Κεφαλαιο 8ο

380 43 24
                                    

Η καρδιά μου χτυπούσε τοσο δυνατά. Ένιωθα οτι ήταν έτοιμη να σπάσει. Ένιωθα τοσο ωραία όταν ημουν κοντά στον Ιαν. Νομίζω πως πραγματικά ημουν ερωτευμένη. Η απλα είχα ενθουσιαστεί πολυ. Το θέμα όμως ήταν οτι είχα κάποια ερωτήματα που παρέμεναν αναπάντητα..

Ενώ κοιτάζαμε τα αστέρια..
"Απο όταν πήγαινα γυμνάσιο έρχομαι εδώ. Όταν τσακωνομουν με την οικογένεια μου η κάτι με στεναχωρούσε ερχόμουν ακριβώς σε αυτό το σημείο. Εχω να έρθω καιρό και το μονο που μου έρχονται αυτή τη στιγμή είναι αναμνήσεις.." Μου είπε.

"Γιατί δεν μου λες κάποιες απο αυτές; Αν θέλεις κιόλας." Δεν ήθελα να φανώ αδιάκριτη, απλα ήθελα να τον κανω να γίνει άνετος και να καταλάβει οτι οτιδήποτε θελήσει μπορεί να μου το εκμυστηρευτεί.

"Βασικα.." Ακολούθησε μια παύση. "Αυτό που θυμάμαι είναι η σκηνή που ειχε συμβεί όταν με ειχε παρατήσει μια κοπέλα μου και ήρθα εδώ με τον σκύλο μου για να την ξεχάσω. Τίποτα δεν έπιασε" μου απάντησε. "Με τις μέρες όμως πέρασε και αυτό όπως όλα. Απλα δεν ξέρω γιατί αλλά θυμάμαι αυτή τη σκηνή πιο πολυ απο τις άλλες. Σαν να ήταν χθες" συνέχισε.

"Έχεις κοπέλα τώρα;" Τον ρώτησα πρώτου ακριβώς τελειώσει την πρόταση του. Γύρισε και με κοίταξε. "Συγνώμη δεν γίνομαι αδιάκριτη.. "
Συνέχισα. "Μα καλα με δουλεύεις; Θα ημουν εδώ μαζί σου αυτή τη στιγμή και θα είχα κοπέλα; Ποιος νομίζεις οτι ειμαι κανένας μαλακας;" Σηκώθηκε και μου απάντησε, θιγμένος και με το δίκιο του.
"Εγω απλα ρώτησα" του απάντησα στον ίδιο τόνο. Ξαναξαπλωσε.
"Συγνώμη αλλά πως σου ήρθε οτι είχα κοπέλα;" Με ρώτησε
"Εε.. Σε είδα όταν έβγαινες απο το Xfactor με μια κοπέλα αγκαλιά και υπέθεσα.." Του είπα. "Αυτή ήταν η ξαδέρφη μου η Αγγελικη" με διεκοψε γελώντας. "Σοβαρολογείς τώρα;" Του απάντησα στον ίδιο τόνο. "Μονο σοβαρός είμαι" με κοίταξε.
Κοιταζονασταν για αρκετή ωρα. Χωρίς να μιλάμε. Όλο αυτό μεν φάνηκε αρκετά awkward αλλά μαρεσε. Δεν είχε κοπέλα και ημουν πολυ χαρούμενη για αυτό. Η επόμενη κίνηση του με έκανε ακόμα πιο χαρούμενη όμως. Είναι γεγονός. Έσκυψε στην μεριά μου και με φίλησε. Τότε η καρδιά μου ήταν έτοιμη να σπάσει. Νομίζω πως το κατάλαβε και ο ίδιος. Είχα παγώσει απο το σοκ αλλά ανταπέδωσα στο φιλί. Τα χείλια του ήταν ζεστά και με έκαναν να νιώσω μια ασφάλεια. Ξαφνικά όμως έγειρε πίσω το κεφάλι του. "Τι κανω γαμωτο;" Είπε στον εαυτό του, φαντάζομαι δεν ήθελε να το κάνει να ακουστεί τοσο πολυ. "Δεν καταλαβαίνω τι λες" του είπα. "Δεν έπρεπε να γίνει αυτό. Όχι ακόμα γαμωτο!!" Έπιασε το κεφάλι του. "Γιατί; Δεν το ήθελες όσο και εγω;" Τον ρώτησα. "Ρε Έλενα δεν καταλαβαίνεις.." Μου απάντησε.. "Δεν ήθελα να συμβεί τοσο γρήγορα." Συνέχισε. Γιατί; Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. "Μάλλον πρέπει να φύγω." Είπα καθώς σηκώθηκα. "Σε παρακαλώ άκουσε με. Δεν είμαι άνθρωπος που κάνει τοσο γρήγορα σχέσεις. Απλα μαζί σου παρασύρθηκα. Πρώτη φορά μου αρέσει κάποια τοσο πολυ που δεν μπορούσα να ελέγξω τον εαυτό μου" το είπε πολυ γρήγορα ώστε να με προλάβει. "Ιαν.. Και εγω το ίδιο αισθάνομαι για σένα" ξαφνικά άλλαξα διάθεση. Αλήθεια μου το είπε αυτό; Αισθάνεται έτσι για μένα; Δεν μπορούσα να το πιστέψω. "Θέλω να μου δώσεις λίγο χρόνο. Για να σε γνωρίσω καλύτερα. Συνήθως θέλω να περνάω σε μια δοκιμασία τις γυναίκες για να εγκρίνω αν είναι κατάλληλες. Παρασύρθηκα μαζί σου." Μου είπε. "Σοβαρά το λες αυτό;" Ρώτησα περίεργα. "Σοβαρότατα. Ναι είμαι περίεργος άνθρωπος και πρέπει να γνωρίσεις κάποια πράγματα. Όταν γίνει αυτό προχωράμε." Μου είπε. "Συμφωνείς;" Με ρώτησε ύστερα. " συμφωνώ" του απάντησα και μου έδωσε ενα πεταχτό φιλί στο μάγουλο. Τι ήταν αυτό; Είπε οτι θα γνωριστούμε πρώτα και μετα με φιλάει στο μάγουλο. Δεν νομίζω οτι θα τα ειμαι καλα. Ειμαι φουλ ερωτευμένη.

*

Αλήθεια δεν ξέρω αν σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο γιατί κρατάω κάτι επιφυλάξεις.. Αν δεν σας άρεσε κάτι θα το ξαναγράψω. Ευχαριστώ για την στήριξη σας ❤️

Xfactor Lovers [#Wattys2016]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora