~15~

3.8K 323 7
                                    


Školní zvonek byl důvod proč se od sebe odtáhli. Louis si myslel, že je v nebi, když Styles slezl z jeho lůžka a bláznivě se usmíval. "Budu muset jít na hodinu." řekl a upravil si své oblečení a vlasy, které dokázali za tu chvíli úplně rozházet jen obyčejným líbáním.

"Jo, jasně." usmál se Louis a kousl se do rtu, když viděl rozkrok kalhot svého učitele lehce nadzvednutý. Bylo to pohlazení pro Louisovo ego, že dokázal líbáním vzrušit svého učitele, který musel mít normálně větší kontrolu. "Já to chápu. Musíte jít vyučovat." přikývl Louis a projel si rukou vlasy. "Nemusíte si o mě dělat starosti, budu v pořádku. Napíšu kamarádovi."

"Dobře." učitel se přiblížil ke svému studentovi a lehce ho políbil na opuchlé rty. S posledním úsměvem se vydal pryč z ošetřovny, jelikož musel jít vyučovat nějakou třídu, i když se mu do toho teď rozhodně nechtělo, ale je to jeho práce.

Potom co učitel odešel se Louis uvolnil a vypustil z úst přebytečný kyslík. Šťastně se usmál a natáhl se pro svůj telefon, který byl vedle na stolku. Napsal Theovi, že je na ošetřovně a jestli by pro něj nemohl přijít. Opatrně vylezl z postele a přešel ke svým věcem, které mu sem musel donést Theo. Rychle se převlékl ze sportovního oděvu do svého normálního oblečení a zastrčil si do kapes všechny své kravinky.

"Ahoj." ozval se za ním kamarádův hlas. "Jsi v pohodě, doufám?" optal se Theo, když se na něj kamarád otočil. "Byla to docela tvrdá rána od Petera."

"Jsem v pořádku." usmál se Louis, vzal si tašku na rameno a pomalým krokem přešel ke svému kamarádovi. Neměl v plánu mu zatím říkat o tom, co se stalo se Stylesem. "Potřebuji jen pro jistotu doprovod domů. Mám to nařízené od pana učitele." řekl na místo toho a Theo jen přikývl, vzal Louisovi tašku a vydali se pryč ze školy.

"Nevím jestli se mi chce tě pustit domů." Přiznal Theo, když už byli jen dva bloky od Louisova domu. "Víš no, máš tam toho bratrance, přece už, ne? Navíc jsou tvoji rodiče magoři a já nechci, aby ti ještě víc ublížili. Kdybys chtěl, tak u nás máš dveře vždycky otevřený a máma bude ráda, když tam budeš."

"To je v pohodě, ale děkuju." zasmál se upřímně Louis, ale uvnitř cítil strach z toho, co se stane až přijde domu. "Zvládnu to, tak jako vždycky." řekl, když už stáli před domem. Bylo to spíš pro dodání odvahy sobě, než uklidnění jeho kamaráda. 

"Fajn." povzdechl si Theo a podal brunetovi tašku, který jí s tichým poděkováním přijal. "Budu ti muset věřit." řekl nakonec Theo, poplácal svého kamaráda po zádech a zamířil pryč. Nervózně si žužlal spodní ret a říkal si, že bylo špatně, že nechal Louise se do toho domu vrátit.

Louis se párkrát nadechl, aby se dodal odvahu a potom se se skloněnou hlavou vydal do domu. Měl v plánu udělat to, co vždycky, takže otevřel dveře připraven se rozeběhnout do pokoje, ale jakmile byly dveře otevřeny, tak se tam objevil jeho otec.

"Kde jsi byl?!" zavrčel hlasitě a Louis cítil, jak se začíná klepat. Nikdy nedopadlo dobře, že ho otec zastihl, když se vracel ze školy. Většinou dostal solidní nakládačku a druhý den nešel do školy, protože zvracel do mísy.

"Byl jsem ve škole." odpověděl pevným hlasem, ale slyšel, jak se lehce třese. "Jeden spolužák mě při tělocviku zranil, takže jsem zůstal na ošetřovně. Omlouvám se, že jsem ti nedal vědět, ale telefon jsem měl v šatně, takže jsem ti nemohl zavolat." brunet z části lhal a z části ne. Chtěl to zahrát do autu, aby nemusel otcovi říkat o tom, že přespal u Thea a místo toho byl ve škole na ošetřovně.

Jeho fotr si ho chvíli nedůvěřivě prohlížel. "Fajn." pronesl naštvaně, chytil bruneta za paži a táhl ho do kuchyně. Louis se chtěl prát, ale otec měl větší sílu, takže teď věděl, že bude mít na ruce otlaky a to už nejspíš nevysvětlí. "Steven se na tebe už těší." řekl mu nakonec otec, když ho v kuchyni pustil. Louisovi oči se setkaly s nechutnýma, hnědýma očima jeho bratrance, který byl důvodem toho, že se s ním Theo a Troye jednu dlouhou dobu nebavili.


Většina lidí psala, že si nemyslí, že bude sex, tak jsem ho tam nedala :D Původně jsem to měla v plánu, ale co se dá dělat :D

Snad se líbilo :3 Prosila bych vaše názory, protože jste skvělý a já se nemůžu nabažit vašich komentářů :3

_LarryLS1_

Hard case || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat