Şevval
Azizin adamları depoyu bastıktan sonra benle sudeyi zayıf ve güçsüz nokta görüp kaçırmışlardı uyandımızda kendimizi eski ve rutubet kokan bi deponun ortasında sandalyelere bağlı şekilde bulduk uyanır uyanmaz azizin adamları "abi uyandılar " diye bağırdı aziz diye tahmin ettiğim adam buze doğru gelerek ikimizin arasına bağdaş kurup yüzü bize dönük oturdu "hmm ikiside güzelmiş " adamlarının çogu bizi sırıtarak bakti aziz kafasını bana çevirdi ve orturduğu yerden kalktı yanıma gelip yanağımı okşamaya başladı "sen yunusun nişanlısısın dimi yunus baya becerikliymiş " becerikliden kastı daha fazlaydı kafamı elinden kurtarmak için geri çekilmeye çalıştım ama başarısız oldum yanımdan geçip sudenin yanına geçti onunda yanağını okşamaya başladı sende mehmet selimin sevgilisi ...iyi çarpmış" taşı vurgulayarak söyledi ikimizin yanından çekilerek tekrar ikimizin arasına bağdaş kurarak oturdu yüzü bize dönüktü aslında öyle kaçırabilen bi tipe benzemiyodu belliki bu yönünü kullanıp masumluğunuda kanıtlıyordu siyah saçları ve maviz gözleri vardı teni bi vampirin teni kadar beyazdı ama bu kadar göze batmıyordu yapılı bi vücudu vardı ve eşorfmanlıydı ilgi çekmezdi ben bile zor şüpelenirdim ondan telefonunu çıkarıp bi numarayı aradı aresti hoparlöre alır diye tahmin ediyordum ama telefonu kulağina götürdü korkuyla sudeye döndüm o da çok korkmuştu sude duygusal bi kızdı gözleri kızarmıştı belliki ağlayacakti ağzım bağlı olduğu için bisey de diyemiyordum aziz bi yandan da aresle konuşuyordu ares kardeşim gibi severim onu bizi kurtaracağına da inancım büyük aziz biran yunus diyince kafami ona cevirdim aziz de bunj fark etmis olmaliki bi adamina kaş gòz işareti yapti adam da yanima gelip soğuk suyu üstüme boşalttı bir an neye uğradığımı şaşırdım ve çığlık attım su okadar soğuktu ko bir an bütün hücrelerim donarak öldüğünü sandim aziz çığlığımı karşı tarafa dinletip lafına devam etti sude bana bakıyodu ve ağlıyodu makyajı akmıştı aziz yibe kaş göz işareti yapıp bu sefer de soğuk suyu sudeye döktüler sudede çığlıği basti azuz çığlığı dinlettikten sonra telefonu kapattı yanıma gelip ıslanmış üstüme bakmaya başladı ıslandıktan sonra daha bi güzel oluyosunuz " dedi. gözleri göğüsümdeydi ağzımdaki kumaşı suyu dökmeden önce çikartmişti ondan yararlanarak sesimi çıkardım "sapığın tekisin pislik "yanımdan gidip sudeye baktı ve sudenin ıslanmış tşörtünü çıkartmaya yeltendi sudenin ağlayışı arttı bende ne yapacağımı şaşırdım iplerden kurtulmak için hamleler yapiyodum ama sanki bizi buraya çivilemişti hamlelerim boşunaydı aziz yavaşça kaldırdığı tşörtü geri indirdi ve bana doğru geldi bu sefer de aynı şeyi bana yapıyordu eğilerek kulağıma bişeyler fısıldamaya başladı "acaba sevdikleriniz sıradışı zevklerime dayanacakmı ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Aptallar Içindir #Wattys2016 (Düzenleniyor)
Novela JuvenilAşk aptallar içindir ceren icin felsefe haline gelmis bu soz onun hayatini degistirip askin sadece beceremeyenlere aci haline getirdigini gorebilecekmi ? Herseyden bi haber yasayan ailesini bile görmemis sadece 1 kardesini bilip onu baba,abi gibi go...