Louis utíkal na svoje oblíbené místo, kde věděl, že si může dovolit vypnout a nic neřešit. Byl to altánek na vrcholu menšího kopce a to jen kousek od města. Brunet tam běhal, když potřeboval být sám, nebo daleko od všeho. Doběhl tam po nějaké chvíli a byl rád, že už se stmívalo, protože tu byl sám. Nejspíš by se měl bát, že je uprostřed noci sám vedle lesa, ale tohle místo ho vždycky dokázalo uklidnit, takže tu neměl strach.
Vylezl si na střechu altánku, kde měl schovaných několik plechovek pití a nějaké jídlo. Dokonce tu měl i spacák, protože tu občas přespal, nebo když byla zima, tak se tam zabalil a pozoroval hvězdy nad sebou. Chodil sem už od svých dvanácti let. Začal sem chodit hned potom, co se celý jeho svět zhroutil.
Povzdechl si a zahnal depresivní myšlenky. Vzal si jednu plechovku něčeho a v klidu z ní upíjel, když sledoval nádhernou scenérii nad sebou. Po několika minutách klidu uslyšel zvuky, které vycházely z pravé strany. Lehl si, aby nebyl vidět a poslouchal.
"Ty to nechápeš!" uslyšel křik a ten dokonalý, chraplavý hlas mu byl až moc známí a proto nastražil uši ještě víc a podíval se dolu, kde právě ze tmy přicházel Harry Styles s telefonem u ucha. "Můžeš prosím poslouchat? Já se vážně nechci hádat, ale-" telefonoval Styles dál a rozhlížel se kolem sebe. Louise zajímalo jak se sem dostal. "No a co, že jsem zase na tom místě? Právě teď nemůžu být s tebou doma, když máš tu svojí náladu." hluboký Harryho povzdech byl slyšet po celém prostoru.
Brunet se zakousl do rtu, když jeho učitel ztišil hlas, takže ho neslyšel. Chtěl vědět o čem se Harry hádá a to patrně se svým přítelem. Viděl ve tmě, že Harry vypnul hovor a schoval si telefon do kapsy. Louis opravdu čekal, že Harry bude nějak na hádku se svým přítelem reagovat. Třeba řev, pláč, nebo cokoliv, ale on si jen prohrábl své dlouhé vlasy.
"Jak dlouho tam chceš být?" ozval se znovu Harryho hlas a Louis málem umřel leknutím, když mu došlo, že je to na něj. "Vím o tobě, Louisi." zasmál se Styles a přešel blíž k altánku, když koukal nahoru, kde byl schovaný mladý chlapec.
"Co tu děláte, pane Stylesi?" zeptal se Louis nervózně, protože naposled co svého učitele viděl, tak měl jeho jazyk ve svém krku.
"Uklidňuji se z hádky se svým přítelem." přiznal Styles a rozhlédl se okolo, aby našel cestu nahoru za mladším. "Mohu za tebou?" optal se, když našel místo po kterém by mohl vylézt. Odpovědí mu bylo tiché ano, takže se zasmál a vyšplhal nahoru.
"Dobrý večer." pozdravil slušně Louis a byl rád, že v té tmě není vidět, jak se červená.
"Máš velice dobré způsoby, Louisi." zasmál se kudrnatý a pokroutil nad svým studentem hlavou. Rozhlédl se kolem sebe a chvíli mu trvalo než mu došlo, že je tohle místo na altánku zabydlené. "Doufám, že tu nebydlíš." pokusil se Harry o vtip a Louis jen zavrtěl hlavou. "Chtěl bych si promluvit." vypadlo ze Stylese po pár minutách ticha.
"D-dobře." Louis věděl o čem chce jeho učitel mluvit a proto si vzal do ruky plechovku a několikrát si z ní silně usrkl, aby se alespoň trochu uklidnil.
"Jde o to, co se stalo na ošetřovně." dostal ze sebe Styles těžce a znovu si prohrábl svoje dlouhé vlasy, když zvedl pohled k temné obloze.
"Máte přítele. Já vím. Myslíte si, že to byla chyba a už nechcete, aby se to stalo znova, protože svého přítele milujete. Chcete abych to nikomu neřekl? Nemusíte se bát, protože já vám nechci kazit vztah a budu dělat, že se nic nestalo." dostal ze sebe Louis skoro na jeden nádech. Byly to slova, které čekal, že mu jeho učitel řekne, takže to vzal za něj.
"Nemyslím si, že to byla chyba." zareagoval na to Styles a vyhledal oči svého studenta. "Cítil jsem všechno správné. Nikdy jsme nic takového nezažil a to co se stalo nebyla chyba." s těmi slovy si přitáhl Louise do dalšího vášnivého polibku, kterým potvrdil i svoje slova. Styles nelitoval toho, že ho políbil a to bylo pro Louise zvláštní. Hodně zvláštní.
"Ale co váš přítel?" zeptal se šokovaně Louis, když se dokázal odtáhnout od Stylesových perfektních rtů.
"Vlastně je to můj snoubenec." přiznal se Styles a Louis zalapal po dechu. Nemohl tohle udělat, když měl jeho učitel takový vztah a ještě se s tím mužem bude brzo brát. Louis nechtěl být ten důvod proč by to mezi sebou ukončili a proto se od svého učitele pokusil odtáhnout úplně, ale byl přitažen zpět do dravého polibku, kterému se po pár vteřinách oddal.
Omlovam se jestli je tenhle díl na nic, ale není moc nálada do psaní :/
_LarryLS1_
ČTEŠ
Hard case || Larry ✔
FanfictionNový učitel přináší do studentova života jednu důležitou věc: Svobodu. Best #39 in FF Dokončeno✔