~2~

4.9K 365 39
                                    

"Theo, mluv s náma, prosím." zaprosil Louis, když je jejich kamarád ignoroval. Šli rychlým krokem za ním ze školy. Dokázali ho zastavit až po pár minutách, kdy se Louis omluvil.

"Myslíš, že stojím o tvoje omluvy?" černovlasý zakroutil hlavou a podíval se na Troye, který beze slov stál vedle nich. "Co ty? Tobě nevadí, že se k nám poslední dobou chová nás kamarád jako k idiotům?"

"Ty nechápeš-"

"Tak mi to vysvětli!" vyštěkl Theo a tím přerušil výmluvu, kterou si troye nejspíš chtěl vymyslet. "Vím, že se něco děje, a že vy dva jste ti nejlepší kamarádi. Moc dobře vím, že já jsem to třetí kolo u vozu, kterému se nikdy nic důležitého neřekne, ale srát si na hlavu opravdu nenechám."

"Theo..." povzdechl si smutně Louis, který tak moc litoval každého křivého slova, které svým kamarádům řekl.

"Prostě mi řekni, co se děje a nebo mě nechte jít." zakroutil Theo smutně hlavou, protože moc dobře věděl, že mu to ani jeden z nich neřekne. Už delší dobu byl smířený s tím, že ho jeho vlastní kamarádi, se kterými vyrůstal, odmítali. Bohužel neměl nikoho jiného a nechtěl je opustit, protože je měl opravdu rád.

"Jo, prostě nám to řekni. Taky mě to zajímá." tři chlapci se překvapeně otočili za nově příchozími, a když uviděli Samuela s jeho partičkou, tak litovali toho, že se tu vůbec zdržovali.

"Same, tohle není tvoje věc." řekl tiše Louis, který opravdu nestál o nějaké problémy. Chtěl se jen usmířit s kamarádem a omluvit se za to, co řekl.

"Nebyla by to moje věc, kdyby mi tenhle idiot nedal pěstí." usmál se Samuel při pohledu na Thea. "Takže teď počítejte, že se mě nezbavíte."

"Je nech na pokoji." Theo s nečitelným výrazem přešel blíž k vyššímu chlapci. "Oni za nic nemůžou. Tohle je mezi mnou a tebou."

"Ovšem, zlatíčko." Samuelův smích byl něco, co znělo nechutně a trhalo to uši. "Ale jsou to tvoji přátelé, ne? Já tu mám taky kámoše, kteří by rádi zmlátili pár pěkných tvářiček." černovlasý chlapec se podíval za Samuela, aby viděl tři starší kluky, kteří rozhodně nechodili k nim na školu. "Omlouvám se." uchechtnul se Samuel. "Tohle jsou bratři Kennediovi."

"Běžte." nařídil Theo svým přátelům, kteří stáli za ním. "Tohle se vás netýká, takže prostě vypadněte. Nechci, aby se vám něco stalo."

"Jo, přesně. Táhněte, buzničky" Samuel dvoum chlapcům zamavál a za tento čin si zasloužil tvrdou ránu do brady. Klopýtl, ale neupadl. Byl připraven, že Thea zabije, ale dospělý muž, který se u nich objevil ho odradil. Samuel se šibalsky usmál, než na černovlasého flusnul a společně se svými kamarády odešel.

"To je takový idiot!" vykřiknul Theo, který byl nucen si ze své tváře utřít cizí sliny.

"Co se tu dělo?" optal se nově příchozí, kterého si ani jeden z chlapců nevšimnul. Všichni tři se na něj otočili, aby spatřili mladého, opravdu pohledného muže. Louis by lhal, kdyby řekl, že ten muž nebyl sexy.

"To není vaše věc." oddechnul si Troye, který byl šťastný, že se tu ten muž objevil. Opravdu nestál o rozbitý obličej.

"Jste studenti Crosswellovi střední školy?" zeptal se muž. Jeho pohled byl překvapivě přilepený jen na jednom chlapci a Louis si toho byl dobře vědom.

"Jo." odpověděli všichni společně, načež se na ně muž usmál.

"Potom to znamená, že je to moje věc." rozhodl muž. Dostal tři zmatené pohledy, ale pouze jeden ho zajímal. "Uh, zítra tam nastupuju. Nový učitel, však to znáte." muž pokrčil rameny a usmál se, když před jeho pohledem, sklopil brunet hlavu. Louis to sváděl na to, že nenáviděl oční kontakt s lidmi, kteří mají zelené oči. Jo, určitě to bylo tím.

"To nikoho nezajímá staříku." odfrkl si Theo a bez jakého koliv zájmu se rozešel pryč.

"Omluvte ho... on je... no... je to prostě debil." zasmál se Troye a kývnul muži na rozloučenou, když se rozeběhl za černovlasým.

"Mohu znát vaše jméno?" nový učitel přešel k Louisovi blíž a ten o krok ustoupil. Nervozita se na něm dala krájet.

"L-Louis." vykoktal. "Lo-Louis T-Tomlinson." s těmi slovy muže obešel, aby doběhl přátele. Z tohoto setkání měl zvláštní pocit a nejen on.

"Takže, Louis...."




Vím, že to ze začátku nevypadá moc jako Larry příběh... Přijde vám, že píšu trochu jinak, nebo ne? protože mě hrozně :DD

_LarryLS1_

Hard case || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat