δεν θέλω να τα πολυλογώ, όπως εχω αναφέρει, όποτε θα σας μεταφέρω στην Παρασκευή, την ημέρα των audition.

Γενικά όλες οι άλλες μέρες κύλησαν βαρετά, όλη μέρα πρόβα, και το πολυ πολυ καμία βόλτα. Ναι εχω πολυ ενδιαφέρουσα ζωή. Ξύπνησα γύρω στις 9:00 το πρωί. Είχα πολυ άγχος μιας και δεν ήξερα πως θα αντιδράσω μπροστά σε τόσο κόσμο για πρώτη φορά.

Αφού ήπια καφέ και γενικώς κατάφερα να ξυπνήσω ολοκληρωτικά, πήρα τηλέφωνο την μαμά μου. Ποσό μου έχει λείψει δεν λέγεται. "Καλημέρα μαμά" της είπα. "Καλημέρα αγάπη μου, έτοιμη για σήμερα;" Με ρώτησε με έναν τεράστιο ενθουσιασμό που μπορούσα να διακρίνω. "Όχι πολυ.." Απάντησα. "Έλα μωρε όλα καλα θα πάνε, δεν γίνεται και το τέλος του κόσμου. Αφού ξέρεις τις δυνατότητες σου." Προσπάθησε να με καθησυχάσει. "Ρε μαμά το θέμα είναι οτι δεν εχω τραγουδάει ποτέ μπροστά σε τόσο κόσμο. Αν κομπλάρω;" Είπα. "Εσυ θα δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό. Αν το πιστέψεις και το ξεπεράσεις δεν θα κομπλαρεις." Τώρα κατάφερε να με καθησυχάσει. "Ευχαριστώ πολυ μαμά, αλήθεια" της είπα. "Τίποτα μωρό μου, θα σε κλείσω τώρα γιατί εχω δουλειές.  Με τον μπαμπά σου θα σε δούμε live, στις 21:15 δεν είναι;" Με ρώτησε. "Ναι αλλά δεν ξέρω ακριβώς ποτέ θα βγω" της απάντησα. "Άντε μαμά τα λέμε κάποια άλλη στιγμή" της είπα. " φιλία" και έκλεισε η γραμμή

Πραγματικά μετα από αυτό το τηλεφώνημα ένιωσα πολυ καλύτερα. Ακόμα και η σκέψη του οτι θα ξαναέβλεπα τον ιαν με έκανε ακόμα πιο χαρούμενη. Μια φορά τον εχω δει, αλλά δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου, γαμωτο. Θυμάμαι καθαρά το πρόσωπο του, τη φωνή του, τη συνομιλία μας, τα πάντα. Μάλλον έπαθα ζημιά. Τόσο γρήγορα όμως; Το είχα ξεκαθαρίσει με τον εαυτό μου, θα  πήγαινα σήμερα στο xfactor και θα μάθαινα περισσότερα για τον χαρακτήρα του. Με την πρώτη γνωριμία δεν ανακαλύπτονται όλα. Τότε ήταν στιγμή για να κανω πρόβα όμως, που σταμάτησα αυτές τις σκέψεις.

Κατα το απογευματάκι άρχισα να ετοιμάζομαι. Τότε ήταν που αγχώθηκα κυριολεκτικά. Καλέσα την σωτηρία να περάσει από το σπίτι για να κάνουμε μια πρόβα μαζί και να επιλέξουμε και τι θα φορέσουμε τελικά. Γενικώς δεν ήθελα κάτι υπερβολικά επίσημο, απλα να κινούσε λίγο το ενδιαφέρον. Έτσι αποφάσισα να φορέσω ένα μπορντό φόρεμα με τα ασορτί Vans μου. Το μαλλί το άφησα ίσιο, δεν έκανα κάτι διαφορετικό, και βάφτηκα λίγο. Η Σωτηρία από την άλλη φόρεσε ένα μπλε φόρεμα με τα σανδάλια της. Αφού κάναμε την τελική πρόβα ήμασταν επιτέλους έτοιμες.

Μας είχαν ήδη ενημερώσει πως έπρεπε να παραβρεθούμε εκεί αυστηρά στις 19:30 ώστε να μας βάλουν σε σειρά και λοιπά.. 19:00 ήταν η ώρα όποτε ξεκινήσαμε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο μου.

Επιτέλους φτάσαμε στο Γαλατσι όπου γυριζόταν η εκπομπή, στα γραφεία του ΣΚΑΙ δηλαδή. Ξαφνικά όλο το άγχος μου εξαφανίστηκε και μπορώ να φανταστώ πως έγινε χάρη στην σωτηρία που με έκανε να ξεχαστώ. Κατεβήκαμε από το αμαξι και κατευθύνθηκαμε προς το μέρος που ειχε κόσμο. Ειχε αρκετό. Μας οδήγησαν κάτι κυριουληδες και βρεθήκαμε μαζί με τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους, με τους οποίους κάναμε και γνωριμίες. Γνωρίσαμε την Τάνια, τον Ανδρέα, τον Αντώνη, και την Χριστιαννα. Μονο ο Ιαν έλειπε. Μήπως έκανε λάθος και μας είπε οτι θα ερχόταν αυτός; Μα πως να έκανε λάθος βασικά, δεν γίνεται αυτό που σκέφτομαι. Είχα απογοητευτεί λίγο αλλά δεν είπα κάτι στην Σωτηρία.

Μετα από λίγο κάποιοι υπεύθυνοι μας είπαν να περάσουμε στα παρασκήνια. Έτσι και κάναμε. Το παραδέχομαι οτι ο χώρος ήταν τεράστιος και τα παρασκήνια πολυ μοντέρνα. Ανεβήκαμε πάνω στην σκηνή ώστε να εξοικειωθούμε λίγο με τον χώρο πρώτου διαγωνιστούμε.

Βλέποντας όλες αυτές τις καρέκλες αγχωνόμουν όλο και πιο πολυ. Ναι με έπιασε πάλι. Γενικώς δεν είμαι ιδιαίτερα αγχωτικος άνθρωπος αλλά όταν με πιάνει, δεν υπάρχει σωτηρία. Για μεγάλη μου τύχη όμως, ήρθε. Αργοπορημένος, αλλά ήρθε. Ακόμα πιο όμορφος από την προηγούμενη φορά.

*

Είχα όρεξη και είπα να σας γράψω και άλλο κεφάλαιο. Σας άρεσε; Σχολιάστε από κάτω και δώστε λίγη αγάπη 😂 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πραγματικά παρά πολυ για την ανάγνωση δεν ξέρετε ποσό το εκτιμώ.

Xfactor Lovers [#Wattys2016]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora