Μετα απο καμία ωρα, άρχισα να παίζω με την Τανια, την Σωτηρια, και την Χριστιαννα "games" ενα παιχνίδι στα χαρτιά που μας άρεσε. Στην πισίνα βρισκόταν ο Ιαν και ο Ανδρέας, και οοοπως πάντα έκαναν χαζομάρες. Ε τι να περίμενε κανείς απο αυτούς.. Γύρισα λίγο για να τους κοιτάξω και είδα τον Ιαν να έχει ανοίξει τέρμα τα πόδια του, σε λίγο θα έφτανε να έκανε ακόμα και σπαγγάτο να φανταστείτε. Ξαφνικά είδα τον Ανδρέα μεσα στο νερό να περνάει κάτω απο τα πόδια του. Αχ ποιος θα ήθελε ενα τέτοιο αγόρι δεν ξέρω..
Συνεχίζαμε να παίζουμε το παιχνίδι. "Games" είπα και τελειώσαμε, αφου νίκησα εγω με την Τανια. "Παμε για βουτιτσα;" Μας ρώτησε η Σωτηρια. "Εγω θα καθίσω, πηγαίνετε εσείς" τους είπα και αφου έφυγαν ξάπλωσα για να κανω ηλιοθεραπεία, έβαλα αντιηλιακό και μπήκα στο wattpad για να διαβάσω καμία ιστορία.
Μετα απο κανένα τέταρτο πρόσεξα τον Ιαν να με πλησιάζει. "Τι λέει;" Μου είπε αφου κάθισε δίπλα μου. "Βαριέμαι μωρε.." Απάντησα και τεντώθηκα. "Θα έρθεις να βουτήξουμε;" Με ρώτησε. Δεν βαριέσαι.. Προχωρήσαμε και μπήκαμε στην πισίνα. Μάλιστα πλησιάσαμε την μεριά που ειχε τζακούζι. Ήθελα να χαλαρώσω λιγάκι. "Μόλις βγούμε πρέπει να φύγω γιατι σε 4 ώρες έχουμε το bootcamp και θέλω να ξεκουραστώ λίγο." Του είπα "οκέι μωρό μου, θες να έρθεις να ξεκουραστείς στο δωμάτιο μου;" Με ρώτησε. "Ιαν.. Και ο Ανδρέας;" Τον ρώτησα. "Δεν θα κάνουμε τίποτα απλα θα ξαπλώσουμε" μου είπε. "Καλα θα έρθω" του χαμογέλασα, και αφου με έπιασε απο τη μέση μου έδωσε ενα γλυκό φιλί στο μέτωπο.
Μετα απο λίγη ωρα, χαιρετίσαμε τα παιδια και πήγαμε και οι δυο στα δωμάτια μας για να κάνουμε μπάνιο. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατι όταν κανείς μπάνιο, σου βγαίνει μετα απο αυτό όλη η κούραση και δεν μπορείς να κανείς τίποτα παρα να κοιμηθείς. Αχ με τόσα ξενύχτια, και ατέλειωτες πρόβες να δούμε πως θα τα πήγαινα στο boot camp. Δημιουργήθηκαν κάποιες αμφιβολίες στο μυαλό μου.. Αφου εκανα μπάνιο φόρεσα ενα άσπρο ραντακι και ενα αθλητικό σορτς και πήγα στο δωμάτιο του Ιαν, που ο Ανδρέας δεν ειχε έρθει ακόμα απο την πισίνα.
Ο Ιαν άνοιξε την πόρτα. Ήταν γυμνός απο την μέση και πάνω. Απο την μέση του και κάτω ειχε δέσει μια πετσέτα. Μάλλον τον έβγαλα απο το μπάνιο..
"Ξάπλωσε εσυ, κάνε οτι θες, ενα λεπτό δώσε μου να ντυθώ" μου είπε και πήγε στο μπάνιο. "Με το πάσο σου" του φώναξα για να ακούσει και σέρφαρα λίγο στο Facebook μεχρι να έρθει. Είχα 17 αιτήματα φιλίας απο άκυρα άτομα. Μάλλον αρχίζω να αποκτώ φάνς. Ενα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου. Δεν το είχα φανταστεί ποτέ αυτό. Καλή φάση. Μετα απο λίγο βγήκε και ο Ιαν απο το μπάνιο φοροντας ενα σορτς. Δεν φορούσε μπλούζα. Δεν μπορώ να πω οτι ειχε κοιλιακούς γιατι θα ειναι ψέμα αλλα σιγά το πράγμα. Ξάπλωσε κατευθείαν στο κρεβάτι του. Ήταν τέρμα πτώμα. "Ελα" μου είπε. Ξάπλωσα κοντά του και πέρασε το χέρι του γύρω μου ώστε να με φέρει πιο κοντά του. Έκλεισα τα μάτια μου όπως και αυτός και μετα απο λίγο με πήρε ο ύπνος.
Ian's POV
Μετα απο ωρα ξύπνησα. "Έλενα.." Ψυθίρισα ενώ έτριβα τα μάτια μου απο τον ύπνο. "Ξυπνά ρε μωρό μου" της ψυθίρισα στο αυτί. Ούτε που κουνιόταν.. Της έδωσα ενα φιλί στο μάγουλο. "Ξυυυυυυπνα" φώναξα και μουρμουρισε. "Τουλάχιστον άφησε με γιατι δεν μπορώ να σηκωθώ" γέλασα. Αυτό που έκανε ειναι να με αγκαλιάσει πιο σφιχτά. Τελεια. "Σε μια ωρα έχουμε το bootcamp" της είπα και πετάχτηκε πάνω. "Εισαι καλα;" Την ρώτησα και της έπιασα τον ώμο. "Ναι ναι, απλα εχω άγχος." Ηρέμησε λίγο. "Όλα καλα θα πάνε" της είπα και την αγκάλιασα. Τότε είδα τον Ανδρέα να βγαίνει απο το μπάνιο. "Εη ξυπνήσατε" μας είπε. "Ναιπ" απάντησε η Έλενα. "Έχεις άγχος;" Συνέχισε. Ναι λίγο." Απάντησε ο Ανδρέας. "Γαμω ξεκολλήστε.. Ετσι και αλλιώς κανείς μας δεν τραγουδάει πάνω απο 40 δευτερόλεπτα.." Τους είπα "Τεσπα παιδια για να μην σας ενοχλώ κιόλας θα τα πούμε μετα.." Μας είπε η Έλενα και πήγε να σηκωθεί αλλα της έπιασα το χέρι. "Ελα, μείνε" της είπα. "Ναι ρε συ, ούτως η άλλως θα πάω στην Σωτηρια" είπε ο Ανδρέας. Τον κοιτάξαμε και οι δυο. "Παίζει τίποτα;" Τον ρώτησα καχύποπτα. "Μάλλον ναι, τα λέμε μετα" μας είπε και έφυγε βιαστικός. "Θέλω τοσο πολυ να τα φτιάξουν.." Μου είπε η Έλενα. "Ναι βασικα ειναι ωραίοι μαζί" της είπα. "Σου έχει πει κάτι για την Σωτηρια;" Με ρώτησε. "Όχι κάτι το φοβερό αλλα γενικά την αναφέρει πολλές φορές σε άκυρες στιγμές.." Της απάντησα. "Αααωω τι γλυκός" είπε. "Έη" της είπα και σταυρωσα τα χέρια. "Εντάξει αλλα εσυ τον ξεπερνάς" μου είπε και με φίλησε στο στόμα. Εχω τρελαθεί μαζί της.
-
ΕΛΙΑΝ ΡΕ😍 τους αγαπώ απλα..
Απο οτι είδατε σας έβαλα και φωτογραφίες για να πάρετε μια γεύση. Ελπίζω να σας αρέσει μεχρι στιγμής τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο 💕
ESTÁS LEYENDO
Xfactor Lovers [#Wattys2016]
FanficΗ ιστορία έχει να κάνει με την 20χρονη Έλενα, που ζει στην Αθηνα, και το όνειρο της είναι να ασχοληθεί με την μουσική και ειδικότερα το τραγουδι. Η ευκαιρία της χτυπάει την πόρτα και έτσι αποφασίζει να συμμετασχει στο καινούριο live show του xfactor...