13.parti

151 67 9
                                    

Ceren

Olayın uzerinden tam olarak 3 hafta geçmişti . Daha tam olarak iyileşemesemde işimi yapmam gerekti akşamda kalıyordum yani telafi için 7/24 burdaydım. Burda hiç çalışasım gelmiyodu. Ama bu iş meselesi benim ne zevkime ne de keyfime bakıyordu. "İyimisin?" Ateşin sorusu irkilmeme sebep oldu elimde yıkadığım tabak ani irkilmemle elimden kaydı. Tam yere düşücekken ateş hızlı refleksiyle tabağı yakaladı."şey ben evet iyiyim" ateş tabağı bana uzatarak "iyi olmana sevinidim...al" elindeki tabağı isaret ediyordu."ah..çok teşekkürler"
Ateş tabağı verdikten sonra yanımdan ayrıldı . Kardeşinden bin kat daha iyiydi. Tabakları durulayıp yerlerine yerleştirdim. Mutfaktan çıkıcakken yanıma şevval ve sude geldi .sudeyle yane tanışıyor olsam da gayet iyi arkadaş olmuştuk. Çok şeker bi kızdı ve gerçekten mehmet selimle yakışıyorlardı . "Kızlar bişey mi istediniz?" bu sorum abes kaçmasın diyede sırıttım ama içimden gelerek yapmadım şevval oturmamı işaret etti ve lafa girdi "bizimkiler bize çok iyi davranmaya başladı . Gerçi öncedende iyi davranıyordu ama olsun şimdi daha iyi davranıyor" sude de başıyla onaylayıp gülüyordu. "Selim de artık her istediğimi yapıyor " onlara gülerek bakıyordum. iyi bişeye işaret olmalıydı heralde . Şu ana kadar erkekler ilgi alanım dışında kalıyorlardı . En son çıktığım kişi de gay çıkmıştı. Allahtan bir kere bile öpüşmedik . Daha doğrusu ben daha biriyle bile öpüşnmemiştim. Şevval elini şaklattığında düşüncelerimden sıyrılıp şevvale geri döndüm "ceren burdamısın ? " başımı hızlıca sağa sola sallayıp "he evet burdayım ne diyodunuz? "Sude ve şevval kahkayı patlatım şevval lafa döndü "diyodum ki düş perisi , bizimkiler herkesi buna sende dahilsin .bi partiye katılacağız memonun kuzeninin doğum günü partisi parti mi ? Bu iyi gelebilirdi bi dakkika kimler geliyodu? Bu soruyu içimden sorduğum için şevval yüzüme bön bön bakıyordum. Şevval soru sormamıştı direk sende dahilsin demişti . Bense bir soru sormuş gibi "hayır ben gelmeyeceğim .kimler gelicek "şevval olmuz yanıtımı umursamayıp sorumu cevapladı "bildiğin kadarıyla ben ,yunus ,sen ateş ,memo ,sude ,batu ama ares gelirmi pek sanmam ama " ben aslında gitmesemde burda kalıp hademelik yapıcaktım ama hayır olmaz gitmeyeceğim . Şevvale hiç uydurmak istemediğim bi yalan uydurup kurtula bilirdim . Öylede yaptım zaten "gerçekten de gelemem yaram daha iyileşmedi daha yalamıma gelmemiştik ve yakın bi arkadaşım hamile evi buraya yakın belki ona giderim hem partileri sevmem."yalan partileri aşırı severim . Yinede çok teşekkürler. Şevvali tanıyordum ısrar ederdi ama yaralı olduğumu bildiği için ve attığım yalanın da payıyla üstelemedi . Sude de üzülmüştü ama oda üstelemek istemedi . İçerden kızlar diye ses geldi. Şevval "işin bittiyse sende gel" diye teklifte bulunmuştu. evet işim bitmişti . Mutfak harici Dışarı yüzü görsem iyi olurdu. Daha bi 12 saat burdaydım . Başımı sallayıp mutfak önlüğünü çıkardım . Önlüğü çıkarıp kızların arkasına takıldım herkes alt katta yuvarlak masada oturuyordu . Kızlarla aşağı inip hepimiz bi yere oturduk. Herkesin gözü benim üzerimdeydi . Biraz utansamda sonradan alışmaya başlamıştım . Zaten ateş konuşmaya başlamış ve üzerimde gezinen gözler ateşe yönelmişti. Gözlerimi masada olan kişilerin üzerinde gezdirirken bi eksik olduğunu fark ettim. Ares eksikti. "Ceren" ateşin seslenişiyle gözlerimi ona yönelttim . "Efendim" ateş biraz bana bakıp "sen de gelmek istermisin partiye"diye sordu. Tabi biraz düşünür gibi yaptım ama cevabım belliydi "çok teşekkürler ama ben gelmeyeceğim bir arkadaşım hamile ve onu görmeye gidebilirim"ateş başını sallayıp "peki sen bilirsin o zaman mehmet selim yunus ben  batu gidiyoruz ares te gelebilir" herkes başını sallayıp işinin başına döndü tabi bana gene mutfak göründü. Aslında doğruyu söylemek gerekirse gitmek istiyodum ama diğer bir yandanda pek bi hevesim yoktu .burda da tek başıma kalmakyada hevesli deyildim. Eren de zaten yurt dışındaydı . Hertürlü yalnızdım . Omzuma dokunun al irkilmeme neden oldu ."ceren" ateşmiş arkamı dönüp ateşe baktım "efendim" "gelmeyeceğine emin misin" hayır "evet gerçekten çok sağolun bugünde kalıp yarın yarım gün iş yapmaya başlayacağım zaten" ateş biraz yüzüme teredütlü bi şekilde baktı ama sonra anlayışlı gözlerle bakmaya başladı. " peki ama dikkatli ol tamam mı zaten dışarıda fazlaca koruma var eğer bişey olursa hemen ara ve ..."  ateş cebinden çıkardığı silahı bana verdi gözlerim irileşmişti ateş silahı bana uzatarak "eğer bişey olursa kendini koruman için veriyorum .. al" aslında hiç alasım yoktu alamazdım da silah kullanmasını bilmezdim ama evet bu olaylardan sonra almam gerekti başımla onaylayıp uzattiği silahı aldım düşümden de ağırmış ateş silahı verdikten sonra yanımdan uzaklaştı . Verdiği silahı buzdolabının üzerine koyup işime devam ettim.

Aşk Aptallar Içindir #Wattys2016 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin