~29~

3.2K 306 23
                                    

Louis skončil s prohlížením fotek a posadil se na gauč, kde čekal na svého učitele. Stále byl nervózní, ale už ne tolik. Byl připravený se tomu postavit čelem. "Už jsem zde." ozval se chraplavý hlas a Styles se usadil vedle bruneta. Byl už oblečený, ale jeho vlasy byly ještě dost vlhké. Nebyly perfektně vysušené, takže takhle s nimi vypadal dost sexy.

"Uhm, to jsem rád." odkašlal si Louis a snažil si zakrýt rudé tváře, načež se Harry jen tiše zasmál a položil si ruku na chlapcovo stehno. 

"Jsem moc rád, že jsi souhlasil s mým návrhem. Samozřejmě pokud sis to rozmyslel tak řekni. Nechci tě do ničeho nutit. Je to tvoje rozhodnutí a tvůj život. Já ti rozhodně nemám v plánu ublížit, pokud bys do toho opravdu šel." zašeptal Harry a přisunul se ke svému studentovi blíže. "Chtěl bych toho s tebou dělat tolik, ale vím že je na tebe moc brzo. Budu to respektovat. Jsi to nejlepší, co mě za těch pár dní potkalo a já tě nechci odehnat tím, že bych na to šel moc rychle." mluvil učitel dál, zatím co hladil Louisovo stehno.

"Já jsem připravený. Nemůžu předtím pořád utíkat. Chci se tomu postavit čelem. Rád bych se konečně nějak zaučil." vydechl Louis s malým úsměvem a přiklonil se k Harrymu, aby na moment spojil jejich rty. "Stále mám z takových věcí strach. Bojím se toho, že to nemyslíš vážně. Jsi pořád zasnoubený a ještě očekáváte miminko od té ženy a na druhé straně jsem já;¨puberťák, student a kluk, který ještě nikdy neměl pořádný vztah." vysvětlil Louis svoje pocity a doufal, že to Harry bude chápat, protože sám brunet to nechápal.

"Omlouvám se." reagoval Harry, až po pár minutách, musel zpracovat to, co mu Louis řekl. "Nechci, aby si měl pocit, že tě chci jen využít. Opravdu tě mám moc rád a neudělám nic, co by ti bylo nepříjemné." slíbil učitel a to brunetovi stačilo.

Vylezl si na Harryho klín, kde se obkročmo posadil a přitiskl se na jeho rty. "Dobře." zašeptal do Stylesových rtů. byl připravený konečně něco vyzkoušet a neutíkat před dospělostí. Stále měl sice strach, ale ten musel překonat, aby vůbec někdy mohl žít intimním životem. 

Znovu se začali líbat, ale tentokrát tvrdě, až bolestivě. Učitel chytil Louise pod zadkem a rozešel se s ním do ložnice, kde ho položil pod sebe na postel, načež brunet omotal nohy kolem jeho pasu a oba si následně zavzdychali do úst, když se jejich rozkroky otřely o sebe, Ani jeden z nich prozatím nechtěl sex, ale jej vzájemné uspokojení a poznání těla toho druhého.

---

"Bylo to úžasné! Jsi hrozně šikovný chlapec, Louisi." zasmál se Harry blaženě, když se vydýchával ze svého dokonalého orgasmu. Nedokázal se přestat usmívat, "Nevím kolikrát jsi to už dělal, ale máš přirozený talent." zavrčel ještě kudrnáč a přitiskl své rty na rty, ve kterých ještě před pár minutami byl učitelův penis, červenajícího se chlapce, který vypadal naprosto spokojeně.

Polibek byl prohlouben a Harry se vyhoupl nad svého studenta, aby ho přitiskl pod sebe k posteli. Louis se tiše hihňal, když mu zelenooký začal líbat krk, ale pro jistotu netvořil žádná znaménka.

"No to si ze mě snad už děláš prdel!" uslyšeli výkřik od dveří a oba se tam překvapeně podívali. Louis vyděšeně zalapal po dechu, když viděl muže z fotografií; Thomase." Brunet se podíval vedle sebe na Harryho, jenže ten vypadal jako kdyby ztratil hlas. Jeho tělo bylo ztuhlé a tvář pobledlá.

Pravděpodobně rozhodně neplánoval, aby je jeho snoubenec přistihl nahé v posteli a to už rozhodně nemohli zakecat. Thomas nevypadal smutně, ale spíše zklamaně a v jeho očích byla nenávist, kterou mířil na Louise. Vyděšeného studenta, co byl natisknutý na svém učiteli Stylesovi.

Hard case || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat