Další den ráno už čekali Theo s Troyem před školou na svého kamaráda. Louis se šoural, protože chtě přijít přesně na zvonění, aby nikdo neměl čas na vyptávání. Sklopená hlava prozrazovala, že je něco špatně, ale Louis momentálně nechtěl ukazovat svojí slabost všem v jeho okolí.
"Ahoj, Lou!" vykřikl Troye, když k nim jejich přítel mířil. Theo si odfrkl a zahodil cigaretu, kterou právě dokouřil, aby mohli pokračovat do školy. "Louisi...?" zastavil se Troye, když mu došlo, že jeho něco špatně. "Podívej se na nás." Louis si odkašlal a pomalu zvedl svojí tvář, kde měl nasazený falešný úsměv.
"Uhm, ahoj." zamával jim, ale jeho kamarádům moc do smíchu nebylo. Tentokrát měl i Theo v plánu se starat.
"Proboha." zašeptal Troye a přešel k Louisovi, kde chytil jeho tvář, aby si jí mohl prohlédnout. Na pravém oku byl velký fialový monokl, měl rozseklý ret a na bradě měl otlaky od prstů. "Kdo ti to udělal?" zeptal se starostlivě, když Louis mlčel.
"Nikdo." Louis odstrčil dvě ruce, které mu držely tvář, aby se mohl podívat jinam.
"Louisi..." povzdechl si Theo a došel ke svým kamarádům. "Vím, že mi dva jsme poslední dobou na nože a omlouvám se ti za všechno."
"Taky se ti omlouvám." pousmál se Louis. "Chovám se jak idiot a je mi to líto."
"V pořádku." zasmál se Theo a na jeho tváři se objevil pravý úsměv, stejně jako na té Louisově. "Ale teď nám prosím řekni, kdo ti to udělal." jenže Louis jen zavrtěl hlavou.
"Kterej z nich to byl tentokrát?" zeptal se Troye, když mu to došlo. Kdyby tohle Louisovi udělal někdo cizí, tak by jim to okamžitě řekl. takže pochopil, že Louis jen brání svoje 'rodiče.'
"Nevím, o čem to mluvíš." zazdil to Louis a rozešel se do školy. Theo nevěděl, o čem mluví, protože mu o tom Louis nikdy neřekl. Vlastně by to Louis nepřiznal, ani Troyemu kdyby na to ten kudrnáč nepřišel sám.
"Troye, co si tím myslel?" zastavil černovlasý Troyeho, který se chtěl rozejít za Louise. Theo musel vědět, co se děje, protože chtěl Louisovi pomoct.
"Doma to prostě nemá jednoduchý." řekl potichu Troye s pokrčením ramen. Oba dva chlapci se potom rozeběhli za Louisem, aby se k němu přidali na cestě do třídy, když se před nimi zastavil Samuel.
"Same, dneska ne, prosím." promluvil jako první Troye, který neměl na něco takového náladu, stejně jako jeho kamarádi.
"Chtěl jsem si jen promluvit." zasmál se Samuel a podíval se na hnědovlasého, který měl sklopený zrak k zemi. "Dneska mám povídací náladu." dodal následně a podíval se na Thea, kterému chtěl moc rozbít obličej.
"Za chvíli zvoní, nemůžeme si povídat po hodině?" Troye měl pocit, že musí své kamarády bránit a to bylo snad poprvé v životě, protože jinak je srab, který se schovává za Louise. pro dnešek, ale věděl, že Louis na to určitě nemá sílu.
"Tuhle hodinu máme toho nového kudrnatého učitele, takže si klidně můžeme povídat i při hodině." uchechtl se Samuel.
Louis vytřeštil oči a rychle se na tyrana školy podíval. bylo mu už jedno, že uvidí jeho zmlácený obličej. Nechtěl mít Stylese potom, co se včera stalo. "Jak to myslíš, že ho budeme mít?" zajímalo ho vyděšeně. Teď měl zničenou tvář a to byla další věc, kterou nechtěl, aby učitel viděl, protože se určitě bude ptát. On je ten typ učitele, který se určitě bude ptát. Ostatní se nezajímají a jen se mu za zády smějí.
"Ou, kámo, co se stalo s tvým pěkným obličejem? Čekal jsem, když přijdeš zase zmlácený." vydechl Samuel, který si prohlížel Louisův dobitý obličej.
"Nic, bože." odfrkl si Louis. "Neřeš to a odpověz mi na otázku. Jak myslíš, že budeme mít toho nového učitele? Vždyť ho přece nemůže mít."
"Ale jo, máme ho." zakousl se Samuel do rtu a ušklíbl se, protože poznal, že je Louis v rozpacích. "Před chvílí to hlásili v rozhlasu, kdybyste tu byli v čas, tak o tom víte." mrkl na ně a rozešel se ke třídě. Tři kluci okamžitě za ním.
Louis se cítil hrozně, když na něj všichni zírali. Neměl to rád a divil se, že na něj koukají pokaždé, když přijde s rozbitým obličejem do školy. Nebylo to nic nového, takže se ani nemuseli divit. Nervózně se posadil do lavice a rozhlížel se kolem sebe. Bál se téhle hodiny, protože bude se Stylesem.
Ahojky :) Snad se vám tahle kapitola o ničem líbila a potřebuju pomoc:
Co má podle vás Harry učit ze předměty? :D budu vám vděčná za pomoc :3
_LarryLS1_
ČTEŠ
Hard case || Larry ✔
FanfictionNový učitel přináší do studentova života jednu důležitou věc: Svobodu. Best #39 in FF Dokončeno✔